Succes en laat KLB leuk.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:26 schreef Biogarde het volgende:
Zijn we klaar? Want we stoppen met het geven van FB als we steeds moeten graven en opschonen. Niet echt werkbaar vinden we niet? Dit topic is nu al meer dan 5 keer opgeschoond, en ik ben er klaar mee.
Dus wil je FB in de toekomst, kap dan met dat slowchatten/baggeren en richt een theekrans op.
quote:
wegquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:07 schreef Bragi het volgende:
[KLB SC 2848] mongol no-go zone
Ik weet niet waar dat/hij opeens vandaan komt, maar het slaat totaal nergens op...
mods uitmaken voor zure nsb-ers is idd niet notewaardig, maar direct banwaardig!quote:
Done.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:47 schreef Rectum het volgende:
Zou iemand CompleetZuivelonbijt uit zijn lijden willen verlossen?
Anders had ik 'm wel geslotenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:25 schreef stevenmac26 het volgende:
ous what the fuck men
Dagelijkse kuttopics openen
Is gewoon een terechte klacht!
Wat doe je
Lokt veel bagger uit, daarom man.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:25 schreef stevenmac26 het volgende:
ous what the fuck men
Dagelijkse kuttopics openen
Is gewoon een terechte klacht!
Wat doe je
Hoezo??quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoezo??
Het is toch ofzo of niet, er zijn gewoon wat users die dagelijks een kuttopic maken en daar klaag ik over.
quote:
Ik zie zoveel topics die nog meer bagger uitlokken en die ondanks dat je echt veel slot nog open zijn.quote:
Steven,quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoezo??
Het is toch ofzo of niet, er zijn gewoon wat users die dagelijks een kuttopic maken en daar klaag ik over.
okquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:33 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Steven,
Jij maakt een topic over kuttopics, waarbij je dus eigenlijk de users die dergelijke topics openen een platform geeft. Want een mens reageert juist op iets waar ze feedback over krijgen (of dat nou positief of negatief is).
Wat jij dus doet is feedback geven wat er voor zorgt dat men JUIST topics gaat openen omdat jij er over klaagt en je er aan ergert.
Hoop je voldoende te hebben geïnformeerd over onze besluitvorming.
Mocht je nog vragen hebben, schroom niet.
Ja waar is die eigenlijk, hij staat opeens niet meer tussen mijn AT´s.quote:
Daar was ik al bang voorquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:09 schreef zquing het volgende:
weg omdat er privegegevens werden gepost
Dan open je hem in VBL.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:47 schreef Roi het volgende:
Een 'te scherp' schot
Ja het gaat over voetbal, dus?
Ja waarom is het dicht, dat vraag ik mij ook af.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 07:48 schreef zovty het volgende:
Marokkanen dit en dat, ik heb het gehad met jullie
2 vragen... Waarom is er geen slotpost, en daaruit volgt vanzelf de vraag; waarom is het dicht?
voortaan gewoon niet postenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:24 schreef porsche1 het volgende:
Dankje voor het verwijderen van mijn posts in dat afrikaanse trainer topic Zuinq.
quote:
Waarom moest die TS wegquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:42 schreef Biogarde het volgende:
TS is weg.
Done.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:22 schreef Lakitu het volgende:
westerlingen, randstadvolk etc.
Waarom is dit boerentopic nog open?
ik kan niet zien naar welke post je linkt ivm de nieuwe layout, welke user/tijd?quote:Op zondag 13 juni 2010 16:56 schreef Zero17 het volgende:
marrokaantjes zorgen er voor dat bus remt ...
post weggehaaldquote:Op zondag 13 juni 2010 16:56 schreef Zero17 het volgende:
marrokaantjes zorgen er voor dat bus remt ...
quote:Op zondag 13 juni 2010 20:31 schreef 9611Niels het volgende:
Hallo, waarom staat de zondagavondreeks onderaan?
Groetjes.
Dit.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:57 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Omdat het een centraal topic is. Dus die gaat mooi bij de andere centrale topics.
Groetjes,
Veldmuis
in de prullenbak. Opgeschoond zodat hij naar WGR kanquote:Op zondag 13 juni 2010 22:52 schreef Smart_ass het volgende:
Waar is de helft van alle reacties gebleven?
Hoezo is het een centraal topic, het is maar een keer per week een paar uurtjes open. Wat heeft het nou voor meerwaarde hem onderaan te zetten?quote:
houdt 't makkelijk vindbaar voor iedereenquote:Op zondag 13 juni 2010 23:05 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Hoezo is het een centraal topic, het is maar een keer per week een paar uurtjes open. Wat heeft het nou voor meerwaarde hem onderaan te zetten?
Groetjes
Juist niet, kijk maar naar het 1e topic, niemand kon 'm vinden. Normaal staat ie bovenaan, da's veel makkelijker te vinden. Wat vinden Swarma en Adelante, SBS'ers van het eerste uur, hiervan?quote:Op zondag 13 juni 2010 23:05 schreef zquing het volgende:
[..]
houdt 't makkelijk vindbaar voor iedereen
ik nam aan dat 't zoiets zou zijnquote:Op zondag 13 juni 2010 23:09 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Juist niet, kijk maar naar het 1e topic, niemand kon 'm vinden. Normaal staat ie bovenaan, da's veel makkelijker te vinden. Wat vinden Swarma en Adelante, SBS'ers van het eerste uur, hiervan?
Opgelost.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:56 schreef Rectum het volgende:
Mensen die Henk Klos niet kennen
Is een poll aan het spammen in een kwaliteitstopic.
Heel leuk....quote:Op maandag 14 juni 2010 16:48 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
En anaal ingebracht? Ik hoop dat je kapot neervalt.
Ik neem het mee naar achteren.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:40 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ook in dit topic:
WillFerrell die z'n bus niet kan voorsorteren
Doe eens meer dan een regel in je OPquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:04 schreef Mr.Cooper het volgende:
Hey slottermocro waarom is mijn Topic dicht? Ik heb het onderwerp nog niet voorbij zien komen hoor, ik zoek even de desbetreffende reclame op op Youtube.
Waarom gooi je m'n topic dicht?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:36 schreef swarmahoer het volgende:
niet gelezen
linkdumpen doe je maar ergens andersquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:38 schreef NielsTriple het volgende:
Surra de Bunda...
[..]
Waarom gooi je m'n topic dicht?
Linkdumpen?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:41 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
linkdumpen doe je maar ergens anders
Topics?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:45 schreef Seam het volgende:
Jezus moet je die topics nu zo snel sluiten O.us?
okquote:Op woensdag 16 juni 2010 00:30 schreef ViaRegnum het volgende:
Ik mis Nederland-Japan
Doe mijn topic maar op slot svpMensen gaan zitten rellen, dat was niet de bedoeling.
Opgelost.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:53 schreef padlarf het volgende:
Lord of the rings krijgt niet de credits die het verdient.
Het is weer zover hoor. Elk topic over films in KLB eindigt met fokkertjes die over elkaar heen buitelen om te verkondigen wat zij wel niet een goede film vinden. Erg nutteloos, aangezien bijna niemand op anderen reageert, behalve om ze af te zeiken.
Ja, dat soort topics is klaar.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:53 schreef Mr.Cooper het volgende:
Campzone
Laat gewoon open vorig jaar was het ook een succes, ik doe moeite voor een OP krijg je dit weer.
Het is geen eens een kut Topic want het is onzijdig.
Opgelost.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:17 schreef Broder het volgende:
Mensen zonder portemonnee kan iemand aub die zogenaamde ruzie reacties verwijderen vervuilt het topic nogal gooi 'm anders maar dicht was een serieuze klacht.
Noem jij eens een topic is wat slechter is dan dat van jou en wat nog open is.quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:18 schreef Kwaliteit het volgende:
Ik vind hier zovaak waardeloze topics en die blijven altijd open.
Mensen zonder portemonneequote:Op donderdag 17 juni 2010 13:19 schreef zovty het volgende:
[..]
Noem jij eens een topic is wat slechter is dan dat van jou en wat nog open is.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:19 schreef swarmahoer het volgende:
alle topics bekijken we per stuk
Done.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:30 schreef AdvancedPower het volgende:
Aids Windows Live Solution Center
Is opgelost, kan een slotje op.
Ik heb betere van je gezien.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:50 schreef Trollface. het volgende:
Uitvinden dat Apebeer AP's echte MSN blokkeerde [+LOG]
Ik maak nog eens kwaliteitstopics, man.
Dat begrijp je goed.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:41 schreef zovty het volgende:
Begrijp ik dus goed dat Apebeer ervoor gezorgd heeft AdvancedPower niet meer in z'n MSN kan?
de kwaliteit ervan is dan ook met een factor 100 gestegenquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:16 schreef RickoKun het volgende:
Ik weet niet of het aan mijn poststijl ligt, maar toch wil ik Swarmahoer bedanken voor het goede werk dat hij tegenwoordig doet! (dwz meedoen met topics en een relaxede boi zijn én niet mijn topics op het slot zetten)
ja doeiquote:
Bewijs eerst maar eens dat je die foto's niet zomaar van internet hebt geplukt.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:46 schreef AdvancedPower het volgende:
Voe, die van Penisbaard, gezien op een voorkant van een boek
Open die handel!![]()
Wat ben jij chagrijnig de laatste dagen, hoe komt dat?quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:46 schreef AdvancedPower het volgende:
Voe, die van Penisbaard, gezien op een voorkant van een boek
Open die handel!![]()
Wat denk je zelf.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wat ben jij chagrijnig de laatste dagen, hoe komt dat?
Dat weet ik toch niet jongen, ik ben druk en zie jou heel geirriteerd reageren af en toe!quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:53 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Wat denk je zelf.![]()
Je zit me nou te trollen man.
Laat maar, heb zo mijn redenen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat weet ik toch niet jongen, ik ben druk en zie jou heel geirriteerd reageren af en toe!
Topic waar AdvancedPower zijn ei kwijt kanquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:06 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Laat maar, heb zo mijn redenen.
Zeroku? Dan gebruik je de verkeerde PI.quote:
Daar heb je een TVP optie voor.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:45 schreef remlof het volgende:
Terugvindzeroku
Ik had hem naar dit topic verwezen, vandaar. Had ie kunnen zien dat ik het volg.quote:
Wat er aan de hand was was het volgende: Apebeer had een bot op mijn MSN gezet die de hele tijd probeert in te loggen. Zo is hij dus de hele tijd vergrendeld en kon ik niet meer op MSN. En als ik op Hotmail wou kostte dat erg veel tijd. Daarom was ik zo chagrijnig.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:06 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Laat maar, heb zo mijn redenen.
Doe die tweede ook eens gauw dicht.quote:
Omdat het laat is quote ik yvonne ff.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:15 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
Leuk ik maak een topic ok het ging niet echt ergens over wou gewoon even delen dat ik 10000 ongelezen mails had. best veel moeite in gestoken hele screenshot gemaakt echt een stormlooptopic voor dit tijdstip nieteens zulke hele baggerreacties maar hopsssssssss moet er GELIJK een slotje op
ik snap ook wel dat het geen toppertje was maar was toch vermakelijk topic, je had je slotje beter aan zoiets Jonas brothers kunnen geven ofzo
of slotje kon ook morgenochtend nog wel hoor als ie nog niet naar beneden was gezakt
Snappie?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:21 schreef yvonne het volgende:
Het is bar en boos, er is vrijwel geen enkel topic dat in Klaagbaak past, in geen enkel ander subforum eik, gewoon: nergens.
Je komt hier met een klacht
Niet met een of ander verzonnen kutverhaal.
Slowchatten doe je maar in het SC topic,
niemand heeft 20 klachten op 1 dag zoals sommigen hier.
We gaan het eens anders aanpakken..
na het lezen van dat ben ik het er nog steeds niet mee eens, het is wel degelijk een klacht, weliswaar niet zo een sterke maar zeker beter dan dat andere pareltje bijvoorbeeld wat ik al eerder noemde. Maarja blijkbaar is het geen keuze van jezelf dus zie mijn kritiek dan maar als kritiek op het beleid hier waarbij topics met enige creativiteit en originaliteit op slot gaan en het 100ste jonasbrothers/mileycyrus/justinbieber topic open blijftquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:17 schreef o.us het volgende:
[..]
Omdat het laat is quote ik yvonne ff.
[..]
Snappie?
Moet ik hem naar ONZ schoppen? Hou er dan wel rekening mee dat hij morgenochtend wordt geslot als nachtbagger. Is dat ook goed genoeg voor je?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:23 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]
na het lezen van dat ben ik het er nog steeds niet mee eens, het is wel degelijk een klacht, weliswaar niet zo een sterke maar zeker beter dan dat andere pareltje bijvoorbeeld wat ik al eerder noemde. Maarja blijkbaar is het geen keuze van jezelf dus zie mijn kritiek dan maar als kritiek op het beleid hier waarbij topics met enige creativiteit en originaliteit op slot gaan en het 100ste jonasbrothers/mileycyrus/justinbieber topic open blijft
haha ja dat zou ik tof van je vindenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:26 schreef o.us het volgende:
[..]
Moet ik hem naar ONZ schoppen? Hou er dan wel rekening mee dat hij morgenochtend wordt geslot als nachtbagger. Is dat ook goed genoeg voor je?
Topic nog steeds open.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:27 schreef Japsnars het volgende:
Deze dichtgooien:
Voe
en dan dit baggertopic open laten:
Voe heeft een halve dag sex met de radio dj gehad...
Terwijl je zelf dit zegt:
[..]
Doe die tweede ook eens gauw dicht.
Gedaan.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:28 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]
haha ja dat zou ik tof van je vinden
had ik misschien zelf moeten doen ipv klb
Jij kan hem ook dichtgooien, dat topic is gewoon een puur bagger topic en niet eens ONZ waardig.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:31 schreef o.us het volgende:
[..]
Gevalletje Adelante dit. Wacht maar tot hij weer online is.
Zelfs topics met een terechte klacht zie ik gesloten worden dus ik kan mij niet voorstellen dat dit topic wel open mag blijven.quote:Sitter hos P4 nå, og skal på 5-6 andre radioprogrammer i dag.. Til sammen er jeg å høre på 9 forskjellige radioprogrammer! Jeg stod opp halv seks i dag, fordi mamma "trodde det var kø"... Kom frem 45 minutter for tidlig. Good planned!
Weet je wat het is? Jij sprak Adelante aan dus ik er van uitgaande dat je hem moest hebben omdat hij de ene topic wel open laat en de ander niet. We proberen een beleid te voeren, snap jequote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij kan hem ook dichtgooien, dat topic is gewoon een puur bagger topic en niet eens ONZ waardig.
De klacht is zogenaamd dat 'Voe' een halve dag sex heeft gehad met een radio DJ en dan staat er in de op alleen deze quote:
[..]
Zelfs topics met een terechte klacht zie ik gesloten worden dus ik kan mij niet voorstellen dat dit topic wel open mag blijven.
Ja, logisch.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:36 schreef o.us het volgende:
[..]
Weet je wat het is? Jij sprak Adelante aan dus ik er van uitgaande dat je hem moest hebben omdat hij de ene topic wel open laat en de ander niet. We proberen een beleid te voeren, snap je
Zoals ze dat ook deden in 43-44 ?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:36 schreef o.us het volgende:
[..]
We proberen een beleid te voeren, snap je
ga maar naar R&P als je niet met 't verlies om kan gaanquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:11 schreef Paul het volgende:
Ik mis m'n zoontje
Waarom slotje? Hoe kan jij over mijn gevoelens bepalen?
Dat is niet aan jou.quote:Op zondag 20 juni 2010 10:17 schreef Mr.Cooper het volgende:
Negers zijn het klote volk van de aarde
Waarom zit AP tegen het randje aan, in dit Topic zie ik hem niks verkeerd doen...
quote:Op zondag 20 juni 2010 10:17 schreef Mr.Cooper het volgende:
Waarom zit AP tegen het randje aan, in dit Topic zie ik hem niks verkeerd doen...
Fijn, dan weet ik ook genoeg over jou.quote:Op zondag 20 juni 2010 09:12 schreef AdvancedPower het volgende:
Mensen die negers haten.Marokkanen daarentegen.
![]()
Dit dus? Waar slaat dit op? Ik mag toch vertellen wat ik vind of niet? En de TS wordt niet aangepakt?quote:Op zondag 20 juni 2010 10:17 schreef Mr.Cooper het volgende:
Uhuh, als TS mocht generaliseren was zijn topic nog open en had hij geen note gekregen voor dat topicquote:Op zondag 20 juni 2010 10:37 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dit dus? Waar slaat dit op? Ik mag toch vertellen wat ik vind of niet? En de TS wordt niet aangepakt?
Wel geinig, TS mag generaliseren, AdvancedPower mag het niet. Hier klopt toch iets niet.
Julie zijn net allemaal kleine Kim Jong-illetjes
Jij bent hier degene die jankt omdat ik iets tegen Marokkanen heb?quote:Op zondag 20 juni 2010 10:38 schreef o.us het volgende:
[..]
Uhuh, als TS mocht generaliseren was zijn topic nog open en had hij geen note gekregen voor dat topicJankzak.
Waar zie je me een jankpost over jou posten in tegenstelling tot jou? Hou lekker zulke dingen voor je, niemand heeft er wat aan.quote:Op zondag 20 juni 2010 10:40 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Jij bent hier degene die jankt omdat ik iets tegen Marokkanen heb?
Ach jong en dit is pas de eerste opmerking over marokkanen op Fok!? Even reeël blijven, het is nogal raar dat je negers bashen wel toestaat maar als het op marokkanen uitkomt dan moet je eens horen, ook al ben je het zelf... Een beetje krom, niet?quote:Op zondag 20 juni 2010 10:37 schreef o.us het volgende:
[..]
[..]
Fijn, dat weet ik ook genoeg over jou.
Waar de neuk lees of zie je dat ik negers bashen toelaat? Racisme heb ik een schijthekel aan en pak ik ook hard aan, dat is mijn gang. Zou je moeten weten als je mij kent.quote:Op zondag 20 juni 2010 10:41 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ach jong en dit is pas de eerste opmerking over marokkanen op Fok!? Even reeël blijven, het is nogal raar dat je negers bashen wel toestaat maar als het op marokkanen uitkomt dan moet je eens horen, ook al ben je het zelf... Een beetje krom, niet?
Je laat het zien door niks tegen die TS te doen of te noten bijvoorbeeld integenstelling tot AP.quote:Op zondag 20 juni 2010 10:42 schreef o.us het volgende:
[..]
Waar de neuk lees of zie je dat ik negers bashen toelaat? Racisme heb ik een schijthekel aan en pak ik ook hard aan, dat is mijn gang. Zou je moeten weten als je mij kent.
Elke note die ik maak post ik ook in het openbaarquote:Op zondag 20 juni 2010 10:44 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Je laat het zien door niks tegen die TS te doen of te noten bijvoorbeeld integenstelling tot AP.
Geen idee, het klinkt nogal raar als buitenstaande daarom wilde ik het even opmerking, verder geen probleem.quote:Op zondag 20 juni 2010 10:44 schreef o.us het volgende:
[..]
Elke note die ik maak post ik ook in het openbaarNiet elke note of ban moet je openbaar verkondigen, daar is het niet voor. Je onderschat me, lieverd.
Een verkapte jankpost. Ik post een zinnetje en heb meteen een note en er wordt mij even mede gedeeld dat ik veel te ver gaat. Wat niet eens zo was. En die TS, de aanstichter van alles, verteld hoeveel hij negers haat en daar zeg je niks over. Ja, je geeft hem een note. Maar dat wordt niet verteld. En ik post godverdomme 1 zinnetje en wordt meteen weer 2x gequote omdat ik zogenaamd iets verkeerds doet.quote:Op zondag 20 juni 2010 10:41 schreef o.us het volgende:
[..]
Waar zie je me een jankpost over jou posten in tegenstelling tot jou? Hou lekker zulke dingen voor je, niemand heeft er wat aan.
Snap ik, snap ik. Lobi voor jou.quote:Op zondag 20 juni 2010 10:48 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Geen idee, het klinkt nogal raar als buitenstaande daarom wilde ik het even opmerking, verder geen probleem.
quote:Op zondag 20 juni 2010 10:48 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Een verkapte jankpost. Ik post een zinnetje en heb meteen een note en er wordt mij even mede gedeeld dat ik veel te ver gaat. Wat niet eens zo was. En die TS, de aanstichter van alles, verteld hoeveel hij negers haat en daar zeg je niks over. Ja, je geeft hem een note. Maar dat wordt niet verteld. En ik post godverdomme 1 zinnetje en wordt meteen weer 2x gequote omdat ik zogenaamd iets verkeerds doet.
Jij doet net zo goed aan dat AP-bashing mee. Weer een reden dat ik je niet goed vind als mod, net als vele andere mods. Die horen afhankelijk te zijn en niet met de menigte mee te gaan.![]()
![]()
Als je vele mods niet goed vind is Fok! gewoon niet je ding. Geeft niet, kan gebeuren. Dan gaan we toch als goede vrienden uit elkaar.quote:Op zondag 20 juni 2010 10:48 schreef AdvancedPower het volgende:
Weer een reden dat ik je niet goed vind als mod, net als vele andere mods. Die horen afhankelijk te zijn en niet met de menigte mee te gaan.![]()
![]()
wat als we je onafhankelijk van de rest ook gewoon kut vindenquote:Op zondag 20 juni 2010 10:48 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Jij doet net zo goed aan dat AP-bashing mee. Weer een reden dat ik je niet goed vind als mod, net als vele andere mods. Die horen afhankelijk te zijn en niet met de menigte mee te gaan.![]()
![]()
quote:
oh, je bent je nóg populairder aan het maken zie ik?quote:Op zondag 20 juni 2010 10:48 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Een verkapte jankpost. Ik post een zinnetje en heb meteen een note en er wordt mij even mede gedeeld dat ik veel te ver gaat. Wat niet eens zo was. En die TS, de aanstichter van alles, verteld hoeveel hij negers haat en daar zeg je niks over. Ja, je geeft hem een note. Maar dat wordt niet verteld. En ik post godverdomme 1 zinnetje en wordt meteen weer 2x gequote omdat ik zogenaamd iets verkeerds doet.
![]()
quote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 15:48 schreef o.us het volgende:
Opflikkeren met dit soort kuttopics.
We zitten hier niet 24/7 de nieuwe topics-lijst te F5'en.quote:Op zondag 20 juni 2010 15:31 schreef Lakitu het volgende:
AP 4 MOD
Ik begrijp niet waarom dit topic ook maar meer dan 1 post heeft kunnen halen. Onmiddelijk dicht.
Leuk ook trouwens dat er niks met een TR wordt gedaan terwijl er een mod in post ffs.
quote:Op zondag 20 juni 2010 15:50 schreef Lakitu het volgende:
Al opgelost door o.us, bedankt. Misschien dat mods van andere subfora ook normaal kunnen meewerken met dit soort situaties?
[..]
[..]
Ik heb het over die superworm die het kennelijk heel grappig vindt.quote:Op zondag 20 juni 2010 15:50 schreef o.us het volgende:
[..]
We zitten hier niet 24/7 de nieuwe topics-lijst te F5'en.
En nog een note voor je, ga zo door.quote:Op zondag 20 juni 2010 15:50 schreef Levolution het volgende:
[..]
Jij bent echt een kansloze zuurpruim. Ik wed dat je spelende kinderen bang maakt omdat ze je uitzicht op de Volkswoningen tegenover je wegnemen.
Yay, mijn allereerste note, en dat van een Marokkaan.quote:
Mij een NSB'er noemen, maar je kan er zelf ook wel wat van.quote:Op zondag 20 juni 2010 15:54 schreef Levolution het volgende:
[..]
Yay, mijn allereerste note, en dat van een Marokkaan.
Kijk dan hoe die Lakitu mij uitscheldt in dat topic, note hem dan ook even.![]()
kuch*straatterrorist*kuch
Als jij jouw postrechten wilt behouden zou ik maar uitkijken.quote:Op zondag 20 juni 2010 15:54 schreef Levolution het volgende:
[..]
Yay, mijn allereerste note, en dat van een Marokkaan.
Kijk dan hoe die Lakitu mij uitscheldt in dat topic, note hem dan ook even.![]()
kuch*straatterrorist*kuch
Ik heb serieus nog nooit een note/ban gehad, geen idee hoe dat hele systeem werkt. Bij hoeveel notes krijg ik een ban (en hoe lang)?quote:Op zondag 20 juni 2010 15:57 schreef o.us het volgende:
[..]
Als jij jouw postrechten wilt behouden zou ik maar uitkijken.
Ik wil hier nog wel op ingaan, volgens mij mag dat.quote:Op zondag 20 juni 2010 15:57 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat van mij was een reactie.Maar ik gun het je, ik ga geen moeite doen om iemand een note aan te smeren. Wat schiet ik daarmee op?
Wat schiet jij op met het laten sluiten van topics?
Zoals jij nu post, snel genoeg. Wil je nog sneller een ban, moet je vooral mij afkraken op mijn achtergrond. Merk je snel genoeg.quote:Op zondag 20 juni 2010 15:58 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik heb serieus nog nooit een note/ban gehad, geen idee hoe dat hele systeem werkt. Bij hoeveel notes krijg ik een ban (en hoe lang)?
Serieuze vraag.
Ik ben het met je eens dat er betere topics gesloten worden (daar heb ik vaak genoeg over geklaagd), maar zoals je het nu zegt van '2 pagina's' komt het echt over alsof je het andere users niet gunt. Waarom zeg je niet bijvoorbeeld gewoon 'Schopje ONZ'?quote:Op zondag 20 juni 2010 15:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik wil hier nog wel op ingaan, volgens mij mag dat.
Het was gewoon een kuttopic, en meer iets voor ONZ. En als ik zie dat zoiets 2 pagina's haalt terwijl ik heel veel voorbeelden ken van gewoon goeie topics die meteen gesloten worden, tja, dan laat ik die ook maar gewoon sluiten.
Van mij mocht ie best naar ONZ hoor, sorry als het niet zo overkwam. Maar gewoon niet in KLB.quote:Op zondag 20 juni 2010 16:00 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat er betere topics gesloten worden (daar heb ik vaak genoeg over geklaagd), maar zoals je het nu zegt van '2 pagina's' komt het echt over alsof je het andere users niet gunt. Waarom zeg je niet bijvoorbeeld gewoon 'Schopje ONZ'?
Hoe kan het dan dat ik meer dan eens gastslotjes zie en dat mods van andere subfora ook de KLB SC centraal kunnen zetten?quote:Op zondag 20 juni 2010 15:50 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Buiten ONZ ben ik gewoon user hoor.
quote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 16:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat ik meer dan eens gastslotjes zie en dat mods van andere subfora ook de KLB SC centraal kunnen zetten?
Volgens mij klopt dit gewoon niet:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 juni 2010 20:08 schreef i-love-noodles het volgende:
Zou een mod alstublieft even AP een pm kunnen sturen dat hij moet kappen met mijn topic te vergallen en mij onderling via pm uit te schelden? dank u.
De PMSorry, PM's mag je niet posten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar even ontopic: jij begint met schelden hoor.![]()
Wannabe mod noob.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:44 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Sorry, PM's mag je niet posten...
Maar even ontopic: jij begint met schelden hoor.
Je maakt de fout door de denken dat je alles mag zeggen. Fout. En dat we melden dat je een note hebt doen we niet meer, want dat voegt verder helemaal 0.0 toe, dus die is voor ons en pakken we op. Voor de rest mag je bepaalde uitlatingen gewoon voor je houden. Wil je ze toch uiten, dan zal ik je verwijzen naar de uitgang. FOK! is geen openbaar iets waar je alles kan en mag. Of denkt te mogen, want er gelden gewoon regels welke jij en ik moeten naleven.quote:Op zondag 20 juni 2010 10:48 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
![]()
En dat.quote:Op zondag 20 juni 2010 12:15 schreef zovty het volgende:
[..]
Als je vele mods niet goed vind is Fok! gewoon niet je ding. Geeft niet, kan gebeuren. Dan gaan we toch als goede vrienden uit elkaar..
Mods horen juist helemaal niet [on]afhankelijk te zijn en moeten juist doen wat de menigte wil, mits niet in strijd met de wet en wat basis policy dingen. De mods zitten er voor de users, niet andersom.
Ik heb het in alle pm's zeer netjes gehouden, waar je deze larie vandaan haalt is mij een raadsel. Om mijn standpunt kracht bij te zetten wil ik best de gehele pm plaatsen. Met toestemming van beide kanten uiteraard.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:44 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Sorry, PM's mag je niet posten...
Maar even ontopic: jij begint met schelden hoor.
quote:Op maandag 21 juni 2010 00:43 schreef Acinonyx het volgende:
Waarom moest mijn topic dicht, dat was serieus.
Right. Lees de slotpost.quote:Op maandag 21 juni 2010 00:43 schreef Acinonyx het volgende:
Waarom moest mijn topic dicht, dat was serieus.
Goed topic.quote:Op maandag 21 juni 2010 00:56 schreef raistlin66 het volgende:
Mensen die vlees eten
Zijn dierenporno plaatjes niet strafbaar?
quote:Op maandag 21 juni 2010 00:58 schreef raistlin66 het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Het plaatje is enkel wat onsmakelijk.
Volgens de wet niet.quote:Op maandag 21 juni 2010 00:56 schreef raistlin66 het volgende:
Mensen die vlees eten
Zijn dierenporno plaatjes niet strafbaar?
Opgelost.quote:Op maandag 21 juni 2010 01:23 schreef Olep het volgende:
Bedoeling en bedoening zo moeilijk is het toch niet?
Oud topic.
Zolang het anoniem is zie ik het probleem niet? Lees dit door bijvoorbeeld: Uit de mailbox van de (F)A's en mods #4quote:Op maandag 21 juni 2010 09:46 schreef Bragi het volgende:
PM's posten lijkt me niet de bedoeling. Ook al is het 'anoniem' gemaakt. Want dat leidt onherroepelijk tot dit soort posts.
Op het moment gebeurt er niets dus is er niets aan de hand. Als het weer voorkomt, wil je me dan waarschuwen?quote:Op maandag 21 juni 2010 10:24 schreef Bragi het volgende:
Je ziet toch waartoe het leidt.'t Is enkel olie op het vuur.
quote:Op maandag 21 juni 2010 17:22 schreef Dakspringer1 het volgende:
Mark Rutten moet sterven
Nee, je zaait een linkse stemmer of politicus slecht aan dus gaat het feestje niet door. Je hebt al zoveel topics in VKZ.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:24 schreef Razor21 het volgende:
Hoezo mag ik hier niet over klagen??
Krijg binnen 1 minuut een slotje.
Paars Plus praat vanavond verder
Als je topics sluit, is het gebruikelijk dat je hem eerst bestudeerd. Het is maar een tip hoorquote:'Mijn hele OP is inderdaad een troll, maar dat is dan ook de openingspost op een andere sarcastische manier. Ik vind gewoon dat mensen erg doorslaan in het geloof, en zonder argumenten zomaar kunnen zeggen dat de hemel in de lucht is, en dat je moet kiezen tussen god of niet geloven (en dus de hel). Bekijk gewoon de aflevering hierboven, en je ziet hoe mensen hier in door kunnen slaan.'
quote:Op maandag 21 juni 2010 17:23 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
De klooncheck zal niks laten zien in ieder geval, dus nee, ik ben geen AP
Mijn posts zijn van betere kwaliteit als die van hem.
Maar ga even ontopic graag, of je krijgt een note![]()
quote:Op maandag 21 juni 2010 17:51 schreef RichCalibier het volgende:
o.us laat wer eens zijn Mod-kunsten zien, en hoe!![]()
Kijk o.us, als je gelezen had, dan is hier de uitleg van mijn OP:
[..]
Als je topics sluit, is het gebruikelijk dat je hem eerst bestudeerd. Het is maar een tip hoor
Er zijn namelijk mensen die hun klacht op een andere manier duidelijk maken, zoals ik ook doe. Dat wil niet zeggen dat je hem even brutaal dicht kan gooien.
Topic kan dus gewoon weer open.
quote:Op maandag 21 juni 2010 21:01 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
WHAHAH
Mag ik je foto posten dan ? kunnen we de fokkers laten beslissen ?
topic zit al weer dicht, hij is 12 dus dat verklaart een hoop voor jequote:Op maandag 21 juni 2010 21:03 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik ben niet gediend van het postgedrag en dergelijke dreigementen / uitlokkingen van deze persoon.
Nee swarma, gewoon nee.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:09 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
topic zit al weer dicht, hij is 12 dus dat verklaart een hoop voor je
Wat wil je nog meer? Een excuusbrief?quote:
Nee hoorquote:Op maandag 21 juni 2010 21:13 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wat wil je nog meer? Een excuusbrief?
Oh. Maar waarom ga je er dan überhaupt in mee? Zo zonde van je energie.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:14 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Maar kom op, het is wel een beetje krom als je gaat lopen blerren dat je ongelooflijk knap bent en als ik dat dan wil delen met de rest van fok, je gaat lopen huilen in de FB ;d
Maar het zij zo![]()
kussjeeeeeee
quote:Op maandag 21 juni 2010 21:14 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Maar kom op, het is wel een beetje krom als je gaat lopen blerren dat je ongelooflijk knap bent en als ik dat dan wil delen met de rest van fok, je gaat lopen huilen in de FB ;d
Maar het zij zo![]()
kussjeeeeeee
Ik weet het bio, ik weet hetquote:Op maandag 21 juni 2010 21:15 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Oh. Maar waarom ga je er dan überhaupt in mee? Zo zonde van je energie.
quote:
Ja, ach.quote:
En maar zeiken dat niemand hem magquote:Op maandag 21 juni 2010 20:53 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
En so what wat ik draag? Al draag ik het zelfde hoerenpakje dat jou moeder elke avond draagt.
Denk aan je hart he bio, je hart !quote:
Ga naar ONZ-FBquote:Op maandag 21 juni 2010 23:21 schreef Lonker2.0 het volgende:
O MY FUCKING GOD
WAT DOET OUS IN MIJN TT ?
Voor SWJ, Murp, Yfonne, Swarma, Adelante,Remlof, Bio&o.us
Ik wil er niet verantwoordelijk voor zijn en hij heeft al genoeg aandacht gehad.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 07:38 schreef sinadO het volgende:
OUS!! Niet in KLB? Weet jij dan waar het wel is??
Ik neem de verantwoordelijkheid wel op me hoor! En genoeg aandacht? Nooit! Hij is baas!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 07:42 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik wil er niet verantwoordelijk voor zijn en hij heeft al genoeg aandacht gehad.
Ligt aan het design, sticky-topics zijn crewgerelateerd.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:25 schreef padlarf het volgende:
Kunnen de centrale topics neit sticky topics worden? Lijtk mij dat ze dan een stuk minder over eht hoofd gezien worden en dat zorgt dat d emods minder werk hebben.
Nah, beginnen we niet aanquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:41 schreef padlarf het volgende:
En als de crew dan voortaan alle centrale topics opent?
Done.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:42 schreef Saaaaab het volgende:
Kan iemand [+PIC!] in mijn TT zetten? Bloeddorstige honden [+ PIC]
Omdat het niet iets is voor KLB en je laatste zinquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:20 schreef Fissen het volgende:
Ik heb een onderbouwde maatschappelijke klacht inclusief videomateriaal als bewijs. Waarom wordt hier een slotje op gedaan
Wat nou weer?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:27 schreef Lonker2.0 het volgende:
Halo ik laat me niet zomaar uitschelden door een mod zeg tjonge jone
Niks laat maar ik ben te emotioneel om nu te reageren xjequote:
Jij voelt je beledigd door dit?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:27 schreef Lonker2.0 het volgende:
Halo ik laat me niet zomaar uitschelden door een mod zeg tjonge jone
Ah, prima sluitpost bij een meer dan terecht slotje.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:29 schreef o.us het volgende:
[..]
Jij voelt je beledigd door dit?
Naar de dokter moeten voor prikjes
Het is een klacht, KLB is om te klachen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:23 schreef o.us het volgende:
[..]
Omdat het niet iets is voor KLB en je laatste zin. Open een topic in POL zonder dat laatste zin.
Ik heb het gevoel dat je geen gevoel voor contexten hebt. Genoeg andere subfora om je topic te heropenen. Klaar.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:33 schreef Fissen het volgende:
[..]
Het is een klacht, KLB is om te klachen.
Ik heb het gevoel dat je hier niet objectief bent
Klaagbaakquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:35 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat je geen gevoel voor contexten hebt. Genoeg andere subfora om je topic te heropenen. Klaar.
Fijn, maar hij gaat niet meer open. Ik weet niet hoe vaak ik het moet herhalen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:38 schreef Fissen het volgende:
[..]
Klaagbaak
Zat het weer eens tegen op school of je werk? Spui je gal hier!
Dat is precies wat ik doe
Ik weet niet of ik jou een goede MOD vind.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:40 schreef o.us het volgende:
[..]
Fijn, maar hij gaat niet meer open. Ik weet niet hoe vaak ik het moet herhalen.
Omdat we dan 10 hetzelfde topics krijgen over heel FOK!.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:40 schreef Splutje het volgende:
Paars plus van de baan
Er is voor alles een subforum. Waarom geen politieke klacht in KLB?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:41 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Waarom wordt mijn vraag telkens verwijdert. Ik wil wten wat er bagger is aan mijn topic over "Alweer een kans"
Als je het niet kan onderbouwen zeg het dan gewoon in plaats van kinderachtig je macht te misbruiken.
Boeiend zeg. Echt iets om wakker van te blijven vannacht.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:42 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik jou een goede MOD vind.
Alsof het gros van KLB in andere subforums komtquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:42 schreef o.us het volgende:
[..]
Omdat we dan 10 hetzelfde topics krijgen over heel FOK!.
Ik zou nog eens goed nadenken voor je anderen kinderachtig noemtquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:41 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Waarom wordt mijn vraag telkens verwijdert. Ik wil wten wat er bagger is aan mijn topic over "Alweer een kans"
Als je het niet kan onderbouwen zeg het dan gewoon in plaats van kinderachtig je macht te misbruiken.
Ik heb het even afgewacht en het is okee. Hij is open.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:44 schreef Splutje het volgende:
[..]
Alsof het gros van KLB in andere subforums komtGooi gewoon open man
Sorry, maar wat is er bagger aan? Ik erger me aan het nummer en aan het feit dat het ons door de DJ's door de strot geduwd wordt omdat ze John Bakker nou zo tof vinden.quote:
Mwah, zou ik niet doen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:43 schreef o.us het volgende:
[..]
Boeiend zeg. Echt iets om wakker van te blijven vannacht.
merkte het ook alquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:54 schreef Rectum het volgende:
[..]
[..]
Hij is weer bezig met zijn irritant kutplaatje.
En je enige redenering is omdat het niks voor KLB is?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:40 schreef o.us het volgende:
[..]
Fijn, maar hij gaat niet meer open. Ik weet niet hoe vaak ik het moet herhalen.
O, jij was eerder ;pquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:29 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Kunnen de posts van deze idioot even weggehaald worden?
http://forum.fok.nl/user/history/307758
Komt alleen maar bagger uit
Je moet een bepaalde postcount hebben om FOK! te begrijpen, nu ben ik wel met klaar met je.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:04 schreef Fissen het volgende:
[..]
En je enige redenering is omdat het niks voor KLB is?
Waarom is het niks voor KLB? Het is een klacht, klachten horen in KLB thuis.
Dat je met een klacht oneens bent dat kan ik begrijpen maar nu maak je gewoon misbruik van je macht.
Ben bezig.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:29 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Kunnen de posts van deze idioot even weggehaald worden?
http://forum.fok.nl/user/history/307758
Komt alleen maar bagger uit
Verwijderd.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:26 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Klote user, klote post, mijn foto posten!
Wie?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:02 schreef banaantjeEE het volgende:
Je bent het terras later toch gaan terugbrengen ou.s?
Hier zeg je duidelijk dat je een terras bent gaan pikken (lees:stelen)quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:50 schreef o.us het volgende:
Jezus zeg, ben ik ff een terrasje pikken met maten, is KLB een baggerzooi.
Hij heet o.us niet ou.squote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:05 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Hier zeg je duidelijk dat je een terras bent gaan pikken (lees:stelen)
Ik reageerde daar als volgt op: je bent het toch gaan terugbrengen later?
ous. bedoel je?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |