Jawel, maar ik denk niet dat ik daar internet op m'n hotelkamer heb. Hoewel ik het zeker van plan ben te proberenquote:
Kneusquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:46 schreef -Willempie- het volgende:
Frankrijk is dus helemaal geen fijn land om heen te gaan. FransenDat is pas een klacht.
Gij zijt homo. ANALyseer ik.quote:
Jammer.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:45 schreef ViaRegnum het volgende:
Antiklacht: Ik ben weer terug uit Frankrijk bij Nederland-Kameroen.
Jep, maar ik weet niet of ze daar de wedstrijd van het Nederlands elftal uitzendenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
der is toch wel een kroeg in frankrijk...?
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:46 schreef -Willempie- het volgende:
Frankrijk is dus helemaal geen fijn land om heen te gaan. FransenDat is pas een klacht.
Vast wel, geen klacht dus.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:45 schreef ViaRegnum het volgende:
(tenzij mijn hotel tv heeft die een zender heeft waar de wedstrijd uitgezonden wordt)
Je bent zelf jammer.quote:
Waarom denk jij van wel? Ik denk dat de Fransen in cafés alleen wedstrijden van Les Bleus uitzenden. Of dat voetbal op een commerciële (betaal)zender is die ik niet kan ontvangen in m'n hotelkamer.quote:
Eh ja, maar ik ben nog nooit voetbal gaan kijken in een café in het buitenland en eigenlijk kijk ik ook nooit tv op m'n hotelkamer. Beetje zonde van m'n tijd als ik in het buitenland ben, niet? Alleen het WK is een noodgeval.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:51 schreef mirved het volgende:
Als er een tv op je kamer is kan je het echt wel zien. Anders ga je de deur uit en loop je naar een cafe. Kans is groot bij een fatsoenlijk hotel dat ze het op een groot scherm ergens hebben op staan. Jezus ben je ooit wel eens het land uit geweest?
Nee in meeste cafe's staat bij een EK/WK alle wedstrijden op. Bovendien als je een beetje een fatsoenlijk hotel hebt zullen er ook gewoon commerciële kanalen te zien zijn.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:50 schreef ViaRegnum het volgende:
[..]
Waarom denk jij van wel? Ik denk dat de Fransen in cafés alleen wedstrijden van Les Bleus uitzenden. Of dat voetbal op een commerciële (betaal)zender is die ik niet kan ontvangen in m'n hotelkamer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |