Misschien, ik doe het ook nog maar een jaar. Zal vast ook niet alles perfect doen, maar het probleem speelt ook bij vele ervaren leraren waarvan ik weet dat ze goed lesgeven.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:07 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Misschien is je manier van lesgeven kut. [ afbeelding ]
Dat noem je veel?quote:Soms zitten er van de 21 leerlingen maar 15 in de klas. De rest spijbelt.
Gewoon op die kinderen stampen tot ze luisteren.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:09 schreef Desunoto het volgende:
Ik denk ook niet dat je er veel aan kan doen. Leerlingen die het niets kan schelen dat ze spijbelen hebben geen motivatie. Hoe kan je als decaan/directie/leraar motivatie in een leerling stampen? Dat moet uit hunzelf komen denk ik.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:09 schreef Silv het volgende:
[..]
Gewoon op die kinderen stampen tot ze luisteren.
Hee, er zijn ook vmbo'ers die na het vmbo HAVO gaan doen. Dat is toch wel goed volgens U, meneer Silv?quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:07 schreef Silv het volgende:
Vmbo'ers zijn sowieso niet meer te redden.
Het is pas veel als er bij een vwo-klas maar 6 van de 30 komen opdagen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:09 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Best wel, bij ons spijbelde er bijna nooit iemand. Soms 1 iemand, soms 2.
Kon dat maar eens...quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:09 schreef Silv het volgende:
[..]
Gewoon op die kinderen stampen tot ze luisteren.
Blijf gewoon goed les geven voor de leerlingen die er wél serieus naar luisteren. Zij willen over, de rest geeft er blijkbaar niks om. Richt je dan ook op de leerlingen die je hulp nodig hebben. Als de rest blijft zitten, kan jij ook weer lachen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:08 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Misschien, ik doe het ook nog maar een jaar. Zal vast ook niet alles perfect doen, maar het probleem speelt ook bij vele ervaren leraren waarvan ik weet dat ze goed lesgeven.
En dan heeft TS ze volgend jaar weer! Lachen!quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:10 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Blijf gewoon goed les geven voor de leerlingen die er wél serieus naar luisteren. Zij willen over, de rest geeft er blijkbaar niks om. Richt je dan ook op de leerlingen die je hulp nodig hebben. Als de rest blijft zitten, kan jij ook weer lachen.
Dankjewel!quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:11 schreef Maitje het volgende:
Je krijgt toch betaald?
Maar goed, ik begrijp je klacht. Waarom ga je hier niet mee naar de schoolleiding. En anders gewoon annoniem de schoolinspectie erop af sturen, want dit kan niet.
VMBOers zijn al moeilijk, waarom ze dan verde late zakken. (Wil overigens niet zeggen dat alle VMBOers zo zijn.. )
Maar goed, zo zou ik het dus doen.
Succes TS
Ach, die komen dan toch niet opdagen. Vicieuze cirkel.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:11 schreef Maaslander het volgende:
[..]
En dan heeft TS ze volgend jaar weer! Lachen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |