Gea gaat richting pittig. Lucas is maar een bofkont!quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:17 schreef Rectum het volgende:
[..]
Dat kapsel had iets pittiger gekund.
Die bovenste is een topper!quote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:45 schreef Djeez het volgende:
[..]
Die bovenste is een topper!Ook een lekker wijf trouwens. Mijn topper aller tijden blijft toch echt het volgende:
quote:Op zondag 13 juni 2010 12:10 schreef Enchanter het volgende:
Nu dan eindelijk ook op Youtube
Geweldige tekst![]()
Starla Duo
quote:
Ja dat dacht ik ook alquote:Op zondag 13 juni 2010 19:23 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Die laatste![]()
![]()
![]()
![]()
Die 'man' verdient een eigen topic![]()
Mooi eerbetoon aan Zanger Petroquote:
quote:Petro, een Hollandse zanger, die ik 2 maanden geleden ontmoette en dicht bij mij in de buurt woont, nodigde mij uit om bij hem thuis in zijn eigen studio te komen zingen nadat hij wat Youtube-video's van mij had bekeken...
Ik was in de 7de hemel !
Ik had de tijd van m'n leven en we hebben 3 uur lang lol gehad.
Het was in 1 woord geweldig !
Ik heb een "Dank je wel" video voor hem gemaakt, om hem te laten zien hoeveel dat middagje voor mij betekende . Toen ik weg ging zei hij; " Kom gerust nog een keertje langs !"
Maar ehm... dat kunnen we beter niet doen, want dan breng ik een logeerbed mee om daar elke dag te kunnen zingen ! Hahahaha...
Petro, bedankt voor de grandioze middag én jou geduld met deze verlegen, zenuwachtige, trillende dame ! Hahaha... Volgende keer neem ik een narcosemiddel mee om mezelf rustig te houden ! LOL
-xxx-
Annet
Mooie stemquote:
Mooi optreden weer van Marcelloquote:
wat wie wat hoequote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:43 schreef Pieter-utd het volgende:
Zo omdat dit het laatste topic is (deze reeks mag van de mods niet langer in KLB) dacht ik er even een poll door heen te knallen.
-ho fout-
Wtf is dat nou weer voor onzin. Deze hoort in KLB.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:43 schreef Pieter-utd het volgende:
Zo omdat dit het laatste topic is (deze reeks mag van de mods niet langer in KLB) dacht ik er even een poll door heen te knallen.
-ho fout-
O.us beloofde dat dit topic in KLB mocht blijven staan, maar als ik een nieuwe open moet het in ONZ of MUZquote:
MUZ dan maar.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:15 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
O.us beloofde dat dit topic in KLB mocht blijven staan, maar als ik een nieuwe open moet het in ONZ of MUZ
Dat is de enigste optie...quote:
Het is Anita & Ed, het is toch ook niet Adriaan & Bassie?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:20 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Dat is de enigste optie...
Hier nog een poll om te kijken wat de meest geliefde zanger is:
Poll: De grootste zanger(es) die door deze topics is groot gemaaktZanger Bob Ed & Anita Jeffrey Kuipers Jeroen Stevens Monica Stevens Antonio Henk Klos Zanger Rinus Wilbert
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
niet zoveel verstand vanquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:28 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
ONZ is kut. Dan zit dit topic zo vol hilarische ONZ'ers met hun bagger
Met deze topproductie?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:33 schreef Splutje het volgende:
Kennen jullie Lenie Gerrits eigenlijk al?
Henk Guhnen doet dat beter.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:33 schreef Splutje het volgende:
Kennen jullie Lenie Gerrits eigenlijk al?
Ik moest helden eruit halen, reden waarom hij niet gekozen is, is omdat er nooit een topic naar hem genoemd isquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:23 schreef Splutje het volgende:
Ik mis Marcello in dit rijtje, toch mijn persoonlijke favoriet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |