Gea gaat richting pittig. Lucas is maar een bofkont!quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:17 schreef Rectum het volgende:
[..]
Dat kapsel had iets pittiger gekund.
Die bovenste is een topper!quote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:45 schreef Djeez het volgende:
[..]
Die bovenste is een topper!Ook een lekker wijf trouwens. Mijn topper aller tijden blijft toch echt het volgende:
quote:Op zondag 13 juni 2010 12:10 schreef Enchanter het volgende:
Nu dan eindelijk ook op Youtube
Geweldige tekst![]()
Starla Duo
quote:
Ja dat dacht ik ook alquote:Op zondag 13 juni 2010 19:23 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Die laatste![]()
![]()
![]()
![]()
Die 'man' verdient een eigen topic![]()
Mooi eerbetoon aan Zanger Petroquote:
quote:Petro, een Hollandse zanger, die ik 2 maanden geleden ontmoette en dicht bij mij in de buurt woont, nodigde mij uit om bij hem thuis in zijn eigen studio te komen zingen nadat hij wat Youtube-video's van mij had bekeken...
Ik was in de 7de hemel !
Ik had de tijd van m'n leven en we hebben 3 uur lang lol gehad.
Het was in 1 woord geweldig !
Ik heb een "Dank je wel" video voor hem gemaakt, om hem te laten zien hoeveel dat middagje voor mij betekende . Toen ik weg ging zei hij; " Kom gerust nog een keertje langs !"
Maar ehm... dat kunnen we beter niet doen, want dan breng ik een logeerbed mee om daar elke dag te kunnen zingen ! Hahahaha...
Petro, bedankt voor de grandioze middag én jou geduld met deze verlegen, zenuwachtige, trillende dame ! Hahaha... Volgende keer neem ik een narcosemiddel mee om mezelf rustig te houden ! LOL
-xxx-
Annet
Mooie stemquote:
Mooi optreden weer van Marcelloquote:
wat wie wat hoequote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:43 schreef Pieter-utd het volgende:
Zo omdat dit het laatste topic is (deze reeks mag van de mods niet langer in KLB) dacht ik er even een poll door heen te knallen.
-ho fout-
Wtf is dat nou weer voor onzin. Deze hoort in KLB.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:43 schreef Pieter-utd het volgende:
Zo omdat dit het laatste topic is (deze reeks mag van de mods niet langer in KLB) dacht ik er even een poll door heen te knallen.
-ho fout-
O.us beloofde dat dit topic in KLB mocht blijven staan, maar als ik een nieuwe open moet het in ONZ of MUZquote:
MUZ dan maar.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:15 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
O.us beloofde dat dit topic in KLB mocht blijven staan, maar als ik een nieuwe open moet het in ONZ of MUZ
Dat is de enigste optie...quote:
Het is Anita & Ed, het is toch ook niet Adriaan & Bassie?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:20 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Dat is de enigste optie...
Hier nog een poll om te kijken wat de meest geliefde zanger is:
Poll: De grootste zanger(es) die door deze topics is groot gemaaktZanger Bob Ed & Anita Jeffrey Kuipers Jeroen Stevens Monica Stevens Antonio Henk Klos Zanger Rinus Wilbert
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
niet zoveel verstand vanquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:28 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
ONZ is kut. Dan zit dit topic zo vol hilarische ONZ'ers met hun bagger
Met deze topproductie?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:33 schreef Splutje het volgende:
Kennen jullie Lenie Gerrits eigenlijk al?
Henk Guhnen doet dat beter.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:33 schreef Splutje het volgende:
Kennen jullie Lenie Gerrits eigenlijk al?
Ik moest helden eruit halen, reden waarom hij niet gekozen is, is omdat er nooit een topic naar hem genoemd isquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:23 schreef Splutje het volgende:
Ik mis Marcello in dit rijtje, toch mijn persoonlijke favoriet
Dat liedje van 'De ober is mijn aller beste maatje" is wel een van mijn favorieten in de kroeg hoorquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:43 schreef Enchanter het volgende:
![]()
Godverdomme![]()
Reactie eronder:"Jammer van die make-up, misschien zit er wel een heel leuk meisje onder die 5 cm verstopt... "
Petro vind ik echt een verschrikking.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:31 schreef Rectum het volgende:
Pareltje van Zanger Petro. Jammer dat hij niet gewoon in onze moerstaal zingt.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:45 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Petro vind ik echt een verschrikking.
Ik lig weer dubbel om die gast in het zwart-wit, bedanktquote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:31 schreef Rectum het volgende:
Pareltje van Zanger Petro. Jammer dat hij niet gewoon in onze moerstaal zingt.
Geniaal nummerquote:
Wie nietquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:45 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Petro vind ik echt een verschrikking.
Nou ik vind alle zangers hier normaal gewoonweg super. Bij Petro kan ik gewoon niet naar zijn arrogante hoofd kijken. Hij lijkt op een padje.quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:35 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Wie niet, maar omdat het zo slecht is , blijft het leuk
Elke keer als je denkt dat het niet nóg erger kan...quote:
Die kan er wat van inderdaadquote:
Prachtige setting, smaakvol gekozen. Ook de moeilijkste onderwerpen in het leven gaat deze volksheld niet uit de weg!quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:04 schreef Rectum het volgende:
Toppertjes weer. Hier de nieuwe van Jeroen Stevens.
held, ik wil zijn handtekeningquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Godverdomme zeg!
Deze gozer is een goede vriend van een vriend van me die een eigen kroeg heeft.
Hij heeft er ook een keer opgetreden, toen heb ik nog bier gedronken met hem
Best een aardige gozer
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:03 schreef Rectum het volgende:
Lekker pittig en sponytaan wijfie in die clip
Hele volksbuurten vol zitten avond aan avond naar clipstudio of clipsproductie te luisteren man.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:36 schreef Maikuuul het volgende:
Clipstudio
Dat bedrijf moet wel gefinancierd worden door zwart geld, wie luisterd of koopt die rotzooi van hun nou
Lekkere meezingers!quote:
quote:
Dat 'dansje' ook!quote:
nee dat is groep 8, die weten echt niet beterquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:35 schreef Brawler het volgende:
Gespot elders op FOK!, en stiekem wel een aanwinst voor dit topic, isn't it?
Die vrouw in het rood in het begin, is dat de zus van Gewoon Rutger?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |