niet zoveel verstand vanquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:28 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
ONZ is kut. Dan zit dit topic zo vol hilarische ONZ'ers met hun bagger
Met deze topproductie?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:33 schreef Splutje het volgende:
Kennen jullie Lenie Gerrits eigenlijk al?
Henk Guhnen doet dat beter.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:33 schreef Splutje het volgende:
Kennen jullie Lenie Gerrits eigenlijk al?
Ik moest helden eruit halen, reden waarom hij niet gekozen is, is omdat er nooit een topic naar hem genoemd isquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:23 schreef Splutje het volgende:
Ik mis Marcello in dit rijtje, toch mijn persoonlijke favoriet
Dat liedje van 'De ober is mijn aller beste maatje" is wel een van mijn favorieten in de kroeg hoorquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:43 schreef Enchanter het volgende:
![]()
Godverdomme![]()
Reactie eronder:"Jammer van die make-up, misschien zit er wel een heel leuk meisje onder die 5 cm verstopt... "
Petro vind ik echt een verschrikking.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:31 schreef Rectum het volgende:
Pareltje van Zanger Petro. Jammer dat hij niet gewoon in onze moerstaal zingt.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:45 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Petro vind ik echt een verschrikking.
Ik lig weer dubbel om die gast in het zwart-wit, bedanktquote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:31 schreef Rectum het volgende:
Pareltje van Zanger Petro. Jammer dat hij niet gewoon in onze moerstaal zingt.
Geniaal nummerquote:
Wie nietquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:45 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Petro vind ik echt een verschrikking.
Nou ik vind alle zangers hier normaal gewoonweg super. Bij Petro kan ik gewoon niet naar zijn arrogante hoofd kijken. Hij lijkt op een padje.quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:35 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Wie niet, maar omdat het zo slecht is , blijft het leuk
Elke keer als je denkt dat het niet nóg erger kan...quote:
Die kan er wat van inderdaadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |