quote:
Ik ben al de hele dag misselijk en heb een paar keer boven de wc gehangenquote:
Hmm, even een testje doen dan maar voor de zekerheid?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben al de hele dag misselijk en heb een paar keer boven de wc gehangen. Maar het is haast onmogelijk
.
Moh dat is alleen omdat je het denkt. Ik heb dat ook een keer gehad. Dacht ik het. Was mn eerste keer zonder, jeweet. En toen dacht ik FML I'M PREGNANT.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben al de hele dag misselijk en heb een paar keer boven de wc gehangen. Maar het is haast onmogelijk
.
All en serieus:quote:
Denk van die taart.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
.
Die zijn echt duurquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:18 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hmm, even een testje doen dan maar voor de zekerheid?
Ja ik stel me aan, probably. Maar ik snap niet waar die misselijkheid vandaan komt.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Moh dat is alleen omdat je het denkt. Ik heb dat ook een keer gehad. Dacht ik het. Was mn eerste keer zonder, jeweet. En toen dacht ik FML I'M PREGNANT.
Ja nasty is dat.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:16 schreef Potloodvis het volgende:
All over een paar weken.
[ afbeelding ]
Nog niks van gezien anders.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik deel alles met jullie, m'n schaamhaar, m'n zwangerschappen, m'n seks.
Heb je last van je onderbuik?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die zijn echt duur.
[..]
Ja ik stel me aan, probably. Maar ik snap niet waar die misselijkheid vandaan komt.
Stekelenburg sowiesoquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:19 schreef Bragi het volgende:
Stekelenburg wordt trouwens dé held van dit WK voor Oranje. Hij gaat ons redden in de penaltyreeks in de halve finale.
Mini-voedselvergifting?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:19 schreef Allure_ het volgende:
Ja ik stel me aan, probably. Maar ik snap niet waar die misselijkheid vandaan komt.
Dit is trouwens een officiële Bragi-voorspelling.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:19 schreef Bragi het volgende:
Stekelenburg wordt trouwens dé held van dit WK voor Oranje. Hij gaat ons redden in de penaltyreeks in de halve finale.
" Baby's zijn toch gratis? "quote:
quote:
Ik zou wel echt toffe kinderen krijgenquote:
Kan, ik heb toen straks iets op wat iemand zelf had gebakkenquote:
Beter scheren dan.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:22 schreef wolvendagen het volgende:
PAPAAAAAAAA IK LIJK STEEDS MEER OP JOU
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:22 schreef wolvendagen het volgende:
PAPAAAAAAAA IK LIJK STEEDS MEER OP JOU
De rest krijgt er misschien later last van. Hier ook een keer iemand zelf taart gebakken. Ik ook kanker ziek en overgeven ineens. De rest nergens last van. Tot de volgende dag dan, toen was er ineens niemand.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:22 schreef Allure_ het volgende:
Kan, ik heb toen straks iets op wat iemand zelf had gebakken. Maar ik ben de enige die last heeft
. En sowieso al een paar dagen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |