quote:
Ik ben al de hele dag misselijk en heb een paar keer boven de wc gehangenquote:
Hmm, even een testje doen dan maar voor de zekerheid?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben al de hele dag misselijk en heb een paar keer boven de wc gehangen. Maar het is haast onmogelijk
.
Moh dat is alleen omdat je het denkt. Ik heb dat ook een keer gehad. Dacht ik het. Was mn eerste keer zonder, jeweet. En toen dacht ik FML I'M PREGNANT.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben al de hele dag misselijk en heb een paar keer boven de wc gehangen. Maar het is haast onmogelijk
.
All en serieus:quote:
Denk van die taart.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
.
Die zijn echt duurquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:18 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hmm, even een testje doen dan maar voor de zekerheid?
Ja ik stel me aan, probably. Maar ik snap niet waar die misselijkheid vandaan komt.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Moh dat is alleen omdat je het denkt. Ik heb dat ook een keer gehad. Dacht ik het. Was mn eerste keer zonder, jeweet. En toen dacht ik FML I'M PREGNANT.
Ja nasty is dat.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:16 schreef Potloodvis het volgende:
All over een paar weken.
[ afbeelding ]
Nog niks van gezien anders.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik deel alles met jullie, m'n schaamhaar, m'n zwangerschappen, m'n seks.
Heb je last van je onderbuik?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die zijn echt duur.
[..]
Ja ik stel me aan, probably. Maar ik snap niet waar die misselijkheid vandaan komt.
Stekelenburg sowiesoquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:19 schreef Bragi het volgende:
Stekelenburg wordt trouwens dé held van dit WK voor Oranje. Hij gaat ons redden in de penaltyreeks in de halve finale.
Mini-voedselvergifting?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:19 schreef Allure_ het volgende:
Ja ik stel me aan, probably. Maar ik snap niet waar die misselijkheid vandaan komt.
Dit is trouwens een officiële Bragi-voorspelling.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:19 schreef Bragi het volgende:
Stekelenburg wordt trouwens dé held van dit WK voor Oranje. Hij gaat ons redden in de penaltyreeks in de halve finale.
" Baby's zijn toch gratis? "quote:
quote:
Ik zou wel echt toffe kinderen krijgenquote:
Kan, ik heb toen straks iets op wat iemand zelf had gebakkenquote:
Beter scheren dan.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:22 schreef wolvendagen het volgende:
PAPAAAAAAAA IK LIJK STEEDS MEER OP JOU
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:22 schreef wolvendagen het volgende:
PAPAAAAAAAA IK LIJK STEEDS MEER OP JOU
De rest krijgt er misschien later last van. Hier ook een keer iemand zelf taart gebakken. Ik ook kanker ziek en overgeven ineens. De rest nergens last van. Tot de volgende dag dan, toen was er ineens niemand.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:22 schreef Allure_ het volgende:
Kan, ik heb toen straks iets op wat iemand zelf had gebakken. Maar ik ben de enige die last heeft
. En sowieso al een paar dagen
.
Jouw grap is 5 keer zo slecht dan die van bragi.quote:
Ze proberen me hier te vergfitigenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De rest krijgt er misschien later last van. Hier ook een keer iemand zelf taart gebakken. Ik ook kanker ziek en overgeven ineens. De rest nergens last van. Tot de volgende dag dan, toen was er ineens niemand.
Je denkt dat ik niet bloedserieus ben? Oké.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jouw grap is 5 keer zo slecht dan die van bragi.
alsquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
quote:
Ik hoop het niet voor je.quote:
niet gewoon alleen aan chocola dat toevallig over een banaan heen zit?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:26 schreef L0t.. het volgende:
Ik ben echt verslaafd aan banaan met chocola
Nou ja, kan zijn dat je verminderde weerstand hebt.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:22 schreef Allure_ het volgende:
Kan, ik heb toen straks iets op wat iemand zelf had gebakken. Maar ik ben de enige die last heeft
. En sowieso al een paar dagen
.
Nee jonge, banaan in de lengte doorsnijden, chocola tussen stoppen, inpakken in aluminiumfolie en 20 minuten in de oven, perfecte combinatiequote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:27 schreef Salatrel het volgende:
[..]
niet gewoon alleen aan chocola dat toevallig over een banaan heen zit?
Echt maar een klein stukje brownie. Nouja, het zal welquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, kan zijn dat je verminderde weerstand hebt.
Wat had je gegeten?
Ik heb geen bananen meer.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:26 schreef L0t.. het volgende:
Ik ben echt verslaafd aan banaan met chocola
Wel.quote:
Met wat?quote:
wat een banaan allemaal met je kan doen......quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:28 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee jonge, banaan in de lengte doorsnijden, chocola tussen stoppen, inpakken in aluminiumfolie en 20 minuten in de oven, perfecte combinatie
Ik wel, want je bent mijn kleine zusje en moet jou de juiste Nederlandsche taal bijbrengen.quote:
Ok.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wel, want je bent mijn kleine zusje en moet jou de juiste Nederlandsche taal bijbrengen.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:29 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wat een banaan allemaal met je kan doen......
Echt he.quote:
Ja dat ookquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:30 schreef Maisnon het volgende:
Wij doen altijd dat banaan met chocola in aluminium folie op de barbeque als toetje
Het is ook te toevallig en clichéquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Echt he.Het zal je maar gebeuren. Werkelijk.
dat klinkt behoorlijk emoquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:32 schreef wolvendagen het volgende:
Ik zal m'n vrienden niet vergeten, want wie me lief is blijft me lief. En waar ze wonen moest ik weten, maar ik verloor hun laatste brief. Ik zal ze heus wel weer ontmoeten. Misschien vandaag, misschien over een jaar. Ik zal ze kussen en begroeten, komt vanzelf weer voor elkaar.
Laat me, laat me. Laat me m'n eigen gang maar gaan. Laat me, laat me. Ik heb het altijd zo gedaan.
Wat doe je schelden met kanker dan?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De rest krijgt er misschien later last van. Hier ook een keer iemand zelf taart gebakken. Ik ook kanker ziek en overgeven ineens. De rest nergens last van. Tot de volgende dag dan, toen was er ineens niemand.
Jij moet gewoon je bek houden want je bent een kutuser.quote:
Hou je mond.quote:
Ik bedoel niet zo schimmelkut, maar van dat plaatje.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij moet gewoon je bek houden want je bent een kutuser.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
quote:
quote:
Ja, jammer dan.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:34 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik bedoel niet zo schimmelkut, maar van dat plaatje.
Ik zou over haar heen kotsen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Echt he.Het zal je maar gebeuren. Werkelijk.
Stop met me uitdagen, je bent echt kankervervelend.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |