quote:
Ik ben al de hele dag misselijk en heb een paar keer boven de wc gehangenquote:
Hmm, even een testje doen dan maar voor de zekerheid?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben al de hele dag misselijk en heb een paar keer boven de wc gehangen. Maar het is haast onmogelijk
.
Moh dat is alleen omdat je het denkt. Ik heb dat ook een keer gehad. Dacht ik het. Was mn eerste keer zonder, jeweet. En toen dacht ik FML I'M PREGNANT.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben al de hele dag misselijk en heb een paar keer boven de wc gehangen. Maar het is haast onmogelijk
.
All en serieus:quote:
Denk van die taart.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
.
Die zijn echt duurquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:18 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hmm, even een testje doen dan maar voor de zekerheid?
Ja ik stel me aan, probably. Maar ik snap niet waar die misselijkheid vandaan komt.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Moh dat is alleen omdat je het denkt. Ik heb dat ook een keer gehad. Dacht ik het. Was mn eerste keer zonder, jeweet. En toen dacht ik FML I'M PREGNANT.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |