En ditquote:
Ik hoef niet te weten waarom jij moet lachen hoor.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:59 schreef SuperwormJim het volgende:
haha
leuk trolltopic
nee echt
hilarisch
Ik moet het wel zo brengen, anders snapt niemand het hierquote:Op maandag 21 juni 2010 16:59 schreef SuperwormJim het volgende:
haha
leuk trolltopic
nee echt
hilarisch
Reageer dan gewoon niet.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:01 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik hoef niet te weten waarom jij moet lachen hoor.
Hou het voor je.
quote:Op maandag 21 juni 2010 17:01 schreef aapinator het volgende:
[ afbeelding ]
Afbeelding van evolutie.
Wie geloofd er nou niet in evolutie?
quote:Op maandag 21 juni 2010 17:04 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Als jij niet had laten weten of je moest lachen of niet dan had ik niet hoeven reageren.
Mijn hele OP is inderdaad een troll, maar dat is dan ook de openingspost op een andere sarcastische manier. Ik vind gewoon dat mensen erg doorslaan in het geloof, en zonder argumenten zomaar kunnen zeggen dat de hemel in de lucht is, en dat je moet kiezen tussen god of niet geloven (en dus de hel). Bekijk gewoon de aflevering hierboven, en je ziet hoe mensen hier in door kunnen slaanquote:Op maandag 21 juni 2010 17:17 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Niemand dwingt je om te reageren hoor.
Is AP nou een kloon van je en heb je verkeerd ingelogd?quote:Op maandag 21 juni 2010 17:20 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Mijn hele OP is inderdaad een troll, maar dat is dan ook de openingspost op een andere sarcastische manier. Ik vind gewoon dat mensen erg doorslaan in het geloof, en zonder argumenten zomaar kunnen zeggen dat de hemel in de lucht is, en dat je moet kiezen tussen god of niet geloven (en dus de hel). Bekijk gewoon de aflevering hierboven, en je ziet hoe mensen hier in door kunnen slaan.
De klooncheck zal niks laten zien in ieder geval, dus nee, ik ben geen APquote:Op maandag 21 juni 2010 17:21 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Is AP nou een kloon van je en heb je verkeerd ingelogd?
God ftw inderdaad. We moeten hem met z'n allen dankbaar zijn dat hij Kanker, Aids, Tyfus, Turken, Nazi's en Marokkanen heeft geschapen.quote:
'Geloof' is anno 2010 niets meer dan een woord die je in een zin kan plaatsen, om je geloofwaardigheid extra kracht bij te zetten. Niet meer gebaseerd op de oorsprong, dus wat dat betreft falen een hoop mensen hier in.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:26 schreef Pharkus het volgende:
Ik geloof niks van wat Richcalibier zegt, dat is mijn geloof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |