Behalve de naaktscene, was dat ook een film van niets. Ga eens 'One flew over the cuckoo's nest' kijken ja.quote:Op woensdag 16 juni 2010 03:33 schreef Seam het volgende:
Beste film ooit
Ga eens snel Mulholland Drive kijken ja
Wat een kakkerlak ben jij ook zegquote:Op woensdag 16 juni 2010 03:35 schreef Hendrik45 het volgende:
[..]
Behalve de naaktscene, was dat ook een film van niets. Ga eens 'One flew over the cuckoo's nest' kijken ja.
Jij komt op mij eerder zwakzinnig over dat je niet eens reageert op de beste film aller tijden: "one flew over the cuckoo's nest". Beter krijg je ze niet. Daar zijn de ECHTE kenners het wel over eens. Dus de kakkerlak ben jij waarschijnlijk en er moet een enorme laars op jou neerdalen op dit moment.quote:Op woensdag 16 juni 2010 03:38 schreef Seam het volgende:
[..]
Wat een kakkerlak ben jij ook zegTotaal geen idee van films
Als je zegt dat het enige positieve van Mulholland Dr. de naaktscene is, heb je of geen verstand van films of heb je de film niet gezien en probeer je hier een beetje de ervaren kenner uit te hangen. One flew is een geweldige film ja, maar Mulholland Dr. is een klasse apart. Ik heb nog nooit zo'n film gezien die perfect symboliek tentoonstelde. Het verhaal en script is gewoon om van je vingers af te likken en de acteerprestaties van zelfs de bijrollen zijn fenomenaalquote:Op woensdag 16 juni 2010 03:40 schreef Hendrik45 het volgende:
[..]
Jij komt op mij eerder zwakzinnig over dat je niet eens reageert op de beste film aller tijden: "one flew over the cuckoo's nest". Beter krijg je ze niet. Daar zijn de ECHTE kenners het wel over eens. Dus de kakkerlak ben jij waarschijnlijk en er moet een enorme laars op jou neerdalen op dit moment.
Clive Owen en Jude Lawquote:Op woensdag 16 juni 2010 03:36 schreef Smart_ass het volgende:
Tevens zijn dit de beste films ooit:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |