quote:
oh, je bent je nóg populairder aan het maken zie ik?quote:Op zondag 20 juni 2010 10:48 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Een verkapte jankpost. Ik post een zinnetje en heb meteen een note en er wordt mij even mede gedeeld dat ik veel te ver gaat. Wat niet eens zo was. En die TS, de aanstichter van alles, verteld hoeveel hij negers haat en daar zeg je niks over. Ja, je geeft hem een note. Maar dat wordt niet verteld. En ik post godverdomme 1 zinnetje en wordt meteen weer 2x gequote omdat ik zogenaamd iets verkeerds doet.
Jij doet net zo goed aan dat AP-bashing mee. Weer een reden dat ik je niet goed vind als mod, net als vele andere mods. Die horen afhankelijk te zijn en niet met de menigte mee te gaan.![]()
![]()
quote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 15:48 schreef o.us het volgende:
Opflikkeren met dit soort kuttopics.
We zitten hier niet 24/7 de nieuwe topics-lijst te F5'en.quote:Op zondag 20 juni 2010 15:31 schreef Lakitu het volgende:
AP 4 MOD
Ik begrijp niet waarom dit topic ook maar meer dan 1 post heeft kunnen halen. Onmiddelijk dicht.
Leuk ook trouwens dat er niks met een TR wordt gedaan terwijl er een mod in post ffs.
quote:Op zondag 20 juni 2010 15:50 schreef Lakitu het volgende:
Al opgelost door o.us, bedankt. Misschien dat mods van andere subfora ook normaal kunnen meewerken met dit soort situaties?
[..]
[..]
Ik heb het over die superworm die het kennelijk heel grappig vindt.quote:Op zondag 20 juni 2010 15:50 schreef o.us het volgende:
[..]
We zitten hier niet 24/7 de nieuwe topics-lijst te F5'en.
En nog een note voor je, ga zo door.quote:Op zondag 20 juni 2010 15:50 schreef Levolution het volgende:
[..]
Jij bent echt een kansloze zuurpruim. Ik wed dat je spelende kinderen bang maakt omdat ze je uitzicht op de Volkswoningen tegenover je wegnemen.
Yay, mijn allereerste note, en dat van een Marokkaan.quote:
Mij een NSB'er noemen, maar je kan er zelf ook wel wat van.quote:Op zondag 20 juni 2010 15:54 schreef Levolution het volgende:
[..]
Yay, mijn allereerste note, en dat van een Marokkaan.
Kijk dan hoe die Lakitu mij uitscheldt in dat topic, note hem dan ook even.![]()
kuch*straatterrorist*kuch
Als jij jouw postrechten wilt behouden zou ik maar uitkijken.quote:Op zondag 20 juni 2010 15:54 schreef Levolution het volgende:
[..]
Yay, mijn allereerste note, en dat van een Marokkaan.
Kijk dan hoe die Lakitu mij uitscheldt in dat topic, note hem dan ook even.![]()
kuch*straatterrorist*kuch
Ik heb serieus nog nooit een note/ban gehad, geen idee hoe dat hele systeem werkt. Bij hoeveel notes krijg ik een ban (en hoe lang)?quote:Op zondag 20 juni 2010 15:57 schreef o.us het volgende:
[..]
Als jij jouw postrechten wilt behouden zou ik maar uitkijken.
Ik wil hier nog wel op ingaan, volgens mij mag dat.quote:Op zondag 20 juni 2010 15:57 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat van mij was een reactie.Maar ik gun het je, ik ga geen moeite doen om iemand een note aan te smeren. Wat schiet ik daarmee op?
Wat schiet jij op met het laten sluiten van topics?
Zoals jij nu post, snel genoeg. Wil je nog sneller een ban, moet je vooral mij afkraken op mijn achtergrond. Merk je snel genoeg.quote:Op zondag 20 juni 2010 15:58 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik heb serieus nog nooit een note/ban gehad, geen idee hoe dat hele systeem werkt. Bij hoeveel notes krijg ik een ban (en hoe lang)?
Serieuze vraag.
Ik ben het met je eens dat er betere topics gesloten worden (daar heb ik vaak genoeg over geklaagd), maar zoals je het nu zegt van '2 pagina's' komt het echt over alsof je het andere users niet gunt. Waarom zeg je niet bijvoorbeeld gewoon 'Schopje ONZ'?quote:Op zondag 20 juni 2010 15:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik wil hier nog wel op ingaan, volgens mij mag dat.
Het was gewoon een kuttopic, en meer iets voor ONZ. En als ik zie dat zoiets 2 pagina's haalt terwijl ik heel veel voorbeelden ken van gewoon goeie topics die meteen gesloten worden, tja, dan laat ik die ook maar gewoon sluiten.
Van mij mocht ie best naar ONZ hoor, sorry als het niet zo overkwam. Maar gewoon niet in KLB.quote:Op zondag 20 juni 2010 16:00 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat er betere topics gesloten worden (daar heb ik vaak genoeg over geklaagd), maar zoals je het nu zegt van '2 pagina's' komt het echt over alsof je het andere users niet gunt. Waarom zeg je niet bijvoorbeeld gewoon 'Schopje ONZ'?
Hoe kan het dan dat ik meer dan eens gastslotjes zie en dat mods van andere subfora ook de KLB SC centraal kunnen zetten?quote:Op zondag 20 juni 2010 15:50 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Buiten ONZ ben ik gewoon user hoor.
quote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 16:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat ik meer dan eens gastslotjes zie en dat mods van andere subfora ook de KLB SC centraal kunnen zetten?
Volgens mij klopt dit gewoon niet:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 juni 2010 20:08 schreef i-love-noodles het volgende:
Zou een mod alstublieft even AP een pm kunnen sturen dat hij moet kappen met mijn topic te vergallen en mij onderling via pm uit te schelden? dank u.
De PMSorry, PM's mag je niet posten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar even ontopic: jij begint met schelden hoor.![]()
Wannabe mod noob.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:44 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Sorry, PM's mag je niet posten...
Maar even ontopic: jij begint met schelden hoor.
Je maakt de fout door de denken dat je alles mag zeggen. Fout. En dat we melden dat je een note hebt doen we niet meer, want dat voegt verder helemaal 0.0 toe, dus die is voor ons en pakken we op. Voor de rest mag je bepaalde uitlatingen gewoon voor je houden. Wil je ze toch uiten, dan zal ik je verwijzen naar de uitgang. FOK! is geen openbaar iets waar je alles kan en mag. Of denkt te mogen, want er gelden gewoon regels welke jij en ik moeten naleven.quote:Op zondag 20 juni 2010 10:48 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Een verkapte jankpost. Ik post een zinnetje en heb meteen een note en er wordt mij even mede gedeeld dat ik veel te ver gaat. Wat niet eens zo was. En die TS, de aanstichter van alles, verteld hoeveel hij negers haat en daar zeg je niks over. Ja, je geeft hem een note. Maar dat wordt niet verteld. En ik post godverdomme 1 zinnetje en wordt meteen weer 2x gequote omdat ik zogenaamd iets verkeerds doet.
Jij doet net zo goed aan dat AP-bashing mee. Weer een reden dat ik je niet goed vind als mod, net als vele andere mods. Die horen afhankelijk te zijn en niet met de menigte mee te gaan.![]()
![]()
En dat.quote:Op zondag 20 juni 2010 12:15 schreef zovty het volgende:
[..]
Als je vele mods niet goed vind is Fok! gewoon niet je ding. Geeft niet, kan gebeuren. Dan gaan we toch als goede vrienden uit elkaar..
Mods horen juist helemaal niet [on]afhankelijk te zijn en moeten juist doen wat de menigte wil, mits niet in strijd met de wet en wat basis policy dingen. De mods zitten er voor de users, niet andersom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |