Ja, logisch.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:36 schreef o.us het volgende:
[..]
Weet je wat het is? Jij sprak Adelante aan dus ik er van uitgaande dat je hem moest hebben omdat hij de ene topic wel open laat en de ander niet. We proberen een beleid te voeren, snap je
Zoals ze dat ook deden in 43-44 ?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:36 schreef o.us het volgende:
[..]
We proberen een beleid te voeren, snap je
ga maar naar R&P als je niet met 't verlies om kan gaanquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:11 schreef Paul het volgende:
Ik mis m'n zoontje
Waarom slotje? Hoe kan jij over mijn gevoelens bepalen?
Dat is niet aan jou.quote:Op zondag 20 juni 2010 10:17 schreef Mr.Cooper het volgende:
Negers zijn het klote volk van de aarde
Waarom zit AP tegen het randje aan, in dit Topic zie ik hem niks verkeerd doen...
quote:Op zondag 20 juni 2010 10:17 schreef Mr.Cooper het volgende:
Waarom zit AP tegen het randje aan, in dit Topic zie ik hem niks verkeerd doen...
Fijn, dan weet ik ook genoeg over jou.quote:Op zondag 20 juni 2010 09:12 schreef AdvancedPower het volgende:
Mensen die negers haten.Marokkanen daarentegen.
![]()
Dit dus? Waar slaat dit op? Ik mag toch vertellen wat ik vind of niet? En de TS wordt niet aangepakt?quote:Op zondag 20 juni 2010 10:17 schreef Mr.Cooper het volgende:
Uhuh, als TS mocht generaliseren was zijn topic nog open en had hij geen note gekregen voor dat topicquote:Op zondag 20 juni 2010 10:37 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dit dus? Waar slaat dit op? Ik mag toch vertellen wat ik vind of niet? En de TS wordt niet aangepakt?
Wel geinig, TS mag generaliseren, AdvancedPower mag het niet. Hier klopt toch iets niet.
Julie zijn net allemaal kleine Kim Jong-illetjes
Jij bent hier degene die jankt omdat ik iets tegen Marokkanen heb?quote:Op zondag 20 juni 2010 10:38 schreef o.us het volgende:
[..]
Uhuh, als TS mocht generaliseren was zijn topic nog open en had hij geen note gekregen voor dat topicJankzak.
Waar zie je me een jankpost over jou posten in tegenstelling tot jou? Hou lekker zulke dingen voor je, niemand heeft er wat aan.quote:Op zondag 20 juni 2010 10:40 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Jij bent hier degene die jankt omdat ik iets tegen Marokkanen heb?
Ach jong en dit is pas de eerste opmerking over marokkanen op Fok!? Even reeël blijven, het is nogal raar dat je negers bashen wel toestaat maar als het op marokkanen uitkomt dan moet je eens horen, ook al ben je het zelf... Een beetje krom, niet?quote:Op zondag 20 juni 2010 10:37 schreef o.us het volgende:
[..]
[..]
Fijn, dat weet ik ook genoeg over jou.
Waar de neuk lees of zie je dat ik negers bashen toelaat? Racisme heb ik een schijthekel aan en pak ik ook hard aan, dat is mijn gang. Zou je moeten weten als je mij kent.quote:Op zondag 20 juni 2010 10:41 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ach jong en dit is pas de eerste opmerking over marokkanen op Fok!? Even reeël blijven, het is nogal raar dat je negers bashen wel toestaat maar als het op marokkanen uitkomt dan moet je eens horen, ook al ben je het zelf... Een beetje krom, niet?
Je laat het zien door niks tegen die TS te doen of te noten bijvoorbeeld integenstelling tot AP.quote:Op zondag 20 juni 2010 10:42 schreef o.us het volgende:
[..]
Waar de neuk lees of zie je dat ik negers bashen toelaat? Racisme heb ik een schijthekel aan en pak ik ook hard aan, dat is mijn gang. Zou je moeten weten als je mij kent.
Elke note die ik maak post ik ook in het openbaarquote:Op zondag 20 juni 2010 10:44 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Je laat het zien door niks tegen die TS te doen of te noten bijvoorbeeld integenstelling tot AP.
Geen idee, het klinkt nogal raar als buitenstaande daarom wilde ik het even opmerking, verder geen probleem.quote:Op zondag 20 juni 2010 10:44 schreef o.us het volgende:
[..]
Elke note die ik maak post ik ook in het openbaarNiet elke note of ban moet je openbaar verkondigen, daar is het niet voor. Je onderschat me, lieverd.
Een verkapte jankpost. Ik post een zinnetje en heb meteen een note en er wordt mij even mede gedeeld dat ik veel te ver gaat. Wat niet eens zo was. En die TS, de aanstichter van alles, verteld hoeveel hij negers haat en daar zeg je niks over. Ja, je geeft hem een note. Maar dat wordt niet verteld. En ik post godverdomme 1 zinnetje en wordt meteen weer 2x gequote omdat ik zogenaamd iets verkeerds doet.quote:Op zondag 20 juni 2010 10:41 schreef o.us het volgende:
[..]
Waar zie je me een jankpost over jou posten in tegenstelling tot jou? Hou lekker zulke dingen voor je, niemand heeft er wat aan.
Snap ik, snap ik. Lobi voor jou.quote:Op zondag 20 juni 2010 10:48 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Geen idee, het klinkt nogal raar als buitenstaande daarom wilde ik het even opmerking, verder geen probleem.
quote:Op zondag 20 juni 2010 10:48 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Een verkapte jankpost. Ik post een zinnetje en heb meteen een note en er wordt mij even mede gedeeld dat ik veel te ver gaat. Wat niet eens zo was. En die TS, de aanstichter van alles, verteld hoeveel hij negers haat en daar zeg je niks over. Ja, je geeft hem een note. Maar dat wordt niet verteld. En ik post godverdomme 1 zinnetje en wordt meteen weer 2x gequote omdat ik zogenaamd iets verkeerds doet.
Jij doet net zo goed aan dat AP-bashing mee. Weer een reden dat ik je niet goed vind als mod, net als vele andere mods. Die horen afhankelijk te zijn en niet met de menigte mee te gaan.![]()
![]()
Als je vele mods niet goed vind is Fok! gewoon niet je ding. Geeft niet, kan gebeuren. Dan gaan we toch als goede vrienden uit elkaar.quote:Op zondag 20 juni 2010 10:48 schreef AdvancedPower het volgende:
Weer een reden dat ik je niet goed vind als mod, net als vele andere mods. Die horen afhankelijk te zijn en niet met de menigte mee te gaan.![]()
![]()
wat als we je onafhankelijk van de rest ook gewoon kut vindenquote:Op zondag 20 juni 2010 10:48 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Jij doet net zo goed aan dat AP-bashing mee. Weer een reden dat ik je niet goed vind als mod, net als vele andere mods. Die horen afhankelijk te zijn en niet met de menigte mee te gaan.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |