abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83032034
Dus .... barst maar los met dat commentaar
Live a good life.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 21:59:51 #102
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_83034869
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 20:55 schreef damoontje19 het volgende:
Wat een gelul allemaal hier rondom 'tienermoeders'.....

Ik snap echt jullie standpunten allemaal wel rond 'een kind die een kind opvoed', 'hebben geen geld', 'denken niet na', 'hebben geen toekomst', blabla.. En daarom baal ik ook ontzettend van programma's zoals deze. Natuurlijk gaat zo'n SBS op zoek naar hele jonge meisjes in een verschrikkelijke situatie, dat levert gegarandeerd meer kijkcijfers op dan dat ze een jonge moeder in beeld brengen die het wél voor elkaar heeft.

Want hee, die zijn er ook. Ook al zijn mensen dáár dan niet van op de hoogte. Zoals je waarschijnlijk al verwacht had, ben ik zelf ook moeder. En wel van een prachtig kereltje van bijna 16 maanden. Heerlijk is het.

Vanaf mijn 13e was ik niet echt een voorbeeldige puber, ik was opstandig, had een hekel aan mijn ouders, wilde niet naar school, etc. Omdat het thuis ook niet echt lekker ging ben ik rond die tijd uit huis gegaan, waardoor je al snel zelfstandig word (als je het een beetje verstandig aanpakt). Ik woonde vanaf mijn 16e officieel op mezelf en een tijdje later met mijn huidige man. Nadat we een paar jaar samen woonden in een mooi koophuisje en het financieel goed voor elkaar hadden, hebben we besloten dat we samen een kindje wilden. Hij is zijn vader op erg jonge leeftijd kwijtgeraakt doordat deze al erg op leeftijd was. Een reden voor hem dat hij graag jong vader wilde worden (op zijn 21e). Ik wilde sowieso altijd graag jong moeder worden. Mijn moeder was ook 22, mijn opa en oma allebei 21 bij de eerste. (ik was zelf 18). Ik volg nu een MBO opleiding SCW en ga hierna de HBO opleiding SPH doen. Zeker weten dat ik deze twee opleidingen ga halen. Daarna lekker parttime werken zoals iedere andere moeder.

Sommige mensen zeggen weleens: 'oooo dat moet toch zwaar zijn??' Maar waarom? Mijn moeder ging vroeger ook nog naar school? Heel veel moeders van 30 studeren. En geloof me, ik ben een stuk fitter dan zij!

Het gaat hier super, het is geweldig genieten van ons mooie mannetje en we zijn ondertussen alweer 2 jaar getrouwd. Geloof het of niet, maar dit is alles wat ik altijd heb gewild, en ik heb het!

Dus alsjeblieft ga niet zo kortzichtig lopen doen alsof het alléén zo kan zoals in deze programma's... Ik kan mezelf totaal niet identificeren met deze 'tienermoeders' (ik zeg zelf liever 'jonge moeders').

Ik ben geen tienermoeder, ik heb gewoon een gezin.

X
Kampert
*Hosselcopter*
pi_83034923
Tokkie Anita's die keigrote negerlullen ontvangen en dan zwanger worden en het gek vinden dat ze er vervolgens alleen voor staan. Zo voorspelbaar.
pi_83036955
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 22:01 schreef Snever het volgende:
Tokkie Anita's die keigrote negerlullen ontvangen en dan zwanger worden en het gek vinden dat ze er vervolgens alleen voor staan. Zo voorspelbaar.
Trantor, 12,069 (1 F.E.)
pi_83037391
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 22:01 schreef Snever het volgende:
  zaterdag 19 juni 2010 @ 22:54:56 #106
3185 Adelante
To let it go now
pi_83037671
Niet op de man/vrouw spelen graag, "in general" is prima, maar persoonlijk afzeiken is niet zo tof in dit topic!
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_83039825
quote:
Hoogst beoordeelde reacties

*
MaffeChickaa
4 maanden geleden 11
een tijdje geleden heb ik onveilige seks gehad met mijn vriend
een dag later kwam ik erachter dat ik mn pil was vergeten
Ja; shit !
Ik durfte t eerst aan niemand te vertellen
ik heb dit nummer zó vaak geluisterd..
en toen ben ik toch met volle moed naar de huisarts gegaan.
Nu ben ik super blij dat ik dat toch heb gedaan
Ik wil geen kindje krijgen als ik het niks te bieden heb..
Naar alle jonge meisjes! ;
Denk na voordat je wat doet !
MaffeChickaa 4 maanden geleden 11
*
sabjuh13
6 maanden geleden 5
ik ben 15 heb op mijn 14de een kind gekregen zij is nu 11 maanden,,Haar vader heeft nooit contact opgenomen of iets geprobeerd of gevraagd hoe het met haar gaat...hij neemt zijn verantwoordelijkheid niet...
ik wou dat ik me dochtertje haar vader kon schenken maar die wilt niet,,,ik kan geen kind meer zijn terwijl hij playertje speelt en chicks played..Ik wou dat hij besefde wat hij mij en miss wel andere meiden aandoet,,Respect 4 alle andre tienermoeders die eralleen voor staan...
Xx <3
  zondag 20 juni 2010 @ 00:53:47 #109
94492 freddygonzales
Tieten en kittelaars!
pi_83042469
Het lijkt me als ouders ook wel bizar als je dochter van 14 een kind krijgt. Serieus dan ga je echt nadenken waar het fout is gegaan.

Ik heb het hier over gewone ouders die een normaal leven lijden niet over de moeders van die tienermeisjes. Die zijn over het algemeen ook zeer sad en dan kijk je er niet van op dat hun eigen kind op d`r 14de zwanger is.
Aan het einde van m'n geld houd ik altijd een stuk maand over.
  zondag 20 juni 2010 @ 02:47:00 #110
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_83044600
quote:

Ik snap echt jullie standpunten allemaal wel rond 'een kind die een kind opvoed', 'hebben geen geld', 'denken niet na', 'hebben geen toekomst', blabla.. En daarom baal ik ook ontzettend van programma's zoals deze. Natuurlijk gaat zo'n SBS op zoek naar hele jonge meisjes in een verschrikkelijke situatie, dat levert gegarandeerd meer kijkcijfers op dan dat ze een jonge moeder in beeld brengen die het wél voor elkaar heeft.

Want hee, die zijn er ook. Ook al zijn mensen dáár dan niet van op de hoogte. Zoals je waarschijnlijk al verwacht had, ben ik zelf ook moeder. En wel van een prachtig kereltje van bijna 16 maanden. Heerlijk is het.

Vanaf mijn 13e was ik niet echt een voorbeeldige puber, ik was opstandig, had een hekel aan mijn ouders, wilde niet naar school, etc. Omdat het thuis ook niet echt lekker ging ben ik rond die tijd uit huis gegaan, waardoor je al snel zelfstandig word (als je het een beetje verstandig aanpakt). Ik woonde vanaf mijn 16e officieel op mezelf en een tijdje later met mijn huidige man. Nadat we een paar jaar samen woonden in een mooi koophuisje en het financieel goed voor elkaar hadden, hebben we besloten dat we samen een kindje wilden. Hij is zijn vader op erg jonge leeftijd kwijtgeraakt doordat deze al erg op leeftijd was. Een reden voor hem dat hij graag jong vader wilde worden (op zijn 21e). Ik wilde sowieso altijd graag jong moeder worden. Mijn moeder was ook 22, mijn opa en oma allebei 21 bij de eerste. (ik was zelf 18). Ik volg nu een MBO opleiding SCW en ga hierna de HBO opleiding SPH doen. Zeker weten dat ik deze twee opleidingen ga halen. Daarna lekker parttime werken zoals iedere andere moeder.

Sommige mensen zeggen weleens: 'oooo dat moet toch zwaar zijn??' Maar waarom? Mijn moeder ging vroeger ook nog naar school? Heel veel moeders van 30 studeren. En geloof me, ik ben een stuk fitter dan zij!

Het gaat hier super, het is geweldig genieten van ons mooie mannetje en we zijn ondertussen alweer 2 jaar getrouwd. Geloof het of niet, maar dit is alles wat ik altijd heb gewild, en ik heb het!

Dus alsjeblieft ga niet zo kortzichtig lopen doen alsof het alléén zo kan zoals in deze programma's... Ik kan mezelf totaal niet identificeren met deze 'tienermoeders' (ik zeg zelf liever 'jonge moeders').

X
  zondag 20 juni 2010 @ 09:40:05 #111
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_83046489
quote:

X
Die laatste zin is zo eng fout

Tienermoeder
pi_83046668
* AdvancedPower maakt trollaccount aan op tienermoeders.nl
pi_83046704
quote:
hoi ik had een vraagje
misschien een beetje raar maarja
toen ik laatst sex had had ik daarna
erge spierpijn bij mijn vagina en de sex was ook anders ik maak me nu een beetje zorgen omdat het met sex al pijn doet hoe kan er dan een heel kind uitkomen zegmaar haha D: ik ben btw nu 33 weken zwanger! helppp
pi_83046814
quote:
Zwanger van mijn vader?

Hallo, ik ben Emily en ik ben 18 jaar oud, dat ten eerste.
Ik open hier een topic omdat ik bang ben dat ik zwanger ben van mijn vader. Mijn vader en ik hebben een erg goede relatie samen en kunnen het heel erg goed vinden. Zo goed zelfs dat we het af en toe met elkaar doen. Mijn moeder mag hier absoluut niks van weten dus post ik dit onder een anoniem account. Zodat ze er niet achter komen.

Maar oke, het was een op een koude avond toen iemand aanklopte op mijn kamer. Het was mijn pap zoals gewoonlijk en ik liet hem binnen. We hebben samen wat gepraat en zachtjes tv gekeken, zodat mam het niet zou horen. Hij was om zo maar te zeggen een beetje opgewonden en vroeg of we het konden doen. Dit, zoals ik al zei, gebeurde wel vaker en ik ging met hem mee. We hebben heerlijk gezoend en gevreeën. Met condoom uiteraard.

Wat ik nu heb verteld is alweer 2 weken geleden. Maar het probleem is nu: normaal ben ik rond deze tijd in de maand ongesteld. Nu niet. Kan er een gaatje in het condoom hebben gezeten? Moet ik het mijn pap vertellen? Ik ben namelijk bang dat 'ie boos wordt. Moet mijn moeder hier ook iets van weten?

Zoveel vragen, maar weinig antwoorden. Wie kan me helpen? Alsjeblieft!
  zondag 20 juni 2010 @ 10:22:50 #115
286493 raebyddet
teddybear maar dan omgedraaid
pi_83046999
quote:
Op zondag 20 juni 2010 10:08 schreef AdvancedPower het volgende:

[..]

"Nothing astonishes people so much as common-sense and plain dealing."
pi_83047310
quote:

[..]

tvp voor reacties hierop
  zondag 20 juni 2010 @ 10:54:53 #117
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_83047455
Kan je niet op dat forum kijken zonder te registreren?
  zondag 20 juni 2010 @ 11:09:17 #118
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_83047747
heerlijk dit soort topic.

Jason Dylano ....
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_83047944
Er was laatst ook zo'n docu op NL 3 meen ik, gepresenteerd door zo'n Nederlandse dame met buitenlandse achtergrond, over hoe de jeugd denkt over geld, seks etc.
Daarin ook zo'n meisje van 15-16 met haar (neger)vriend. Ze kende hem net een maand en hij was helemaal geweldig. Dus die presentatrice vraagt waarom zij denkt dat hij zo geweldig is en of hij echt verliefd op haar was.

Zegt dat kind van 16 dat het wel zo moet zijn, want hij had zijn vorige vriendin die net een kindje had gekregen helemaal voor haar verlaten. Als dat dan toch geen echte liefde was, om een ander te verlaten omdat die ander nog veel leuker is. Die jongen was overigens zelf 18. Heel fijn dus, al pappa bij iemand die hij links laat liggen en op naar het volgende naïeve grietje.

Edit: nog even opgezocht:

Rauw en Puur: docuserie over naïeve meisjes en Antillianen
pi_83048018
gister ook van dat volk gezien, en maar roken, en zuipen, en uitgaan.

de meeste falen hard in hun leven, net zoals die baby'tjes dat gaan doen

waarschijnlijk wil ik nooit kinderen
  zondag 20 juni 2010 @ 11:23:23 #121
268053 Jig_Saw
Denk je ook niet?
pi_83048038
quote:

[..]

Trio met je moeder erbij
Op maandag 14 december 2009 22:32 schreef heey123 het volgende:
biograde kan je die plaatje veranderen van je profiel want elke keer als ik hem zie denk ik aan mijn overleden tante agaat
pi_83048056
quote:
Op zondag 20 juni 2010 11:19 schreef xFriendx het volgende:
Er was laatst ook zo'n docu op NL 3 meen ik, gepresenteerd door zo'n Nederlandse dame met buitenlandse achtergrond, over hoe de jeugd denkt over geld, seks etc.
Daarin ook zo'n meisje van 15-16 met haar (neger)vriend. Ze kende hem net een maand en hij was helemaal geweldig. Dus die presentatrice vraagt waarom zij denkt dat hij zo geweldig is en of hij echt verliefd op haar was.

Zegt dat kind van 16 dat het wel zo moet zijn, want hij had zijn vorige vriendin die net een kindje had gekregen helemaal voor haar verlaten. Als dat dan toch geen echte liefde was, om een ander te verlaten omdat die ander nog veel leuker is. Die jongen was overigens zelf 18. Heel fijn dus, al pappa bij iemand die hij links laat liggen en op naar het volgende naïeve grietje.

Edit: nog even opgezocht:

Rauw en Puur: docuserie over naïeve meisjes en Antillianen
Kijk, leuk dat je deze informatie met ons deelt. Maar zulke posts halen dit topic zwaar naar beneden. Dit had een mooi topic moeten worden over vieze berichtjes op www.tienermoeders.nl. Nu kan dat niet meer, bedankt!
pi_83048139
quote:
Op zondag 20 juni 2010 11:24 schreef AdvancedPower het volgende:

[..]

Kijk, leuk dat je deze informatie met ons deelt. Maar zulke posts halen dit topic zwaar naar beneden. Dit had een mooi topic moeten worden over vieze berichtjes op www.tienermoeders.nl. Nu kan dat niet meer, bedankt!
Sorry
  zondag 20 juni 2010 @ 11:31:08 #124
285545 Rupsebeest
Wordt ooit een mooie vlinder
pi_83048216
quote:
Op zondag 20 juni 2010 00:53 schreef freddygonzales het volgende:
Het lijkt me als ouders ook wel bizar als je dochter van 14 een kind krijgt. Serieus dan ga je echt nadenken waar het fout is gegaan.

Ik heb het hier over gewone ouders die een normaal leven lijden niet over de moeders van die tienermeisjes. Die zijn over het algemeen ook zeer sad en dan kijk je er niet van op dat hun eigen kind op d`r 14de zwanger is.
Want je moet je kind alles verbieden? Gelijk van school naar huis, seksuele voorlichting geven, niet met jongens om mogen gaan?

Je kan je kind nog zo goed en streng opvoeden, maar dan nog heeft het kind een eigen wil die hij zelf ontwikkelt, je kunt je kind niet overal tegen beschermen dus je hoeft je helemaal niet altijd af te vragen waar het fout is gegaan. Het is een ongelukkig samenloop van omstandigheden die ertoe heeft geleid dat ze zwanger werd.

Soms is het heel erg obvious zoals ik met een chick van de basisschool had, had altijd al voorspeld dat zij jong moeder zou worden, en jahoor, 16 jaar en een kindje.
pi_83051392
quote:

X

Ik moest kotsen . Jeugdzorg gaat je nog wel een keer kontjepwnen en dan ga je je aanmelden op den jeugdzorg zuigt hyve zoals alle tienermutti's.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')