zit in de familie?quote:Op zondag 6 juni 2010 09:15 schreef Zwollutoch het volgende:
Ik ben 15 en heb een kind die over 14 jaar weer een slet word. Zou hou ik het aantal percentage sletjes lekker hoog in Nederland.
En ze is waarschijnlijk oliedom. Nu weten we waar jij het van hebt.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:02 schreef JSerry het volgende:
Tienermoeders is weer zo een door de media opgezocht iets,tienermoeders zijn er altijd geweest over heel de wereld vroeger, nu en in de toekomst. Mijn eigen moeder was een tienermoeder, betere jeugd heb ik mij niet kunnen wensen, en ze is nu nog lekker jong, jij wilt liever een oma als moeder?
Huh, ken ik u ergens van? Nee dom is ze zeker niet, heeft een gerespecteerde baan, altijd goed voor ons gezorgt, dat jouw moeder nu een kuthoer is, dat is niet overal zo he, idioot.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:04 schreef Fortitude het volgende:
[..]
En ze is waarschijnlijk oliedom. Nu weten we waar jij het van hebt.
Dat zijn de mensen die jouw partij groot houden hoor.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:13 schreef Pieter-utd het volgende:
Lekker door blijven roken tijdens de zwangerschap. Waarom mogen zij kinderen krijgen en stemmen
quote:Op zondag 6 juni 2010 11:18 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat zijn de mensen die jouw partij groot houden hoor.
Welnee. Dit is het tegenovergestelde van VVD. SP of PvdA, zonder twijfel.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:19 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
![]()
Nee dit is PVV of misschien wel VVD, want die Rutte is zo'n leuke grappige vent
Nee nee nee, PvdA is voor de partei vor allochtonahhh en SP 'wat is taahhttt?'quote:Op zondag 6 juni 2010 11:20 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Welnee. Dit is het tegenovergestelde van VVD. SP of PvdA, zonder twijfel.
Dat doen niet alleen tienermeisjes hoor, ook de oudere zwangere roken rustig door(of drinken alcohol) tijdens een zwangerschap, heeft niks met leeftijd te maken, durf te wedden dat het aantal bij de oudere nog hoger ligt als andersom, kulverhaal.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:13 schreef Pieter-utd het volgende:
Lekker door blijven roken tijdens de zwangerschap. Waarom mogen zij kinderen krijgen en stemmen
Leugens en je weet het.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:22 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Nee nee nee, PvdA is voor de partei vor allochtonahhh en SP 'wat is taahhttt?'
Arme mensen hebben altijd van die luxe namen.....quote:Op zondag 6 juni 2010 11:23 schreef Pieter-utd het volgende:
Jaryll Dylano is tot nu toe de mooiste naam
Waar zie je mij zeggen dat het een jongeren probleem isquote:Op zondag 6 juni 2010 11:23 schreef JSerry het volgende:
[..]
Dat doen niet alleen tienermeisjes hoor, ook de oudere zwangere roken rustig door(of drinken alcohol) tijdens een zwangerschap, heeft niks met leeftijd te maken, durf te wedden dat het aantal bij de oudere nog hoger ligt als andersom, kulverhaal.
'Schat wat is de naam van de hypotheekadviseur met wie we zo afspraak hebben?'quote:Op zondag 6 juni 2010 11:24 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Arme mensen hebben altijd van die luxe namen.....
Was een suggestie, sorry als ik dat verkeerd heb ingeschat.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:24 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Waar zie je mij zeggen dat het een jongeren probleem is
Nee dit is PVV. 'WANT OME GEERT ZEGT ER TENMINSTE WAT VAN EN HIJ ZEGT OOK WAAR HET OP STAAT'quote:Op zondag 6 juni 2010 11:18 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat zijn de mensen die jouw partij groot houden hoor.
Juistquote:Op zondag 6 juni 2010 11:27 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Nee dit is PVV. 'WANT OME GEERT ZEGT ER TENMINSTE WAT VAN EN HIJ ZEGT OOK WAAR HET OP STAAT'
Poste ongeveer de zelfde reactie in het topic over volwassenen met een lichte verstandelijke beperking die kinderen haddenquote:Op zondag 6 juni 2010 11:27 schreef JSerry het volgende:
[..]
Was een suggestie, sorry als ik dat verkeerd heb ingeschat.
Waar heb jij het nu weer over, ik dat ik gewoon een lekker jonge moeder hebt, jij waarschijnlijk dat ik met haar lig te neuken, je bent niet goed bij je hoofd man.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:28 schreef Zero17 het volgende:
JSerry heeft een tienermoeder.
En het dan over 'lekker jong' hebben terwijl het zijn eigen moeder is, gast.
Ze houdt haar woord en pleegt (waarschijnlijk heel verstandig) abortus. Wat is nu eigenlijk je probleem ?quote:Op zondag 6 juni 2010 06:57 schreef raebyddet het volgende:
Ik ken er trouwens één, die zei een paar jaar terug op de middelbare dat ze, als ze zwanger zou raken ze een abortus zou plegen. Ik dacht dat ze een grapje maakte. Kom ik haar tegen bleek ze zwanger geweest te zijn én abortus gepleegd![]()
Oh en ook heel stereotype natuurlijk, ze zou zo in die aflevering kunnen spelen
Oh, ik ben degene die hier niet goed bij zijn hoofd is?quote:Op zondag 6 juni 2010 11:30 schreef JSerry het volgende:
[..]
Waar heb jij het nu weer over, ik dat ik gewoon een lekker jonge moeder hebt, jij waarschijnlijk dat ik met haar lig te neuken, je bent niet goed bij je hoofd man.
Dat vond ik ook disturbing, ja.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:28 schreef Zero17 het volgende:
Je bent geen reactie waard eigenlijk, maar serieus man laat je eens nakijken door iemand.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:32 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Oh, ik ben degene die hier niet goed bij zijn hoofd is?
Misschien heb jij ook wel een ontwikkelingsachterstand, net zoals onze Jeffrey & Jeremy.
Tuurlijk, echt he, zo dit. Waar zitten jullie met je gedachte's als je blij bent als je verteld dat je moeder nog "lekker jong" is, jullie zijn ziek in je hoofd echt.quote:
Verteld.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:35 schreef JSerry het volgende:
[..]
Tuurlijk, echt he, zo dit. Waar zitten jullie met je gedachte's als je blij bent als je verteld dat je moeder nog "lekker jong" is, jullie zijn ziek in je hoofd echt.
Ah, het lanceren van drogredenen is begonnen.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:33 schreef JSerry het volgende:
[..]
Je bent geen reactie waard eigenlijk, maar serieus man laat je eens nakijken door iemand.
Ja, want alle fatsoenlijke en weldenkende medemensen hebben pas seks als ze zijn getrouwd. En gelukkig is dat ook meteen een garantie voor een stabiele relatie en een gelukkig gezin dat financieel ook nog eens gezond is. Het leven is zo mooi.quote:Op zondag 6 juni 2010 06:46 schreef TheOneAndOnly het volgende:
antonio....
alfonso...
jenairro...
die namen.... hoe kansloos zeg....
het is zo zwaar, het is zo zwaar, had je je benen maar dicht moeten houden kut!!!
Niet zo fel meteen he ventje.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:35 schreef JSerry het volgende:
[..]
Tuurlijk, echt he, zo dit. Waar zitten jullie met je gedachte's als je blij bent als je verteld dat je moeder nog "lekker jong" is, jullie zijn ziek in je hoofd echt.
We hebben er één beet jongens!quote:Op zondag 6 juni 2010 11:36 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, want alle fatsoenlijke en weldenkende medemensen hebben pas seks als ze zijn getrouwd. En gelukkig is dat ook meteen een garantie voor een stabiele relatie en een gelukkig gezin dat financieel ook nog eens gezond is. Het leven is zo mooi.
Man je bent niet wijsquote:Op zondag 6 juni 2010 11:36 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Verteld.
Gedachte's.![]()
Tevens, wij zijn niet degene die dat blij vertellen hoor, dat doe jij toch echt zelf.
Kun je ook nog inhoudelijk reageren, of is dat, net zoals spellen, te lastig voor je?quote:
Och meneer gaat zijn Fok! vriendjes oproepen, nu wordt het oppassen geblazen, wat een idioot.quote:
Mafkees alert.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:38 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Kun je ook nog inhoudelijk reageren, of is dat, net zoals spellen, te lastig voor je?
Oja, mensen die zulke smileys gebruiken in een discussie.
Wat ben jij toch een mooi resultaat van 100 jaar incest, jochie.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:38 schreef JSerry het volgende:
[..]
Och meneer gaat zijn Fok! vriendjes oproepen, nu wordt het oppassen geblazen, wat een idioot.
inhoudelijk: Bijvoeglijk naamwoord wat de inhoud betreftquote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 11:36 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, want alle fatsoenlijke en weldenkende medemensen hebben pas seks als ze zijn getrouwd. En gelukkig is dat ook meteen een garantie voor een stabiele relatie en een gelukkig gezin dat financieel ook nog eens gezond is. Het leven is zo mooi.
kijk je eigen reacties even terug, of ben je dementerend?quote:Op zondag 6 juni 2010 11:28 schreef Zero17 het volgende:
Gedaan. En nu?quote:Op zondag 6 juni 2010 11:40 schreef JSerry het volgende:
[..]
kijk je eigen reacties even terug, of ben je dementerend?
Graag gedaan.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:40 schreef djenneke het volgende:
[..]
Je denkt dat ik nog een tiener ben?![]()
Thanks![]()
Je bent ziek in je hoofd, laatste berichtje voor uwehoogheid de grootste mafkees, echt man zo ziek jij.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:40 schreef Zero17 het volgende:
[..]
inhoudelijk: Bijvoeglijk naamwoord wat de inhoud betreft
Omdat ik je vraag inhoudelijk te reageren?quote:Op zondag 6 juni 2010 11:41 schreef JSerry het volgende:
[..]
Je bent ziek in je hoofd, laatste berichtje voor uwehoogheid de grootste mafkees, echt man zo ziek jij.
quote:Op zondag 6 juni 2010 11:41 schreef JSerry het volgende:
[..]
Je bent ziek in je hoofd, laatste berichtje voor uwehoogheid de grootste mafkees, echt man zo ziek jij.
Joh niets mis met jouw moeder neuken hoor, ze is nog zo lekker jongquote:Op zondag 6 juni 2010 11:41 schreef JSerry het volgende:
[..]
Lekker strak ook, en tienermoeders doen daar toch nooit moeilijk over, dat is tenslotte de reden dat ze in de eerste plaats zwanger zijn geworden.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:43 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Joh niets mis met jouw moeder neuken hoor, ze is nog zo lekker jong
Sjee, dan was ik al seksueel actief toen ik op zijn laatst 5 was(met mijn huidige vriend, die toen ook pas 5 was danquote:
Het feit dat je je zo krampachtige probeert te verantwoorden zegt toch al wel wat.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:46 schreef djenneke het volgende:
[..]
Sjee, dan was ik al seksueel actief toen ik op zijn laatst 5 was(met mijn huidige vriend, die toen ook pas 5 was dan![]()
![]()
), want dat is 14 jaar geleden. Wat een tokkie ben ik eigenlijk...
![]()
En ik was al klaar met mijn VWO toen ik 6 was. Dat is best tof... voor een tokkie
Waar heb jij het over?quote:Op zondag 6 juni 2010 11:46 schreef djenneke het volgende:
[..]
Sjee, dan was ik al seksueel actief toen ik op zijn laatst 5 was(met mijn huidige vriend, die toen ook pas 5 was dan![]()
![]()
), want dat is 14 jaar geleden. Wat een tokkie ben ik eigenlijk...
![]()
En ik was al klaar met mijn VWO toen ik 6 was. Dat is best tof... voor een tokkie
Zeer triest ja, nog geen seconde buiten zijn na ontslag uit het ziekenhuis en gelijk roken terwijl kind naast je zit. Zo ongelooflijk simpelquote:
Zero17 denkt dat ik een tienermoeder in wording benquote:
Of ik vond je gewoon heel dom overkomen... dat kan ook zomaar...quote:Op zondag 6 juni 2010 11:48 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Het feit dat je je zo krampachtige probeert te verantwoorden zegt toch al wel wat.
Tevens, y so srs? Ik heb je posts amper gelezen op zich.
Dat krampachtige slaat op het feit dat je maar wat brabbelt in je posts en er geen chocola van te maken valt. Maar dat had je zelf toch ook wel door hoop ik?quote:Op zondag 6 juni 2010 11:50 schreef djenneke het volgende:
[..]
Zero17 denkt dat ik een tienermoeder in wording benDat betekent dat ik nu niet ouder kan zijn dan 19. Ik weet het, rekenen is voor sommige Fok!kers lastig. Of het begrip tiener is te lastig. Dat kan ook.
[..]
Of ik vond je gewoon heel dom overkomen... dat kan ook zomaar...
Alhoewel ik nu wel heel benieuwd ben, wat dat zogenaamde krampachtige nu volgens jou wil zeggen...
Dat jij het niet begrijpt is eerder te wijten aan jouw gebrek aan intelligentie.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:59 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Dat krampachtige slaat op het feit dat je maar wat brabbelt in je posts en er geen chocola van te maken valt. Maar dat had je zelf toch ook wel door hoop ik?
Oh dat zal het zijn ja.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:01 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat jij het niet begrijpt is eerder te wijten aan jouw gebrek aan intelligentie.
Ik heb nog geen kinderen, simpele ziel. De eerste is onderweg. Dat had je echt nog niet door?quote:Op zondag 6 juni 2010 12:02 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Oh dat zal het zijn ja.
Tienermoeder zijn geweest en dan anderen op hun zogenaamde gebrek aan intelligentie wijzen?
Ironisch, vind je ook niet?
Neuh, ik lees je posts namelijk niet echt. Ik probeer gewoon reacties van je uit de lokken.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:03 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik heb nog geen kinderen, simpele ziel. De eerste is onderweg. Dat had je echt nog niet door?
Zet um op baby.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:03 schreef AdvancedPower het volgende:
HET IS EEN MEEEID UIT DE ACHTERSTANDWIIIJK, ZESTIEN JAAR MET EEN BABY IN HAAR BUIK ZE HOOPT ELKE DAG DAT HET NIET MEER ZO WAS...
Dis Kempi'' $$
Wat schattigquote:Op zondag 6 juni 2010 12:05 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Neuh, ik lees je posts namelijk niet echt. Ik probeer gewoon reacties van je uit de lokken.
Jij snapt um.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:10 schreef Otis2.0 het volgende:
Meer slechte tijden dan goede tijden.
Nee het leven spaart je niet.
Onderweg naar morgen met een kleine baby baby.
Zet um op baby.
Ja hè?quote:
Nah, ik wil pokoe's van de 3.2 ouwe.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:12 schreef AdvancedPower het volgende:
Chcisk vinden ons leuk, ze willen ons eten
nee vriend lyric spender allesquote:Op zondag 6 juni 2010 12:13 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Nah, ik wil pokoe's van de 3.2 ouwe.
Mooie dromen etc.
je oom is een junkquote:
Ja, dat gaat me echt aan het hart. Bedankt voor de aandachtquote:Op zondag 6 juni 2010 12:13 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ja hè?
Mensen die in hun ondertitel zetten dat ze zwanger zijn in de hoop dat iemand op Fok! er daar wel om geeft.
Tokkies.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:40 schreef Appelknaller het volgende:
Wie noemt zijn/haar dochter nou weer Pamela in Nederland![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!
PAMELA VERDOMME![]()
!!!
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:55 schreef damoontje19 het volgende:
Wat een gelul allemaal hier rondom 'tienermoeders'.....
Ik snap echt jullie standpunten allemaal wel rond 'een kind die een kind opvoed', 'hebben geen geld', 'denken niet na', 'hebben geen toekomst', blabla.. En daarom baal ik ook ontzettend van programma's zoals deze. Natuurlijk gaat zo'n SBS op zoek naar hele jonge meisjes in een verschrikkelijke situatie, dat levert gegarandeerd meer kijkcijfers op dan dat ze een jonge moeder in beeld brengen die het wél voor elkaar heeft.
Want hee, die zijn er ook. Ook al zijn mensen dáár dan niet van op de hoogte. Zoals je waarschijnlijk al verwacht had, ben ik zelf ook moeder. En wel van een prachtig kereltje van bijna 16 maanden. Heerlijk is het.
Vanaf mijn 13e was ik niet echt een voorbeeldige puber, ik was opstandig, had een hekel aan mijn ouders, wilde niet naar school, etc. Omdat het thuis ook niet echt lekker ging ben ik rond die tijd uit huis gegaan, waardoor je al snel zelfstandig word (als je het een beetje verstandig aanpakt). Ik woonde vanaf mijn 16e officieel op mezelf en een tijdje later met mijn huidige man. Nadat we een paar jaar samen woonden in een mooi koophuisje en het financieel goed voor elkaar hadden, hebben we besloten dat we samen een kindje wilden. Hij is zijn vader op erg jonge leeftijd kwijtgeraakt doordat deze al erg op leeftijd was. Een reden voor hem dat hij graag jong vader wilde worden (op zijn 21e). Ik wilde sowieso altijd graag jong moeder worden. Mijn moeder was ook 22, mijn opa en oma allebei 21 bij de eerste. (ik was zelf 18). Ik volg nu een MBO opleiding SCW en ga hierna de HBO opleiding SPH doen. Zeker weten dat ik deze twee opleidingen ga halen. Daarna lekker parttime werken zoals iedere andere moeder.
Sommige mensen zeggen weleens: 'oooo dat moet toch zwaar zijn??' Maar waarom? Mijn moeder ging vroeger ook nog naar school? Heel veel moeders van 30 studeren. En geloof me, ik ben een stuk fitter dan zij!
Het gaat hier super, het is geweldig genieten van ons mooie mannetje en we zijn ondertussen alweer 2 jaar getrouwd. Geloof het of niet, maar dit is alles wat ik altijd heb gewild, en ik heb het!
Dus alsjeblieft ga niet zo kortzichtig lopen doen alsof het alléén zo kan zoals in deze programma's... Ik kan mezelf totaal niet identificeren met deze 'tienermoeders' (ik zeg zelf liever 'jonge moeders').
Ik ben geen tienermoeder, ik heb gewoon een gezin.
X
Kampertquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:55 schreef damoontje19 het volgende:
Ik snap echt jullie standpunten allemaal wel rond 'een kind die een kind opvoed', 'hebben geen geld', 'denken niet na', 'hebben geen toekomst', blabla.. En daarom baal ik ook ontzettend van programma's zoals deze. Natuurlijk gaat zo'n SBS op zoek naar hele jonge meisjes in een verschrikkelijke situatie, dat levert gegarandeerd meer kijkcijfers op dan dat ze een jonge moeder in beeld brengen die het wél voor elkaar heeft.
Want hee, die zijn er ook. Ook al zijn mensen dáár dan niet van op de hoogte. Zoals je waarschijnlijk al verwacht had, ben ik zelf ook moeder. En wel van een prachtig kereltje van bijna 16 maanden. Heerlijk is het.
Vanaf mijn 13e was ik niet echt een voorbeeldige puber, ik was opstandig, had een hekel aan mijn ouders, wilde niet naar school, etc. Omdat het thuis ook niet echt lekker ging ben ik rond die tijd uit huis gegaan, waardoor je al snel zelfstandig word (als je het een beetje verstandig aanpakt). Ik woonde vanaf mijn 16e officieel op mezelf en een tijdje later met mijn huidige man. Nadat we een paar jaar samen woonden in een mooi koophuisje en het financieel goed voor elkaar hadden, hebben we besloten dat we samen een kindje wilden. Hij is zijn vader op erg jonge leeftijd kwijtgeraakt doordat deze al erg op leeftijd was. Een reden voor hem dat hij graag jong vader wilde worden (op zijn 21e). Ik wilde sowieso altijd graag jong moeder worden. Mijn moeder was ook 22, mijn opa en oma allebei 21 bij de eerste. (ik was zelf 18). Ik volg nu een MBO opleiding SCW en ga hierna de HBO opleiding SPH doen. Zeker weten dat ik deze twee opleidingen ga halen. Daarna lekker parttime werken zoals iedere andere moeder.
Sommige mensen zeggen weleens: 'oooo dat moet toch zwaar zijn??' Maar waarom? Mijn moeder ging vroeger ook nog naar school? Heel veel moeders van 30 studeren. En geloof me, ik ben een stuk fitter dan zij!
Het gaat hier super, het is geweldig genieten van ons mooie mannetje en we zijn ondertussen alweer 2 jaar getrouwd. Geloof het of niet, maar dit is alles wat ik altijd heb gewild, en ik heb het!
Dus alsjeblieft ga niet zo kortzichtig lopen doen alsof het alléén zo kan zoals in deze programma's... Ik kan mezelf totaal niet identificeren met deze 'tienermoeders' (ik zeg zelf liever 'jonge moeders').
X
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:01 schreef Snever het volgende:
Tokkie Anita's die keigrote negerlullen ontvangen en dan zwanger worden en het gek vinden dat ze er vervolgens alleen voor staan. Zo voorspelbaar.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:01 schreef Snever het volgende:
Tokkie Anita's die keigrote negerlullen ontvangen en dan zwanger worden en het gek vinden dat ze er vervolgens alleen voor staan. Zo voorspelbaar.
quote:Hoogst beoordeelde reacties
*
MaffeChickaa
4 maanden geleden 11
een tijdje geleden heb ik onveilige seks gehad met mijn vriend
een dag later kwam ik erachter dat ik mn pil was vergeten
Ja; shit !
Ik durfte t eerst aan niemand te vertellen
ik heb dit nummer zó vaak geluisterd..
en toen ben ik toch met volle moed naar de huisarts gegaan.
Nu ben ik super blij dat ik dat toch heb gedaan
Ik wil geen kindje krijgen als ik het niks te bieden heb..
Naar alle jonge meisjes! ;
Denk na voordat je wat doet !
MaffeChickaa 4 maanden geleden 11
*
sabjuh13
6 maanden geleden 5
ik ben 15 heb op mijn 14de een kind gekregen zij is nu 11 maanden,,Haar vader heeft nooit contact opgenomen of iets geprobeerd of gevraagd hoe het met haar gaat...hij neemt zijn verantwoordelijkheid niet...
ik wou dat ik me dochtertje haar vader kon schenken maar die wilt niet,,,ik kan geen kind meer zijn terwijl hij playertje speelt en chicks played..Ik wou dat hij besefde wat hij mij en miss wel andere meiden aandoet,,Respect 4 alle andre tienermoeders die eralleen voor staan...
Xx <3
X
Die laatste zin is zo eng foutquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:55 schreef damoontje19 het volgende:
X
quote:hoi ik had een vraagje
misschien een beetje raar maarja
toen ik laatst sex had had ik daarna
erge spierpijn bij mijn vagina en de sex was ook anders ik maak me nu een beetje zorgen omdat het met sex al pijn doet hoe kan er dan een heel kind uitkomen zegmaar haha D: ik ben btw nu 33 weken zwanger! helppp
quote:Zwanger van mijn vader?
Hallo, ik ben Emily en ik ben 18 jaar oud, dat ten eerste.
Ik open hier een topic omdat ik bang ben dat ik zwanger ben van mijn vader. Mijn vader en ik hebben een erg goede relatie samen en kunnen het heel erg goed vinden. Zo goed zelfs dat we het af en toe met elkaar doen. Mijn moeder mag hier absoluut niks van weten dus post ik dit onder een anoniem account. Zodat ze er niet achter komen.
Maar oke, het was een op een koude avond toen iemand aanklopte op mijn kamer. Het was mijn pap zoals gewoonlijk en ik liet hem binnen. We hebben samen wat gepraat en zachtjes tv gekeken, zodat mam het niet zou horen. Hij was om zo maar te zeggen een beetje opgewonden en vroeg of we het konden doen. Dit, zoals ik al zei, gebeurde wel vaker en ik ging met hem mee. We hebben heerlijk gezoend en gevreeën. Met condoom uiteraard.
Wat ik nu heb verteld is alweer 2 weken geleden. Maar het probleem is nu: normaal ben ik rond deze tijd in de maand ongesteld. Nu niet. Kan er een gaatje in het condoom hebben gezeten? Moet ik het mijn pap vertellen? Ik ben namelijk bang dat 'ie boos wordt. Moet mijn moeder hier ook iets van weten?
Zoveel vragen, maar weinig antwoorden. Wie kan me helpen? Alsjeblieft!
Trio met je moeder erbijquote:
Kijk, leuk dat je deze informatie met ons deelt. Maar zulke posts halen dit topic zwaar naar beneden. Dit had een mooi topic moeten worden over vieze berichtjes op www.tienermoeders.nl. Nu kan dat niet meer, bedankt!quote:Op zondag 20 juni 2010 11:19 schreef xFriendx het volgende:
Er was laatst ook zo'n docu op NL 3 meen ik, gepresenteerd door zo'n Nederlandse dame met buitenlandse achtergrond, over hoe de jeugd denkt over geld, seks etc.
Daarin ook zo'n meisje van 15-16 met haar (neger)vriend. Ze kende hem net een maand en hij was helemaal geweldig. Dus die presentatrice vraagt waarom zij denkt dat hij zo geweldig is en of hij echt verliefd op haar was.
Zegt dat kind van 16 dat het wel zo moet zijn, want hij had zijn vorige vriendin die net een kindje had gekregen helemaal voor haar verlaten. Als dat dan toch geen echte liefde was, om een ander te verlaten omdat die ander nog veel leuker is. Die jongen was overigens zelf 18. Heel fijn dus, al pappa bij iemand die hij links laat liggen en op naar het volgende naïeve grietje.
Edit: nog even opgezocht:
Rauw en Puur: docuserie over naïeve meisjes en Antillianen
Sorryquote:Op zondag 20 juni 2010 11:24 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Kijk, leuk dat je deze informatie met ons deelt. Maar zulke posts halen dit topic zwaar naar beneden. Dit had een mooi topic moeten worden over vieze berichtjes op www.tienermoeders.nl. Nu kan dat niet meer, bedankt!
Want je moet je kind alles verbieden? Gelijk van school naar huis, seksuele voorlichting geven, niet met jongens om mogen gaan?quote:Op zondag 20 juni 2010 00:53 schreef freddygonzales het volgende:
Het lijkt me als ouders ook wel bizar als je dochter van 14 een kind krijgt. Serieus dan ga je echt nadenken waar het fout is gegaan.
Ik heb het hier over gewone ouders die een normaal leven lijden niet over de moeders van die tienermeisjes. Die zijn over het algemeen ook zeer saden dan kijk je er niet van op dat hun eigen kind op d`r 14de zwanger is.
X
quote:Op zondag 20 juni 2010 13:15 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik moest kotsen . Jeugdzorg gaat je nog wel een keer kontjepwnen en dan ga je je aanmelden op den jeugdzorg zuigt hyve zoals alle tienermutti's.
Vrouwen met kinderen zorgen goed voor hun haar.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:14 schreef Zwolsboy het volgende:
Die jongenskijk dan wat voor types dat zijn vaak.
En die meidenzien er niet uit ze verzorgen zichzelf niet eens meer
![]()
Gek he dat de kerels dan denken van ik ga wel weg bij je als jij je kut niet meer scheert je haren niet meer doet en de killos blijven aankomen ga ik wel weg
hoezo nou weer beoordelen op namen?quote:Op zondag 6 juni 2010 11:06 schreef Verstreujem het volgende:
Die namen ook
Jaryll Dylano
Pamella en antonio met zoontjes jeffrey en jeremy![]()
Ga jij ff devano jaryll virgilio op je reet tattoërenquote:Op maandag 21 juni 2010 13:36 schreef femmefatale_ het volgende:
[..]
hoezo nou weer beoordelen op namen?
of heb jij die van jezelf uitgekozen?
Het is algemeen bekend dat mensen in lagere sociale milieus hun kinderen andere namen geven dan mensen uit hogere milieus.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:36 schreef femmefatale_ het volgende:
[..]
hoezo nou weer beoordelen op namen?
of heb jij die van jezelf uitgekozen?
TOTAAL geen antwoord op mijn reactiequote:Op maandag 21 juni 2010 13:46 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ga jij ff devano jaryll virgilio op je reet tattoëren
ik heb het over de namen van de oudersquote:Op maandag 21 juni 2010 13:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat mensen in lagere sociale milieus hun kinderen andere namen geven dan mensen uit hogere milieus.
Simpel gezegd zijn Samantha, Kimberley en Destiny tokkienamen en zijn Frederik, Bart-Jan en Claire kakkernamen.
quote:Op maandag 21 juni 2010 13:56 schreef Koeketrommel het volgende:
Jayden, Janeesa, Shanisa etc.
Geef liever een mooie, nette naam aan mijn toekomstig kind. Niet eentje die al 'disaster' voorspelt.
Jan-Peter, Pieter of Kees vind ik nou niet bepaald mooie, nette namen.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:58 schreef femmefatale_ het volgende:
[..]
jaa zoals jan-peter , en pieter of nog beter KEES
want als je kind zo heet, komt alles goed toch?
Ik denk dat je als persoon heel kortzichtig bent als je iemand voor-oordeeld vanwege zijn naam die zijn ouders hem hebben gegeven.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:01 schreef Koeketrommel het volgende:
[..]
Jan-Peter, Pieter of Kees vind ik nou niet bepaald mooie, nette namen.
Maar lieve schat, wie neem jij nou serieuzer: Janiqua of Roos.
Glangelo of Danny.
Ga zo maar door.
En je hoeft niet zo vijandig te reageren hoor, is puur mijn mening.
ik las je laatste zin niet, ik ben niet vijandigquote:Op maandag 21 juni 2010 13:58 schreef femmefatale_ het volgende:
[..]
jaa zoals jan-peter , en pieter of nog beter KEES
want als je kind zo heet, komt alles goed toch?
Mwah dat vind jij dan. Ik zeg alleen op basis van iemand zijn naam, ik iemand OOK beoordeel.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:02 schreef femmefatale_ het volgende:
[..]
Ik denk dat je als persoon heel kortzichtig bent als je iemand voor-oordeeld vanwege zijn naam die zijn ouders hem hebben gegeven.
Gelukkig zijn we niet allemaal zo simpelminded
Je vergeet:quote:Op maandag 21 juni 2010 14:01 schreef Koeketrommel het volgende:
[..]
Glangelo of Danny.
Ga zo maar door.
Doen alsof de mens (dus ook jij) nooit vooroordelen heeftquote:Op maandag 21 juni 2010 14:02 schreef femmefatale_ het volgende:
[..]
Ik denk dat je als persoon heel kortzichtig bent als je iemand voor-oordeeld vanwege zijn naam die zijn ouders hem hebben gegeven.
Gelukkig zijn we niet allemaal zo simpelminded
k vraag me alleen af wat een naam in hemelsnaam kan zeggen over de inhoud van een persoonquote:Op maandag 21 juni 2010 14:11 schreef FoK-gebruiker het volgende:
[..]
Doen alsof de mens (dus ook jij) nooit vooroordelen heeft.... wellicht heb jij op dit gebied geen vooroordelen, maar dan zal het bij wel op andere vlakken liggen. Beetje hypocriet dus
Niet iedereen die zijn kind Kees of Sjon noemt is natuurlijk hetzelfde, maar een bepaald soort volk geeft hun kinderen wel vaak een bepaald soort namen. En die ouders die de namen bedenken voeden die kinderen ook op. Het zegt dus denk ik wel wat.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:13 schreef femmefatale_ het volgende:
[..]
k vraag me alleen af wat een naam in hemelsnaam kan zeggen over de inhoud van een persoon
Dat is dus een vooroordeel .... net zoals dat vrouwen niet kunnen parkeren (zonder schade althans), of dat je iemand op basis van ethnische achtergrond afserveert. Daarbij zijn andere dus gevoelig voor bepaalde namen .... tsja niet logisch maar gebeurd wel (waarbij sommige ouders ook wel iets beter hun best mogen doen bij het verzinnen van namen).quote:Op maandag 21 juni 2010 14:13 schreef femmefatale_ het volgende:
[..]
k vraag me alleen af wat een naam in hemelsnaam kan zeggen over de inhoud van een persoon
Ok Priscil gaan we vanmiddag nog ff met Melody en La'Taniqua chillen?quote:Op maandag 21 juni 2010 13:53 schreef femmefatale_ het volgende:
[..]
TOTAAL geen antwoord op mijn reactie
oke ik moest lachenquote:Op maandag 21 juni 2010 15:35 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ok Priscil gaan we vanmiddag nog ff met Melody en La'Taniqua chillen? [ afbeelding ]
Rot op Pieter is een mooie naamquote:Op maandag 21 juni 2010 14:01 schreef Koeketrommel het volgende:
[..]
Glangelo of Danny.
Ga zo maar door.
Nou al iemand de naam Dylano, Armando etc heeft waarschijnlijk pauper ouders, pauper ouders die kinderen opvoeden zijn daar meestal niet goed in waardoor de kinderen ook pauper worden. Kunnen die kinderen niets aan doen verder.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:13 schreef femmefatale_ het volgende:
[..]
Inderdaad het is een cirkel waar de meeste nooit uit zullen komenquote:Op maandag 21 juni 2010 22:02 schreef Zwollutoch het volgende:
^ En die ouders kunnen er ook niks aan doen, want die zijn ook zo opgevoed.
quote:Op maandag 21 juni 2010 22:02 schreef Zwollutoch het volgende:
^ En die ouders kunnen er ook niks aan doen, want die zijn ook zo opgevoed.
Ik krijg opeens een GENIAAL idee.
Alle ouders inspecteren, en welke ook maar een beetje asociaal is, alle kinderen afpakken. En die dan plaatsen bij een net ouder gezin, of een tehuis. En dan keurig opvoeden. En die kinderen baby's laten krijgen met mensen die netjes zijn. En zo heeft Nederland over een 30 jaar GEEN een aso meer lopen. En is alles opgelost.![]()
(hopelijk heb ik wat bij kunnen dragen, om Nederland beter te maken,)
Maar of het plan puik is, kom ik pas achter als ik weer nuchter ben.
Van alcohol krijg ik altijd zo'n goede ideeën![]()
quote:Dat had ik voor de geboorte al kunnen voorspellenOp maandag 21 juni 2010 18:36 schreef HerbertThePervert het volgende:
''Met Jeffrey en Jeremy gaat het goed, ze hebben alleen wel een leerachterstand''
quote:glangelo is betekend ongelukje in een vreemde taalOp maandag 21 juni 2010 14:01 schreef Koeketrommel het volgende:
[..]
Glangelo of Danny.
Ga zo maar door.
quote:Die gaat dus naar IKEA hier in Zuid-OostOp dinsdag 26 oktober 2010 12:25 schreef Ronnie_bravo het volgende:
FF een kick:
http://www.eenvandaag.nl/(...)eerlingen_in_de_knel
Wat een figuren ook weer. Het zijn zulke 'stereotype' ouders , niet normaal.
"Hou je van kinderen" ....."uh nee niet echt maar ja..weghalen is ook weer zoiets"
Deed me direct denken aan die uitspraak bij "Bij Ons in de PC" , die gast heeft gewoon gelijk
http://www.webregio.nl/wa(...)-in-de-pc-video.aspx
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 16:28 schreef R4ven het volgende:
[..]
Daisy en Priscilla zijn best mooie namen hoor
quote:Maak dat de kat wijs.Op zondag 6 juni 2010 07:44 schreef zovty het volgende:
Tienermoeders zijn op hun 25ste klaar om aan carriere te beginnen. Ze weten waar het om draait in het leven, hebben hun prioriteten en leven inmiddels op orde, en hoeven niet hun beginnende carierre te onderbreken om te gaan ploppen.
En ze zijn vaak op 32ste nog strak.Tienermoeders
.
X
quote:Ik meen het! Wat is er nu in hemelsnaam zo erg aan die namen? Ik ken een Daisy en das een heel normaal, aardig meisje
quote:zal best, maar het zijn kampernamen. SorryOp woensdag 27 oktober 2010 17:04 schreef R4ven het volgende:
[..]
Ik meen het! Wat is er nu in hemelsnaam zo erg aan die namen? Ik ken een Daisy en das een heel normaal, aardig meisje
quote:Dus tienermoeder.Op zaterdag 19 juni 2010 20:55 schreef damoontje19 het volgende:
X
quote:Dat vind jij.Op woensdag 27 oktober 2010 17:06 schreef wise het volgende:
[..]
zal best, maar het zijn kampernamen. Sorry
quote:dat klopt
quote:Hier kan zelfs JS niet aan tippen wat een verhaalOp woensdag 27 oktober 2010 16:37 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Maak dat de kat wijs.
Ohja dit is comedy gold.
Echt een must see.
quote:Wie wil háár nu geven?
quote:Tevens:
quote:dude
quote:En jouw moeder laat zich op haar zestiende ondersteboven schoffelen.
quote:neeOp woensdag 27 oktober 2010 16:28 schreef R4ven het volgende:
[..]
.... en Priscilla zijn best mooie namen hoor
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 16:37 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Maak dat de kat wijs.
Ohja dit is comedy gold.
Echt een must see.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 16:57 schreef Vengerr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je dit verhaal met de stem van Inimini leest is het een stuk beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |