quote:Op zondag 20 juni 2010 13:15 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik moest kotsen . Jeugdzorg gaat je nog wel een keer kontjepwnen en dan ga je je aanmelden op den jeugdzorg zuigt hyve zoals alle tienermutti's.
Vrouwen met kinderen zorgen goed voor hun haar.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:14 schreef Zwolsboy het volgende:
Die jongenskijk dan wat voor types dat zijn vaak.
En die meidenzien er niet uit ze verzorgen zichzelf niet eens meer
![]()
Gek he dat de kerels dan denken van ik ga wel weg bij je als jij je kut niet meer scheert je haren niet meer doet en de killos blijven aankomen ga ik wel weg
hoezo nou weer beoordelen op namen?quote:Op zondag 6 juni 2010 11:06 schreef Verstreujem het volgende:
Die namen ook
Jaryll Dylano
Pamella en antonio met zoontjes jeffrey en jeremy![]()
Ga jij ff devano jaryll virgilio op je reet tattoërenquote:Op maandag 21 juni 2010 13:36 schreef femmefatale_ het volgende:
[..]
hoezo nou weer beoordelen op namen?
of heb jij die van jezelf uitgekozen?
Het is algemeen bekend dat mensen in lagere sociale milieus hun kinderen andere namen geven dan mensen uit hogere milieus.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:36 schreef femmefatale_ het volgende:
[..]
hoezo nou weer beoordelen op namen?
of heb jij die van jezelf uitgekozen?
TOTAAL geen antwoord op mijn reactiequote:Op maandag 21 juni 2010 13:46 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ga jij ff devano jaryll virgilio op je reet tattoëren
ik heb het over de namen van de oudersquote:Op maandag 21 juni 2010 13:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat mensen in lagere sociale milieus hun kinderen andere namen geven dan mensen uit hogere milieus.
Simpel gezegd zijn Samantha, Kimberley en Destiny tokkienamen en zijn Frederik, Bart-Jan en Claire kakkernamen.
quote:Op maandag 21 juni 2010 13:56 schreef Koeketrommel het volgende:
Jayden, Janeesa, Shanisa etc.
Geef liever een mooie, nette naam aan mijn toekomstig kind. Niet eentje die al 'disaster' voorspelt.
Jan-Peter, Pieter of Kees vind ik nou niet bepaald mooie, nette namen.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:58 schreef femmefatale_ het volgende:
[..]
jaa zoals jan-peter , en pieter of nog beter KEES
want als je kind zo heet, komt alles goed toch?
Ik denk dat je als persoon heel kortzichtig bent als je iemand voor-oordeeld vanwege zijn naam die zijn ouders hem hebben gegeven.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:01 schreef Koeketrommel het volgende:
[..]
Jan-Peter, Pieter of Kees vind ik nou niet bepaald mooie, nette namen.
Maar lieve schat, wie neem jij nou serieuzer: Janiqua of Roos.
Glangelo of Danny.
Ga zo maar door.
En je hoeft niet zo vijandig te reageren hoor, is puur mijn mening.
ik las je laatste zin niet, ik ben niet vijandigquote:Op maandag 21 juni 2010 13:58 schreef femmefatale_ het volgende:
[..]
jaa zoals jan-peter , en pieter of nog beter KEES
want als je kind zo heet, komt alles goed toch?
Mwah dat vind jij dan. Ik zeg alleen op basis van iemand zijn naam, ik iemand OOK beoordeel.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:02 schreef femmefatale_ het volgende:
[..]
Ik denk dat je als persoon heel kortzichtig bent als je iemand voor-oordeeld vanwege zijn naam die zijn ouders hem hebben gegeven.
Gelukkig zijn we niet allemaal zo simpelminded
Je vergeet:quote:Op maandag 21 juni 2010 14:01 schreef Koeketrommel het volgende:
[..]
Jan-Peter, Pieter of Kees vind ik nou niet bepaald mooie, nette namen.
Maar lieve schat, wie neem jij nou serieuzer: Janiqua of Roos.
Glangelo of Danny.
Ga zo maar door.
En je hoeft niet zo vijandig te reageren hoor, is puur mijn mening.
Doen alsof de mens (dus ook jij) nooit vooroordelen heeftquote:Op maandag 21 juni 2010 14:02 schreef femmefatale_ het volgende:
[..]
Ik denk dat je als persoon heel kortzichtig bent als je iemand voor-oordeeld vanwege zijn naam die zijn ouders hem hebben gegeven.
Gelukkig zijn we niet allemaal zo simpelminded
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |