zit in de familie?quote:Op zondag 6 juni 2010 09:15 schreef Zwollutoch het volgende:
Ik ben 15 en heb een kind die over 14 jaar weer een slet word. Zou hou ik het aantal percentage sletjes lekker hoog in Nederland.
En ze is waarschijnlijk oliedom. Nu weten we waar jij het van hebt.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:02 schreef JSerry het volgende:
Tienermoeders is weer zo een door de media opgezocht iets,tienermoeders zijn er altijd geweest over heel de wereld vroeger, nu en in de toekomst. Mijn eigen moeder was een tienermoeder, betere jeugd heb ik mij niet kunnen wensen, en ze is nu nog lekker jong, jij wilt liever een oma als moeder?
Huh, ken ik u ergens van? Nee dom is ze zeker niet, heeft een gerespecteerde baan, altijd goed voor ons gezorgt, dat jouw moeder nu een kuthoer is, dat is niet overal zo he, idioot.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:04 schreef Fortitude het volgende:
[..]
En ze is waarschijnlijk oliedom. Nu weten we waar jij het van hebt.
Dat zijn de mensen die jouw partij groot houden hoor.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:13 schreef Pieter-utd het volgende:
Lekker door blijven roken tijdens de zwangerschap. Waarom mogen zij kinderen krijgen en stemmen
quote:Op zondag 6 juni 2010 11:18 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat zijn de mensen die jouw partij groot houden hoor.
Welnee. Dit is het tegenovergestelde van VVD. SP of PvdA, zonder twijfel.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:19 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
![]()
Nee dit is PVV of misschien wel VVD, want die Rutte is zo'n leuke grappige vent
Nee nee nee, PvdA is voor de partei vor allochtonahhh en SP 'wat is taahhttt?'quote:Op zondag 6 juni 2010 11:20 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Welnee. Dit is het tegenovergestelde van VVD. SP of PvdA, zonder twijfel.
Dat doen niet alleen tienermeisjes hoor, ook de oudere zwangere roken rustig door(of drinken alcohol) tijdens een zwangerschap, heeft niks met leeftijd te maken, durf te wedden dat het aantal bij de oudere nog hoger ligt als andersom, kulverhaal.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:13 schreef Pieter-utd het volgende:
Lekker door blijven roken tijdens de zwangerschap. Waarom mogen zij kinderen krijgen en stemmen
Leugens en je weet het.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:22 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Nee nee nee, PvdA is voor de partei vor allochtonahhh en SP 'wat is taahhttt?'
Arme mensen hebben altijd van die luxe namen.....quote:Op zondag 6 juni 2010 11:23 schreef Pieter-utd het volgende:
Jaryll Dylano is tot nu toe de mooiste naam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |