k vraag me alleen af wat een naam in hemelsnaam kan zeggen over de inhoud van een persoonquote:Op maandag 21 juni 2010 14:11 schreef FoK-gebruiker het volgende:
[..]
Doen alsof de mens (dus ook jij) nooit vooroordelen heeft.... wellicht heb jij op dit gebied geen vooroordelen, maar dan zal het bij wel op andere vlakken liggen. Beetje hypocriet dus
Niet iedereen die zijn kind Kees of Sjon noemt is natuurlijk hetzelfde, maar een bepaald soort volk geeft hun kinderen wel vaak een bepaald soort namen. En die ouders die de namen bedenken voeden die kinderen ook op. Het zegt dus denk ik wel wat.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:13 schreef femmefatale_ het volgende:
[..]
k vraag me alleen af wat een naam in hemelsnaam kan zeggen over de inhoud van een persoon
Dat is dus een vooroordeel .... net zoals dat vrouwen niet kunnen parkeren (zonder schade althans), of dat je iemand op basis van ethnische achtergrond afserveert. Daarbij zijn andere dus gevoelig voor bepaalde namen .... tsja niet logisch maar gebeurd wel (waarbij sommige ouders ook wel iets beter hun best mogen doen bij het verzinnen van namen).quote:Op maandag 21 juni 2010 14:13 schreef femmefatale_ het volgende:
[..]
k vraag me alleen af wat een naam in hemelsnaam kan zeggen over de inhoud van een persoon
Ok Priscil gaan we vanmiddag nog ff met Melody en La'Taniqua chillen?quote:Op maandag 21 juni 2010 13:53 schreef femmefatale_ het volgende:
[..]
TOTAAL geen antwoord op mijn reactie
oke ik moest lachenquote:Op maandag 21 juni 2010 15:35 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ok Priscil gaan we vanmiddag nog ff met Melody en La'Taniqua chillen? [ afbeelding ]
Rot op Pieter is een mooie naamquote:Op maandag 21 juni 2010 14:01 schreef Koeketrommel het volgende:
[..]
Jan-Peter, Pieter of Kees vind ik nou niet bepaald mooie, nette namen.
Maar lieve schat, wie neem jij nou serieuzer: Janiqua of Roos.
Glangelo of Danny.
Ga zo maar door.
En je hoeft niet zo vijandig te reageren hoor, is puur mijn mening.
Nou al iemand de naam Dylano, Armando etc heeft waarschijnlijk pauper ouders, pauper ouders die kinderen opvoeden zijn daar meestal niet goed in waardoor de kinderen ook pauper worden. Kunnen die kinderen niets aan doen verder.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:13 schreef femmefatale_ het volgende:
[..]
Inderdaad het is een cirkel waar de meeste nooit uit zullen komenquote:Op maandag 21 juni 2010 22:02 schreef Zwollutoch het volgende:
^ En die ouders kunnen er ook niks aan doen, want die zijn ook zo opgevoed.
quote:Op maandag 21 juni 2010 22:02 schreef Zwollutoch het volgende:
^ En die ouders kunnen er ook niks aan doen, want die zijn ook zo opgevoed.
Ik krijg opeens een GENIAAL idee.
Alle ouders inspecteren, en welke ook maar een beetje asociaal is, alle kinderen afpakken. En die dan plaatsen bij een net ouder gezin, of een tehuis. En dan keurig opvoeden. En die kinderen baby's laten krijgen met mensen die netjes zijn. En zo heeft Nederland over een 30 jaar GEEN een aso meer lopen. En is alles opgelost.![]()
(hopelijk heb ik wat bij kunnen dragen, om Nederland beter te maken,)
Maar of het plan puik is, kom ik pas achter als ik weer nuchter ben.
Van alcohol krijg ik altijd zo'n goede ideeën![]()
quote:Dat had ik voor de geboorte al kunnen voorspellenOp maandag 21 juni 2010 18:36 schreef HerbertThePervert het volgende:
''Met Jeffrey en Jeremy gaat het goed, ze hebben alleen wel een leerachterstand''
quote:glangelo is betekend ongelukje in een vreemde taalOp maandag 21 juni 2010 14:01 schreef Koeketrommel het volgende:
[..]
Jan-Peter, Pieter of Kees vind ik nou niet bepaald mooie, nette namen.
Maar lieve schat, wie neem jij nou serieuzer: Janiqua of Roos.
Glangelo of Danny.
Ga zo maar door.
En je hoeft niet zo vijandig te reageren hoor, is puur mijn mening.
quote:Die gaat dus naar IKEA hier in Zuid-OostOp dinsdag 26 oktober 2010 12:25 schreef Ronnie_bravo het volgende:
FF een kick:
http://www.eenvandaag.nl/(...)eerlingen_in_de_knel
Wat een figuren ook weer. Het zijn zulke 'stereotype' ouders , niet normaal.
"Hou je van kinderen" ....."uh nee niet echt maar ja..weghalen is ook weer zoiets"
Deed me direct denken aan die uitspraak bij "Bij Ons in de PC" , die gast heeft gewoon gelijk
http://www.webregio.nl/wa(...)-in-de-pc-video.aspx
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |