Kun je ook nog inhoudelijk reageren, of is dat, net zoals spellen, te lastig voor je?quote:
Och meneer gaat zijn Fok! vriendjes oproepen, nu wordt het oppassen geblazen, wat een idioot.quote:
Mafkees alert.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:38 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Kun je ook nog inhoudelijk reageren, of is dat, net zoals spellen, te lastig voor je?
Oja, mensen die zulke smileys gebruiken in een discussie.
Wat ben jij toch een mooi resultaat van 100 jaar incest, jochie.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:38 schreef JSerry het volgende:
[..]
Och meneer gaat zijn Fok! vriendjes oproepen, nu wordt het oppassen geblazen, wat een idioot.
inhoudelijk: Bijvoeglijk naamwoord wat de inhoud betreftquote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 11:36 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, want alle fatsoenlijke en weldenkende medemensen hebben pas seks als ze zijn getrouwd. En gelukkig is dat ook meteen een garantie voor een stabiele relatie en een gelukkig gezin dat financieel ook nog eens gezond is. Het leven is zo mooi.
kijk je eigen reacties even terug, of ben je dementerend?quote:Op zondag 6 juni 2010 11:28 schreef Zero17 het volgende:
JSerry heeft een tienermoeder.
En het dan over 'lekker jong' hebben terwijl het zijn eigen moeder is, gast.
Gedaan. En nu?quote:Op zondag 6 juni 2010 11:40 schreef JSerry het volgende:
[..]
kijk je eigen reacties even terug, of ben je dementerend?
Graag gedaan.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:40 schreef djenneke het volgende:
[..]
Je denkt dat ik nog een tiener ben?![]()
Thanks![]()
Je bent ziek in je hoofd, laatste berichtje voor uwehoogheid de grootste mafkees, echt man zo ziek jij.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:40 schreef Zero17 het volgende:
[..]
inhoudelijk: Bijvoeglijk naamwoord wat de inhoud betreft
Omdat ik je vraag inhoudelijk te reageren?quote:Op zondag 6 juni 2010 11:41 schreef JSerry het volgende:
[..]
Je bent ziek in je hoofd, laatste berichtje voor uwehoogheid de grootste mafkees, echt man zo ziek jij.
quote:Op zondag 6 juni 2010 11:41 schreef JSerry het volgende:
[..]
Je bent ziek in je hoofd, laatste berichtje voor uwehoogheid de grootste mafkees, echt man zo ziek jij.
Joh niets mis met jouw moeder neuken hoor, ze is nog zo lekker jongquote:Op zondag 6 juni 2010 11:41 schreef JSerry het volgende:
[..]
Lekker strak ook, en tienermoeders doen daar toch nooit moeilijk over, dat is tenslotte de reden dat ze in de eerste plaats zwanger zijn geworden.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:43 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Joh niets mis met jouw moeder neuken hoor, ze is nog zo lekker jong
Sjee, dan was ik al seksueel actief toen ik op zijn laatst 5 was(met mijn huidige vriend, die toen ook pas 5 was danquote:
Het feit dat je je zo krampachtige probeert te verantwoorden zegt toch al wel wat.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:46 schreef djenneke het volgende:
[..]
Sjee, dan was ik al seksueel actief toen ik op zijn laatst 5 was(met mijn huidige vriend, die toen ook pas 5 was dan![]()
![]()
), want dat is 14 jaar geleden. Wat een tokkie ben ik eigenlijk...
![]()
En ik was al klaar met mijn VWO toen ik 6 was. Dat is best tof... voor een tokkie
Waar heb jij het over?quote:Op zondag 6 juni 2010 11:46 schreef djenneke het volgende:
[..]
Sjee, dan was ik al seksueel actief toen ik op zijn laatst 5 was(met mijn huidige vriend, die toen ook pas 5 was dan![]()
![]()
), want dat is 14 jaar geleden. Wat een tokkie ben ik eigenlijk...
![]()
En ik was al klaar met mijn VWO toen ik 6 was. Dat is best tof... voor een tokkie
Zeer triest ja, nog geen seconde buiten zijn na ontslag uit het ziekenhuis en gelijk roken terwijl kind naast je zit. Zo ongelooflijk simpelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |