Waar zie je mij zeggen dat het een jongeren probleem isquote:Op zondag 6 juni 2010 11:23 schreef JSerry het volgende:
[..]
Dat doen niet alleen tienermeisjes hoor, ook de oudere zwangere roken rustig door(of drinken alcohol) tijdens een zwangerschap, heeft niks met leeftijd te maken, durf te wedden dat het aantal bij de oudere nog hoger ligt als andersom, kulverhaal.
'Schat wat is de naam van de hypotheekadviseur met wie we zo afspraak hebben?'quote:Op zondag 6 juni 2010 11:24 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Arme mensen hebben altijd van die luxe namen.....
Was een suggestie, sorry als ik dat verkeerd heb ingeschat.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:24 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Waar zie je mij zeggen dat het een jongeren probleem is
Nee dit is PVV. 'WANT OME GEERT ZEGT ER TENMINSTE WAT VAN EN HIJ ZEGT OOK WAAR HET OP STAAT'quote:Op zondag 6 juni 2010 11:18 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat zijn de mensen die jouw partij groot houden hoor.
Juistquote:Op zondag 6 juni 2010 11:27 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Nee dit is PVV. 'WANT OME GEERT ZEGT ER TENMINSTE WAT VAN EN HIJ ZEGT OOK WAAR HET OP STAAT'
Poste ongeveer de zelfde reactie in het topic over volwassenen met een lichte verstandelijke beperking die kinderen haddenquote:Op zondag 6 juni 2010 11:27 schreef JSerry het volgende:
[..]
Was een suggestie, sorry als ik dat verkeerd heb ingeschat.
Waar heb jij het nu weer over, ik dat ik gewoon een lekker jonge moeder hebt, jij waarschijnlijk dat ik met haar lig te neuken, je bent niet goed bij je hoofd man.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:28 schreef Zero17 het volgende:
JSerry heeft een tienermoeder.
En het dan over 'lekker jong' hebben terwijl het zijn eigen moeder is, gast.
Ze houdt haar woord en pleegt (waarschijnlijk heel verstandig) abortus. Wat is nu eigenlijk je probleem ?quote:Op zondag 6 juni 2010 06:57 schreef raebyddet het volgende:
Ik ken er trouwens één, die zei een paar jaar terug op de middelbare dat ze, als ze zwanger zou raken ze een abortus zou plegen. Ik dacht dat ze een grapje maakte. Kom ik haar tegen bleek ze zwanger geweest te zijn én abortus gepleegd![]()
Oh en ook heel stereotype natuurlijk, ze zou zo in die aflevering kunnen spelen
Oh, ik ben degene die hier niet goed bij zijn hoofd is?quote:Op zondag 6 juni 2010 11:30 schreef JSerry het volgende:
[..]
Waar heb jij het nu weer over, ik dat ik gewoon een lekker jonge moeder hebt, jij waarschijnlijk dat ik met haar lig te neuken, je bent niet goed bij je hoofd man.
Dat vond ik ook disturbing, ja.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:28 schreef Zero17 het volgende:
JSerry heeft een tienermoeder.
En het dan over 'lekker jong' hebben terwijl het zijn eigen moeder is, gast.
Je bent geen reactie waard eigenlijk, maar serieus man laat je eens nakijken door iemand.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:32 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Oh, ik ben degene die hier niet goed bij zijn hoofd is?
Misschien heb jij ook wel een ontwikkelingsachterstand, net zoals onze Jeffrey & Jeremy.
Tuurlijk, echt he, zo dit. Waar zitten jullie met je gedachte's als je blij bent als je verteld dat je moeder nog "lekker jong" is, jullie zijn ziek in je hoofd echt.quote:
Verteld.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:35 schreef JSerry het volgende:
[..]
Tuurlijk, echt he, zo dit. Waar zitten jullie met je gedachte's als je blij bent als je verteld dat je moeder nog "lekker jong" is, jullie zijn ziek in je hoofd echt.
Ah, het lanceren van drogredenen is begonnen.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:33 schreef JSerry het volgende:
[..]
Je bent geen reactie waard eigenlijk, maar serieus man laat je eens nakijken door iemand.
Ja, want alle fatsoenlijke en weldenkende medemensen hebben pas seks als ze zijn getrouwd. En gelukkig is dat ook meteen een garantie voor een stabiele relatie en een gelukkig gezin dat financieel ook nog eens gezond is. Het leven is zo mooi.quote:Op zondag 6 juni 2010 06:46 schreef TheOneAndOnly het volgende:
antonio....
alfonso...
jenairro...
die namen.... hoe kansloos zeg....
het is zo zwaar, het is zo zwaar, had je je benen maar dicht moeten houden kut!!!
Niet zo fel meteen he ventje.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:35 schreef JSerry het volgende:
[..]
Tuurlijk, echt he, zo dit. Waar zitten jullie met je gedachte's als je blij bent als je verteld dat je moeder nog "lekker jong" is, jullie zijn ziek in je hoofd echt.
We hebben er één beet jongens!quote:Op zondag 6 juni 2010 11:36 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, want alle fatsoenlijke en weldenkende medemensen hebben pas seks als ze zijn getrouwd. En gelukkig is dat ook meteen een garantie voor een stabiele relatie en een gelukkig gezin dat financieel ook nog eens gezond is. Het leven is zo mooi.
Man je bent niet wijsquote:Op zondag 6 juni 2010 11:36 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Verteld.
Gedachte's.![]()
Tevens, wij zijn niet degene die dat blij vertellen hoor, dat doe jij toch echt zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |