Het feit dat je je zo krampachtige probeert te verantwoorden zegt toch al wel wat.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:46 schreef djenneke het volgende:
[..]
Sjee, dan was ik al seksueel actief toen ik op zijn laatst 5 was(met mijn huidige vriend, die toen ook pas 5 was dan![]()
![]()
), want dat is 14 jaar geleden. Wat een tokkie ben ik eigenlijk...
![]()
En ik was al klaar met mijn VWO toen ik 6 was. Dat is best tof... voor een tokkie
Waar heb jij het over?quote:Op zondag 6 juni 2010 11:46 schreef djenneke het volgende:
[..]
Sjee, dan was ik al seksueel actief toen ik op zijn laatst 5 was(met mijn huidige vriend, die toen ook pas 5 was dan![]()
![]()
), want dat is 14 jaar geleden. Wat een tokkie ben ik eigenlijk...
![]()
En ik was al klaar met mijn VWO toen ik 6 was. Dat is best tof... voor een tokkie
Zeer triest ja, nog geen seconde buiten zijn na ontslag uit het ziekenhuis en gelijk roken terwijl kind naast je zit. Zo ongelooflijk simpelquote:
Zero17 denkt dat ik een tienermoeder in wording benquote:
Of ik vond je gewoon heel dom overkomen... dat kan ook zomaar...quote:Op zondag 6 juni 2010 11:48 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Het feit dat je je zo krampachtige probeert te verantwoorden zegt toch al wel wat.
Tevens, y so srs? Ik heb je posts amper gelezen op zich.
Dat krampachtige slaat op het feit dat je maar wat brabbelt in je posts en er geen chocola van te maken valt. Maar dat had je zelf toch ook wel door hoop ik?quote:Op zondag 6 juni 2010 11:50 schreef djenneke het volgende:
[..]
Zero17 denkt dat ik een tienermoeder in wording benDat betekent dat ik nu niet ouder kan zijn dan 19. Ik weet het, rekenen is voor sommige Fok!kers lastig. Of het begrip tiener is te lastig. Dat kan ook.
[..]
Of ik vond je gewoon heel dom overkomen... dat kan ook zomaar...
Alhoewel ik nu wel heel benieuwd ben, wat dat zogenaamde krampachtige nu volgens jou wil zeggen...
Dat jij het niet begrijpt is eerder te wijten aan jouw gebrek aan intelligentie.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:59 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Dat krampachtige slaat op het feit dat je maar wat brabbelt in je posts en er geen chocola van te maken valt. Maar dat had je zelf toch ook wel door hoop ik?
Oh dat zal het zijn ja.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:01 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat jij het niet begrijpt is eerder te wijten aan jouw gebrek aan intelligentie.
Ik heb nog geen kinderen, simpele ziel. De eerste is onderweg. Dat had je echt nog niet door?quote:Op zondag 6 juni 2010 12:02 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Oh dat zal het zijn ja.
Tienermoeder zijn geweest en dan anderen op hun zogenaamde gebrek aan intelligentie wijzen?
Ironisch, vind je ook niet?
Neuh, ik lees je posts namelijk niet echt. Ik probeer gewoon reacties van je uit de lokken.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:03 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik heb nog geen kinderen, simpele ziel. De eerste is onderweg. Dat had je echt nog niet door?
Zet um op baby.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:03 schreef AdvancedPower het volgende:
HET IS EEN MEEEID UIT DE ACHTERSTANDWIIIJK, ZESTIEN JAAR MET EEN BABY IN HAAR BUIK ZE HOOPT ELKE DAG DAT HET NIET MEER ZO WAS...
Dis Kempi'' $$
Wat schattigquote:Op zondag 6 juni 2010 12:05 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Neuh, ik lees je posts namelijk niet echt. Ik probeer gewoon reacties van je uit de lokken.
Jij snapt um.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:10 schreef Otis2.0 het volgende:
Meer slechte tijden dan goede tijden.
Nee het leven spaart je niet.
Onderweg naar morgen met een kleine baby baby.
Zet um op baby.
Ja hè?quote:
Nah, ik wil pokoe's van de 3.2 ouwe.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:12 schreef AdvancedPower het volgende:
Chcisk vinden ons leuk, ze willen ons eten
nee vriend lyric spender allesquote:Op zondag 6 juni 2010 12:13 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Nah, ik wil pokoe's van de 3.2 ouwe.
Mooie dromen etc.
je oom is een junkquote:
Ja, dat gaat me echt aan het hart. Bedankt voor de aandachtquote:Op zondag 6 juni 2010 12:13 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ja hè?
Mensen die in hun ondertitel zetten dat ze zwanger zijn in de hoop dat iemand op Fok! er daar wel om geeft.
Tokkies.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:40 schreef Appelknaller het volgende:
Wie noemt zijn/haar dochter nou weer Pamela in Nederland![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!
PAMELA VERDOMME![]()
!!!
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:55 schreef damoontje19 het volgende:
Wat een gelul allemaal hier rondom 'tienermoeders'.....
Ik snap echt jullie standpunten allemaal wel rond 'een kind die een kind opvoed', 'hebben geen geld', 'denken niet na', 'hebben geen toekomst', blabla.. En daarom baal ik ook ontzettend van programma's zoals deze. Natuurlijk gaat zo'n SBS op zoek naar hele jonge meisjes in een verschrikkelijke situatie, dat levert gegarandeerd meer kijkcijfers op dan dat ze een jonge moeder in beeld brengen die het wél voor elkaar heeft.
Want hee, die zijn er ook. Ook al zijn mensen dáár dan niet van op de hoogte. Zoals je waarschijnlijk al verwacht had, ben ik zelf ook moeder. En wel van een prachtig kereltje van bijna 16 maanden. Heerlijk is het.
Vanaf mijn 13e was ik niet echt een voorbeeldige puber, ik was opstandig, had een hekel aan mijn ouders, wilde niet naar school, etc. Omdat het thuis ook niet echt lekker ging ben ik rond die tijd uit huis gegaan, waardoor je al snel zelfstandig word (als je het een beetje verstandig aanpakt). Ik woonde vanaf mijn 16e officieel op mezelf en een tijdje later met mijn huidige man. Nadat we een paar jaar samen woonden in een mooi koophuisje en het financieel goed voor elkaar hadden, hebben we besloten dat we samen een kindje wilden. Hij is zijn vader op erg jonge leeftijd kwijtgeraakt doordat deze al erg op leeftijd was. Een reden voor hem dat hij graag jong vader wilde worden (op zijn 21e). Ik wilde sowieso altijd graag jong moeder worden. Mijn moeder was ook 22, mijn opa en oma allebei 21 bij de eerste. (ik was zelf 18). Ik volg nu een MBO opleiding SCW en ga hierna de HBO opleiding SPH doen. Zeker weten dat ik deze twee opleidingen ga halen. Daarna lekker parttime werken zoals iedere andere moeder.
Sommige mensen zeggen weleens: 'oooo dat moet toch zwaar zijn??' Maar waarom? Mijn moeder ging vroeger ook nog naar school? Heel veel moeders van 30 studeren. En geloof me, ik ben een stuk fitter dan zij!
Het gaat hier super, het is geweldig genieten van ons mooie mannetje en we zijn ondertussen alweer 2 jaar getrouwd. Geloof het of niet, maar dit is alles wat ik altijd heb gewild, en ik heb het!
Dus alsjeblieft ga niet zo kortzichtig lopen doen alsof het alléén zo kan zoals in deze programma's... Ik kan mezelf totaal niet identificeren met deze 'tienermoeders' (ik zeg zelf liever 'jonge moeders').
Ik ben geen tienermoeder, ik heb gewoon een gezin.
X
Kampertquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:55 schreef damoontje19 het volgende:
Wat een gelul allemaal hier rondom 'tienermoeders'.....
Ik snap echt jullie standpunten allemaal wel rond 'een kind die een kind opvoed', 'hebben geen geld', 'denken niet na', 'hebben geen toekomst', blabla.. En daarom baal ik ook ontzettend van programma's zoals deze. Natuurlijk gaat zo'n SBS op zoek naar hele jonge meisjes in een verschrikkelijke situatie, dat levert gegarandeerd meer kijkcijfers op dan dat ze een jonge moeder in beeld brengen die het wél voor elkaar heeft.
Want hee, die zijn er ook. Ook al zijn mensen dáár dan niet van op de hoogte. Zoals je waarschijnlijk al verwacht had, ben ik zelf ook moeder. En wel van een prachtig kereltje van bijna 16 maanden. Heerlijk is het.
Vanaf mijn 13e was ik niet echt een voorbeeldige puber, ik was opstandig, had een hekel aan mijn ouders, wilde niet naar school, etc. Omdat het thuis ook niet echt lekker ging ben ik rond die tijd uit huis gegaan, waardoor je al snel zelfstandig word (als je het een beetje verstandig aanpakt). Ik woonde vanaf mijn 16e officieel op mezelf en een tijdje later met mijn huidige man. Nadat we een paar jaar samen woonden in een mooi koophuisje en het financieel goed voor elkaar hadden, hebben we besloten dat we samen een kindje wilden. Hij is zijn vader op erg jonge leeftijd kwijtgeraakt doordat deze al erg op leeftijd was. Een reden voor hem dat hij graag jong vader wilde worden (op zijn 21e). Ik wilde sowieso altijd graag jong moeder worden. Mijn moeder was ook 22, mijn opa en oma allebei 21 bij de eerste. (ik was zelf 18). Ik volg nu een MBO opleiding SCW en ga hierna de HBO opleiding SPH doen. Zeker weten dat ik deze twee opleidingen ga halen. Daarna lekker parttime werken zoals iedere andere moeder.
Sommige mensen zeggen weleens: 'oooo dat moet toch zwaar zijn??' Maar waarom? Mijn moeder ging vroeger ook nog naar school? Heel veel moeders van 30 studeren. En geloof me, ik ben een stuk fitter dan zij!
Het gaat hier super, het is geweldig genieten van ons mooie mannetje en we zijn ondertussen alweer 2 jaar getrouwd. Geloof het of niet, maar dit is alles wat ik altijd heb gewild, en ik heb het!
Dus alsjeblieft ga niet zo kortzichtig lopen doen alsof het alléén zo kan zoals in deze programma's... Ik kan mezelf totaal niet identificeren met deze 'tienermoeders' (ik zeg zelf liever 'jonge moeders').
Ik ben geen tienermoeder, ik heb gewoon een gezin.
X
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:01 schreef Snever het volgende:
Tokkie Anita's die keigrote negerlullen ontvangen en dan zwanger worden en het gek vinden dat ze er vervolgens alleen voor staan. Zo voorspelbaar.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:01 schreef Snever het volgende:
Tokkie Anita's die keigrote negerlullen ontvangen en dan zwanger worden en het gek vinden dat ze er vervolgens alleen voor staan. Zo voorspelbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |