Na het lezen van dit nieuwsbericht
Marokkanen duwen zwerver in gracht en de comments eronder heb ik besloten om te klagen in KLB en mijn verhaal te vertellen zodat jullie alles vanuit andersmans perspectief kunnen meemaken. Ik heb het gehad met jullie Nederlanders die telkens in de aanval schieten en 'PVV!' roepen.
Laten we eerst eens 7 jaar terug in het verleden gaan. Ten eerste moet ik erbij vertellen dat ik van Turkse afkomst ben.
Ik ben op mijn twaalfde in elkaar geslagen door 4 Nederlanders in een parkje. Die lafaards waren de 18 al gepasseerd aangezien ze in een auto rondreden (en ik ben er later via via achtergekomen). Ze noemden mij plotseling een "kanker zwarte" en begonnen daarna te slaan. Daarnaast bedreigden ze zelfs een bejaarde vrouw die mij probeerde te helpen. Mijn twee Nederlandse vrienden lieten mij achter en fietsten weg uit angst. Mijn buitenlandse vriendin daarentegen fietste niet weg. Terwijl ik door deze 4 Nederlanders werd geslagen keken er verschillende mensen van Nederlandse afkomst toe hoe ik werd afgerost en geen van deze labbekakken nam de moeite om de politie te bellen of mij te helpen.
Ik was toen kleiner dan dat ik nu ben (1m53) en opeens werd ik van mijn fiets geduwd en aangevallen door deze Neanderthalers die blijkbaar hun tijd spendeerden aan het vergallen van het leven van kleine meisjes .
Dit heb ik nooit verdiend. Ik heb nooit iemand iets kwaads aangedaan. Ik heb altijd hard gewerkt en ik haal altijd hoge cijfers, zette mij destijds in voor ouderen en geestelijk beperkten en ik maakte nooit ruzie. Toch heb ik deze afschuwelijke ervaring moeten doorstaan. De politie werd er zelfs bijgehaald maar de criminelen zijn nooit gestraft voor hun daden. Daarentegen heb ik mijn vertrouwen in mijn Nederlandse vrienden verloren en heb ik maandenlang in angst en paranoia moeten leven.
Gerechtigheid voor het Turkse meisje van 12

nee hoor, dat is zij niet waard. En is dit ooit in het nieuws geweest? In de kranten? Nee. Maar wanneer een zwerver die absoluut niets aan deze maatschappij toevoegd het water in wordt geduwd door een groep Marokkanen komt iedereen het gelijk te weten waarna alle paupers PVV-leuzen beginnen te roepen.
We gaan nu een aantal jaren de toekomst in. Mijn moeder en ik liepen rond in de stad en kwamen een gewonde man in een zijstraatje tegen. Hij lag midden op straat en hij kon niet meer lopen omdat zijn voeten waren verbrand. Iedereen liep hem voorbij en ik was de enige die de moeite nam om hem te vragen wat er was gebeurd en ik was de enige die de ambulance belde. Ik had nog rondgevraagd of iemand mij een telefoon kon lenen omdat deze man een ambulance nodig had maar blijkbaar had iedereen zijn of haar mobieltje thuis vergeten

. Ik kon niet bellen omdat ik probeerde de man bij bewustzijn te houden. Uiteindelijk was ik toch de ENIGE die actie ondernam.
En alweer was dit voorval geen nieuwsberichtje waard

en is deze heldendaad, verricht door een Turkse, zoals altijd een vergeten herinnering. En wanneer de Telegraaf meldt dat een groep Marokkanen of Turken een homo voor flikker hebben uitgemaakt gaan we massaal Wilders stemmen.
Tjah, alle Nederlanders het land uit dan maar?

edit: Ik heb niets tegen Nederlanders duh

, ik heb bewust gekozen om fel over te komen in de OP om bepaalde mensen te confronteren met het gedrag van onze medelanders. Ik ben niet naïef en ik weet dat er (best veel) criminelen zijn onder de Marokkaanse (en Turkse) jeugd. Ik wilde alleen 'een andere kant van het verhaal' laten zien. Er verschijnen veel berichtjes in de media (en fora) zoals "Marokkanen hebben dit en dag gedaan" waarna iedereen meteen begint te roepen "STEM PVV!"... terwijl er veel gevallen zijn waarin Nederlanders precies hetzelfde doen e.d...en die gebeurtenissen halen het nieuws niet

.
Daar wind ik me gewoon over op.
[ Bericht 0% gewijzigd door seiramu op 12-06-2010 00:46:50 ]