abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82683020
Na het lezen van dit nieuwsbericht Marokkanen duwen zwerver in gracht en de comments eronder heb ik besloten om te klagen in KLB en mijn verhaal te vertellen zodat jullie alles vanuit andersmans perspectief kunnen meemaken. Ik heb het gehad met jullie Nederlanders die telkens in de aanval schieten en 'PVV!' roepen.

Laten we eerst eens 7 jaar terug in het verleden gaan. Ten eerste moet ik erbij vertellen dat ik van Turkse afkomst ben.

Ik ben op mijn twaalfde in elkaar geslagen door 4 Nederlanders in een parkje. Die lafaards waren de 18 al gepasseerd aangezien ze in een auto rondreden (en ik ben er later via via achtergekomen). Ze noemden mij plotseling een "kanker zwarte" en begonnen daarna te slaan. Daarnaast bedreigden ze zelfs een bejaarde vrouw die mij probeerde te helpen. Mijn twee Nederlandse vrienden lieten mij achter en fietsten weg uit angst. Mijn buitenlandse vriendin daarentegen fietste niet weg. Terwijl ik door deze 4 Nederlanders werd geslagen keken er verschillende mensen van Nederlandse afkomst toe hoe ik werd afgerost en geen van deze labbekakken nam de moeite om de politie te bellen of mij te helpen.

Ik was toen kleiner dan dat ik nu ben (1m53) en opeens werd ik van mijn fiets geduwd en aangevallen door deze Neanderthalers die blijkbaar hun tijd spendeerden aan het vergallen van het leven van kleine meisjes .

Dit heb ik nooit verdiend. Ik heb nooit iemand iets kwaads aangedaan. Ik heb altijd hard gewerkt en ik haal altijd hoge cijfers, zette mij destijds in voor ouderen en geestelijk beperkten en ik maakte nooit ruzie. Toch heb ik deze afschuwelijke ervaring moeten doorstaan. De politie werd er zelfs bijgehaald maar de criminelen zijn nooit gestraft voor hun daden. Daarentegen heb ik mijn vertrouwen in mijn Nederlandse vrienden verloren en heb ik maandenlang in angst en paranoia moeten leven.

Gerechtigheid voor het Turkse meisje van 12 nee hoor, dat is zij niet waard. En is dit ooit in het nieuws geweest? In de kranten? Nee. Maar wanneer een zwerver die absoluut niets aan deze maatschappij toevoegd het water in wordt geduwd door een groep Marokkanen komt iedereen het gelijk te weten waarna alle paupers PVV-leuzen beginnen te roepen.

We gaan nu een aantal jaren de toekomst in. Mijn moeder en ik liepen rond in de stad en kwamen een gewonde man in een zijstraatje tegen. Hij lag midden op straat en hij kon niet meer lopen omdat zijn voeten waren verbrand. Iedereen liep hem voorbij en ik was de enige die de moeite nam om hem te vragen wat er was gebeurd en ik was de enige die de ambulance belde. Ik had nog rondgevraagd of iemand mij een telefoon kon lenen omdat deze man een ambulance nodig had maar blijkbaar had iedereen zijn of haar mobieltje thuis vergeten . Ik kon niet bellen omdat ik probeerde de man bij bewustzijn te houden. Uiteindelijk was ik toch de ENIGE die actie ondernam.

En alweer was dit voorval geen nieuwsberichtje waard en is deze heldendaad, verricht door een Turkse, zoals altijd een vergeten herinnering. En wanneer de Telegraaf meldt dat een groep Marokkanen of Turken een homo voor flikker hebben uitgemaakt gaan we massaal Wilders stemmen.

Tjah, alle Nederlanders het land uit dan maar?

edit: Ik heb niets tegen Nederlanders duh , ik heb bewust gekozen om fel over te komen in de OP om bepaalde mensen te confronteren met het gedrag van onze medelanders. Ik ben niet naïef en ik weet dat er (best veel) criminelen zijn onder de Marokkaanse (en Turkse) jeugd. Ik wilde alleen 'een andere kant van het verhaal' laten zien. Er verschijnen veel berichtjes in de media (en fora) zoals "Marokkanen hebben dit en dag gedaan" waarna iedereen meteen begint te roepen "STEM PVV!"... terwijl er veel gevallen zijn waarin Nederlanders precies hetzelfde doen e.d...en die gebeurtenissen halen het nieuws niet .

Daar wind ik me gewoon over op.

[ Bericht 0% gewijzigd door seiramu op 12-06-2010 00:46:50 ]
pi_82683040
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 20:42 schreef seiramu het volgende:
Na het lezen van dit nieuwsbericht Marokkanen duwen zwerver in gracht en de comments eronder heb ik besloten om te klagen in KLB en mijn verhaal te vertellen zodat jullie alles vanuit andersmans perspectief kunnen meemaken. Ik heb het gehad met jullie Nederlanders die telkens in de aanval schieten en 'PVV!' roepen.

Laten we eerst eens 7 jaar terug in het verleden gaan. Ten eerste moet ik erbij vertellen dat ik van Turkse afkomst ben.

Ik ben op mijn twaalfde in elkaar geslagen door 4 Nederlanders in een parkje. Die lafaards waren de 18 al gepasseerd aangezien ze in een auto rondreden (en ik ben er later via via achtergekomen). Ze noemden mij plotseling een "kanker zwarte" en begonnen daarna te slaan. Daarnaast bedreigden ze zelfs een bejaarde vrouw die mij probeerde te helpen. Mijn twee Nederlandse vrienden lieten mij achter en fietsten weg uit angst. Mijn buitenlandse vriendin daarentegen fietste niet weg. Terwijl ik door deze 4 Nederlanders werd geslagen keken er verschillende mensen van Nederlandse afkomst toe hoe ik werd afgerost en geen van deze labbekakken nam de moeite om de politie te bellen of mij te helpen.

k was kleiner dan dat ik nu ben (1m53) en opeens werd ik van mijn fiets geduwd en aangevallen door deze Neanderthalers die blijkbaar hun tijd spendeerden aan het vergallen van het leven van kleine meisjes .

Dit heb ik nooit verdiend. Ik heb nooit iemand iets kwaads aangedaan. Ik heb altijd hard gewerkt en ik haal altijd hoge cijfers, zette mij destijds in voor ouderen en geestelijk beperkten en ik maakte nooit ruzie. Toch heb ik deze afschuwelijke ervaring moeten doorstaan. De politie werd er zelfs bijgehaald maar de criminelen zijn nooit gestraft voor hun daden. Daarentegen heb ik mijn vertrouwen in mijn Nederlandse vrienden verloren en heb ik maandenlang in angst en paranoia moeten leven.

Gerechtigheid voor het Turkse meisje van 12 nee hoor, dat is zij niet waard. En is dit ooit op het nieuws geweest? In de kranten? Nee. Maar wanneer een zwerver die absoluut niets aan deze maatschappij toevoegd het water in word geduwd door een groep Marokkanen komt iedereen het gelijk te weten waarna alle paupers PVV-leuzen beginnen te roepen.

We gaan nu een aantal jaren de toekomst in. Mijn moeder en ik liepen rond in de stad en kwamen een gewonde man in een zijstraatje tegen. Hij lag midden op straat en hij kon niet meer lopen omdat zijn voeten waren verbrand. Iedereen liep hem voorbij en ik was de enige die de moeite nam om hem te vragen wat er was gebeurd en ik was de enige die de ambulance belde. Ik had nog rondgevraagd of iemand mij een telefoon kon lenen omdat deze man een ambulance nodig had maar blijkbaar had iedereen zijn of haar mobieltje thuis vergeten . Ik kon niet bellen omdat ik probeerde de man bij bewustzijn te houden. Uiteindelijk was ik toch de ENIGE die actie ondernam.

En alweer was dit voorval geen nieuwsberichtje waard en is deze heldendaad, verricht door een Turkse, zoals altijd een vergeten herinnering. En wanneer de Telegraaf meldt dat een groep Marokkanen of Turken een homo voor flikker hebben uitgemaakt gaan we massaal Wilders stemmen.

Voor de rest van de fokkers.
pi_82683089
Als je in Turkije had gewoond had dit je niet overkomen.
pi_82683098
Hier zal o.us blij mee zijn!
Beatles schreef het volgende: Hey gaaf! Lief! :$
Beach schreef het volgende:
RC, Eigenlijk vond ik je altijd al een kwalletje, maargoed..
Ik begin je te waarderen en ik vind nu de beste user ooit! =)
  vrijdag 11 juni 2010 @ 20:44:48 #5
152303 hamkaastosti
ook bekend als hamkaastosti
pi_82683138
hej 1 neanderthaler maakt nog niet dat alle neanderthalers zo zijn he!!!11
Tom Jones zong ooit...
she's got style she's got grace, takes a cumshot to the face, she's a lady
laat een berichtje achter in mijn vriendjes en vriendinnetjesboek
grolsch is tof | Aj plat könt praoten, mo-j ut neet laoten
  vrijdag 11 juni 2010 @ 20:45:00 #6
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_82683144
Marokkanen DIT EN DAT!!!!!
  vrijdag 11 juni 2010 @ 20:45:55 #7
97111 ukga
Siewosie baas
pi_82683176
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 20:42 schreef seiramu het volgende:
ik van Turkse afkomst ben.

Ik ben op mijn twaalfde in elkaar geslagen door 4 Nederlanders in een parkje.
lekker voor je!
  vrijdag 11 juni 2010 @ 20:46:00 #8
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_82683180
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 20:44 schreef hamkaastosti het volgende:
hej 1 neanderthaler maakt nog niet dat alle neanderthalers zo zijn he!!!11
Ware het niet dat dit gedrag niet bij maar 1 neanderthaler blijft !
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
  vrijdag 11 juni 2010 @ 20:46:41 #9
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_82683215
Terechte klacht, sowieso is de media helemaal doorgeschoten in het zo sensationeel mogelijk zijn en zoveel mogelijk exemplaren verkopen in plaats van kwaliteit leveren en het volk informeren.
pi_82683227
  vrijdag 11 juni 2010 @ 20:47:07 #11
152303 hamkaastosti
pi_82683234
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 20:46 schreef Acinonyx het volgende:

[..]

Ware het niet dat dit gedrag niet bij maar 1 neanderthaler blijft !
dan is het maar een kleine groep neanderthalers die het voor de rest verpest
Tom Jones zong ooit...
pi_82683247
Goeie OP!
Respect voor jou.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 20:47:47 #13
303028 Broder
kevinsangel
pi_82683266
TL;DR
team is eng ready for whatever als het moet
pi_82683272
Terechte klacht
There is a time of cumming and going.
pi_82683285
TS kan het harde leven van de straat niet aan.
pi_82683305
Ik leef met je mee!
Laten we allebei op de PVV stemmen, dan komen er nog dit jaar 10.000 extra agenten bij. Meer blauw = meer lafaards die turkse meisjes in elkaar slaan in de gevangenis. Stel je eens voor, als de PVV 10 jaar geleden bestond waren de daders misschien wel opgepakt.
pi_82683311
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 20:47 schreef Broder het volgende:
TL;DR
  vrijdag 11 juni 2010 @ 20:48:51 #18
299030 Kattenkop
Ouwe vrijster
pi_82683318
Ja.. lief dagboek enzo..
pi_82683329
TS je doet nu precies hetzelfde als de mensen die je haat.

Tevens, telegraafberichten serieus nemen.
pi_82683333
Goed topic. Ben dat voortdurende gekanker op Marokkanen echt zat
pi_82683352
Zit er sterk aan te denken om dit topic te zingen boven de tekst van Eminem met Stan
  vrijdag 11 juni 2010 @ 20:49:40 #22
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_82683363
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 20:47 schreef hamkaastosti het volgende:

[..]

dan is het maar een kleine groep neanderthalers die het voor de rest verpest
Ware het niet dat dit gedrag niet bij maar een klein groepje blijft !!!
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_82683370
cry moar

In Turkije dan graag
  vrijdag 11 juni 2010 @ 20:50:30 #24
152303 hamkaastosti
pi_82683395
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 20:49 schreef Acinonyx het volgende:

[..]

Ware het niet dat dit gedrag niet bij maar een klein groepje blijft !!!
ja maar dat komt omdat de eerste generatie neanderthalers de 2e genaratie niet goed opvoed!
Tom Jones zong ooit...
pi_82683419
quote:
Nee, zoals Wilders zegt: al het tuig het land uit. En laat dat tuig nu voor een groot deel uit Marokkanen bestaan...

Individuele verhalen zijn er altijd wel, maar het gaat om de grote lijn.

En niet om het één of ander, maar Turken en Marokkanen zit een gigantisch verschil tussen, dus ik snap niet waarom jij je dit zo aantrekt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')