Ik heb al een nieuwe Xbox (2de) omdat de eerste na een paar jaar een kapotte laser had. En het repareren zou rond de ¤90 kosten.quote:
Ik vermaak mij nog prima met de normale dvd's, wat oudere films zijn vaak te koop voor een euro of 5 wat goed te doen is. Beetje blu-ray kopen, zelfde geld voor HD DVD's (alhoewel dat volgensmij dood is)quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:11 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Zolang de Xbox geen blueray heeft koop ik hem niet.
Een ontzettend teleurstellende conferentie waarbij er weinig werd aangekondigd wat ik leuk vond. En 3/4de van de show werd gevuld met onzin.quote:
En dit kan niet in GAM of DIG omdat?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:13 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Een ontzettend teleurstellende conferentie waarbij er weinig werd aangekondigd wat ik leuk vond. En 3/4de van de show werd gevuld met onzin.
Omdat het een klacht is? en klagen is voor KLB!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En dit kan niet in GAM of DIG omdat?
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En dit kan niet in GAM of DIG omdat?
Euh ja dat dus, nou de games die er gebruik van gaan maken spreken mij ook niet aan. Het waren onder andere een lelijk uitziende starwars game, een game waarbij je een auto bestuurde en een Nintendogs achtig spel. Laat maarquote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:21 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Euh ja dat dus, nou de games die er gebruik van gaan maken spreken mij ook niet aan. Het waren onder andere een lelijk uitziende starwars game, een game waarbij je een auto bestuurde en een Nintendogs achtig spel. Laat maar
Met ous erbij tegewoordig wel hoorquote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:19 schreef RitseB het volgende:
[..]
Omdat dit klaagbak is, klachten over een vervelende hamstringblessure open je toch ook niet in LIF of SPO.
Daar zat ik heleamal vanquote:
Ja daar begon de show zo'n beetje mee, voor of na Metal Gear Solid...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:26 schreef Broder het volgende:
Was er trouwens in game footage van Blackops?
Kinect.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:28 schreef Catch22- het volgende:
kimconnect?
Kincet homo. Controllerless gamen, hoezo doet MS niet aan vooruitgang
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:28 schreef Catch22- het volgende:
kimconnect?
Kincet homo. Controllerless gamen, hoezo doet MS niet aan vooruitgang
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |