Ik heb al een nieuwe Xbox (2de) omdat de eerste na een paar jaar een kapotte laser had. En het repareren zou rond de ¤90 kosten.quote:
Ik vermaak mij nog prima met de normale dvd's, wat oudere films zijn vaak te koop voor een euro of 5 wat goed te doen is. Beetje blu-ray kopen, zelfde geld voor HD DVD's (alhoewel dat volgensmij dood is)quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:11 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Zolang de Xbox geen blueray heeft koop ik hem niet.
Een ontzettend teleurstellende conferentie waarbij er weinig werd aangekondigd wat ik leuk vond. En 3/4de van de show werd gevuld met onzin.quote:
En dit kan niet in GAM of DIG omdat?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:13 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Een ontzettend teleurstellende conferentie waarbij er weinig werd aangekondigd wat ik leuk vond. En 3/4de van de show werd gevuld met onzin.
Omdat het een klacht is? en klagen is voor KLB!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En dit kan niet in GAM of DIG omdat?
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En dit kan niet in GAM of DIG omdat?
Euh ja dat dus, nou de games die er gebruik van gaan maken spreken mij ook niet aan. Het waren onder andere een lelijk uitziende starwars game, een game waarbij je een auto bestuurde en een Nintendogs achtig spel. Laat maarquote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:21 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Euh ja dat dus, nou de games die er gebruik van gaan maken spreken mij ook niet aan. Het waren onder andere een lelijk uitziende starwars game, een game waarbij je een auto bestuurde en een Nintendogs achtig spel. Laat maar
Met ous erbij tegewoordig wel hoorquote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:19 schreef RitseB het volgende:
[..]
Omdat dit klaagbak is, klachten over een vervelende hamstringblessure open je toch ook niet in LIF of SPO.
Daar zat ik heleamal vanquote:
Ja daar begon de show zo'n beetje mee, voor of na Metal Gear Solid...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:26 schreef Broder het volgende:
Was er trouwens in game footage van Blackops?
Kinect.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:28 schreef Catch22- het volgende:
kimconnect?
Kincet homo. Controllerless gamen, hoezo doet MS niet aan vooruitgang
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:28 schreef Catch22- het volgende:
kimconnect?
Kincet homo. Controllerless gamen, hoezo doet MS niet aan vooruitgang
Bij de star wars game kan je vooruit!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:30 schreef Broder het volgende:
Trouwens waren het alleen wii games maar dan net wat mooier en vloeiender tenminste zo zie ik het.
Dus totaal niet vooruitgaan.
kinect iddquote:
Voor de E3 moet je toch een perskaart hebben etc...?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:35 schreef Broder het volgende:
Lijkt me zo tof om een keer naar de E3 te gaan helaas geen serieus gamende vrienden![]()
En om nou in je eentje te gaan is ook niks
Paar uur wachten om dat staand even een demo level te doen. Als ik al bij de E3 kom in de toekomst zal ik vooral genieten van de sfeer, beetje de stad bezoeken. Combineren met een trip door de USA enzo.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:39 schreef Catch22- het volgende:
en anders sta je 3 uur te wachten om 10 minuten een spelletje te mogen doen.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:37 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Voor de E3 moet je toch een perskaart hebben etc...?
Serieus gamende vrienden zijn helaas zeldzaam, ik heb er op de middelbare school een aantal leren kennen en dat zijn nog steeds de enigen die regelmatig gamen. Bij mijn stage ook rond gekeken " neuh, geen tijd voor" " geen zin in " "muaa af en toe patience"
Terwijl games gewoon de entertainment vorm van vandaag zijn![]()
![]()
, netzoals dat je tussen 100 bc en 200 bc na gladiatoren gevechten ging in Rome.. Alhoewel mij dat wel vetter lijkt, het idee dat ze daar wat criminelen in tussen de leeuwen gooien enzo. Zit je dan met je biertje
![]()
Kom je nog weleens buiten? Heb je ook een leuke vriendin? Of zit je de hele dag met je clans te gamen lekker leven dan.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:37 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Serieus gamende vrienden zijn helaas zeldzaam, ik heb er op de middelbare school een aantal leren kennen en dat zijn nog steeds de enigen die regelmatig gamen. Bij mijn stage ook rond gekeken " neuh, geen tijd voor" " geen zin in " "muaa af en toe patience"
![]()
, netzoals dat je tussen 100 bc en 200 bc na gladiatoren gevechten ging in Rome.. Alhoewel mij dat wel vetter lijkt, het idee dat ze daar wat criminelen in tussen de leeuwen gooien enzo. Zit je dan met je biertje
![]()
Het lijkt de Efteling wel.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:39 schreef Catch22- het volgende:
en anders sta je 3 uur te wachten om 10 minuten een spelletje te mogen doen.
Ik hoop op (weer) een aankondiging over Golden Sun DSquote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:33 schreef LethalNinja het volgende:
Morgen of overmorgen Nintendo, ik hoop dat die presentatie de vieze smaak van die van Microsoft kan wegspoelen.
Pubergame.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 02:00 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik hoop op (weer) een aankondiging over Golden Sun DS![]()
Maar, ik ben bang dat dat er niet in zit
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:30 schreef Sigmund666 het volgende:
Microsoft haar conferentie
Tering wat sneu.
Men ging wat, na die gladiatoren gevechten?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:37 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Voor de E3 moet je toch een perskaart hebben etc...?
![]()
![]()
kapotte laser kost je hooguit 2 tientjes..quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:11 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ik heb al een nieuwe Xbox (2de) omdat de eerste na een paar jaar een kapotte laser had. En het repareren zou rond de ¤90 kosten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |