quote:Op maandag 21 juni 2010 14:55 schreef FoK-gebruiker het volgende:
[..]
Waarom zit je zo'n oud topic te kicken, tyfus autist
Deze reactie onderbouwt alleen maar mijn stelling dat jij een vuige tering autist bent .....quote:
Onderbouwt. *quote:Op maandag 21 juni 2010 15:02 schreef FoK-gebruiker het volgende:
[..]
Deze reactie onderbouwd alleen maar mijn stelling dat jij een vuige tering autist bent .....
Eens. Een stukje luiheid van mijn kant om niet even te checken of er geen spel- of grammaticafouten in mijn reacties staan. Maar gelukkig hebben we op FOK altijd nog een aantal grammar nazisquote:
halon haha geoie reaksie mang :p k moes eg lagge oke tenks hè, groetjens marcel en de kidsquote:Op maandag 21 juni 2010 15:39 schreef FoK-gebruiker het volgende:
[..]
Eens. Een stukje luiheid van mijn kant om niet even te checken of er geen spel- of grammaticafouten in mijn reacties staan. Maar gelukkig hebben we op FOK altijd nog een aantal grammar nazis
[ afbeelding ]
Als je iemand de grond instampt doe het dan ook gewoon zonder spelvoutenquote:Op maandag 21 juni 2010 15:39 schreef FoK-gebruiker het volgende:
[..]
Eens. Een stukje luiheid van mijn kant om niet even te checken of er geen spel- of grammaticafouten in mijn reacties staan. Maar gelukkig hebben we op FOK altijd nog een aantal grammar nazis
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 juni 2010 15:02 schreef FoK-gebruiker het volgende:
[..]
Deze reactie onderbouwd alleen maar mijn stelling dat jij een vuige tering autist bent .....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |