Wat denk je zelf.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wat ben jij chagrijnig de laatste dagen, hoe komt dat?
Dat weet ik toch niet jongen, ik ben druk en zie jou heel geirriteerd reageren af en toe!quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:53 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Wat denk je zelf.![]()
Je zit me nou te trollen man.
Laat maar, heb zo mijn redenen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat weet ik toch niet jongen, ik ben druk en zie jou heel geirriteerd reageren af en toe!
Topic waar AdvancedPower zijn ei kwijt kanquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:06 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Laat maar, heb zo mijn redenen.
Zeroku? Dan gebruik je de verkeerde PI.quote:
Daar heb je een TVP optie voor.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:45 schreef remlof het volgende:
Terugvindzeroku
Ik had hem naar dit topic verwezen, vandaar. Had ie kunnen zien dat ik het volg.quote:
Wat er aan de hand was was het volgende: Apebeer had een bot op mijn MSN gezet die de hele tijd probeert in te loggen. Zo is hij dus de hele tijd vergrendeld en kon ik niet meer op MSN. En als ik op Hotmail wou kostte dat erg veel tijd. Daarom was ik zo chagrijnig.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:06 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Laat maar, heb zo mijn redenen.
Doe die tweede ook eens gauw dicht.quote:
Omdat het laat is quote ik yvonne ff.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:15 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
Leuk ik maak een topic ok het ging niet echt ergens over wou gewoon even delen dat ik 10000 ongelezen mails had. best veel moeite in gestoken hele screenshot gemaakt echt een stormlooptopic voor dit tijdstip nieteens zulke hele baggerreacties maar hopsssssssss moet er GELIJK een slotje op
ik snap ook wel dat het geen toppertje was maar was toch vermakelijk topic, je had je slotje beter aan zoiets Jonas brothers kunnen geven ofzo
of slotje kon ook morgenochtend nog wel hoor als ie nog niet naar beneden was gezakt
Snappie?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:21 schreef yvonne het volgende:
Het is bar en boos, er is vrijwel geen enkel topic dat in Klaagbaak past, in geen enkel ander subforum eik, gewoon: nergens.
Je komt hier met een klacht
Niet met een of ander verzonnen kutverhaal.
Slowchatten doe je maar in het SC topic,
niemand heeft 20 klachten op 1 dag zoals sommigen hier.
We gaan het eens anders aanpakken..
na het lezen van dat ben ik het er nog steeds niet mee eens, het is wel degelijk een klacht, weliswaar niet zo een sterke maar zeker beter dan dat andere pareltje bijvoorbeeld wat ik al eerder noemde. Maarja blijkbaar is het geen keuze van jezelf dus zie mijn kritiek dan maar als kritiek op het beleid hier waarbij topics met enige creativiteit en originaliteit op slot gaan en het 100ste jonasbrothers/mileycyrus/justinbieber topic open blijftquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:17 schreef o.us het volgende:
[..]
Omdat het laat is quote ik yvonne ff.
[..]
Snappie?
Moet ik hem naar ONZ schoppen? Hou er dan wel rekening mee dat hij morgenochtend wordt geslot als nachtbagger. Is dat ook goed genoeg voor je?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:23 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]
na het lezen van dat ben ik het er nog steeds niet mee eens, het is wel degelijk een klacht, weliswaar niet zo een sterke maar zeker beter dan dat andere pareltje bijvoorbeeld wat ik al eerder noemde. Maarja blijkbaar is het geen keuze van jezelf dus zie mijn kritiek dan maar als kritiek op het beleid hier waarbij topics met enige creativiteit en originaliteit op slot gaan en het 100ste jonasbrothers/mileycyrus/justinbieber topic open blijft
haha ja dat zou ik tof van je vindenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:26 schreef o.us het volgende:
[..]
Moet ik hem naar ONZ schoppen? Hou er dan wel rekening mee dat hij morgenochtend wordt geslot als nachtbagger. Is dat ook goed genoeg voor je?
Topic nog steeds open.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:27 schreef Japsnars het volgende:
Deze dichtgooien:
Voe
en dan dit baggertopic open laten:
Voe heeft een halve dag sex met de radio dj gehad...
Terwijl je zelf dit zegt:
[..]
Doe die tweede ook eens gauw dicht.
Gedaan.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:28 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]
haha ja dat zou ik tof van je vinden
had ik misschien zelf moeten doen ipv klb
Jij kan hem ook dichtgooien, dat topic is gewoon een puur bagger topic en niet eens ONZ waardig.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:31 schreef o.us het volgende:
[..]
Gevalletje Adelante dit. Wacht maar tot hij weer online is.
Zelfs topics met een terechte klacht zie ik gesloten worden dus ik kan mij niet voorstellen dat dit topic wel open mag blijven.quote:Sitter hos P4 nå, og skal på 5-6 andre radioprogrammer i dag.. Til sammen er jeg å høre på 9 forskjellige radioprogrammer! Jeg stod opp halv seks i dag, fordi mamma "trodde det var kø"... Kom frem 45 minutter for tidlig. Good planned!
Weet je wat het is? Jij sprak Adelante aan dus ik er van uitgaande dat je hem moest hebben omdat hij de ene topic wel open laat en de ander niet. We proberen een beleid te voeren, snap jequote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij kan hem ook dichtgooien, dat topic is gewoon een puur bagger topic en niet eens ONZ waardig.
De klacht is zogenaamd dat 'Voe' een halve dag sex heeft gehad met een radio DJ en dan staat er in de op alleen deze quote:
[..]
Zelfs topics met een terechte klacht zie ik gesloten worden dus ik kan mij niet voorstellen dat dit topic wel open mag blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |