Noem jij eens een topic is wat slechter is dan dat van jou en wat nog open is.quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:18 schreef Kwaliteit het volgende:
Ik vind hier zovaak waardeloze topics en die blijven altijd open.
Mensen zonder portemonneequote:Op donderdag 17 juni 2010 13:19 schreef zovty het volgende:
[..]
Noem jij eens een topic is wat slechter is dan dat van jou en wat nog open is.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:19 schreef swarmahoer het volgende:
alle topics bekijken we per stuk
Done.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:30 schreef AdvancedPower het volgende:
Aids Windows Live Solution Center
Is opgelost, kan een slotje op.
Ik heb betere van je gezien.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:50 schreef Trollface. het volgende:
Uitvinden dat Apebeer AP's echte MSN blokkeerde [+LOG]
Ik maak nog eens kwaliteitstopics, man.
Dat begrijp je goed.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:41 schreef zovty het volgende:
Begrijp ik dus goed dat Apebeer ervoor gezorgd heeft AdvancedPower niet meer in z'n MSN kan?
de kwaliteit ervan is dan ook met een factor 100 gestegenquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:16 schreef RickoKun het volgende:
Ik weet niet of het aan mijn poststijl ligt, maar toch wil ik Swarmahoer bedanken voor het goede werk dat hij tegenwoordig doet! (dwz meedoen met topics en een relaxede boi zijn én niet mijn topics op het slot zetten)
ja doeiquote:
Bewijs eerst maar eens dat je die foto's niet zomaar van internet hebt geplukt.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:46 schreef AdvancedPower het volgende:
Voe, die van Penisbaard, gezien op een voorkant van een boek
Open die handel!![]()
Wat ben jij chagrijnig de laatste dagen, hoe komt dat?quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:46 schreef AdvancedPower het volgende:
Voe, die van Penisbaard, gezien op een voorkant van een boek
Open die handel!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |