quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:05 schreef Sapstengel het volgende:
Wat nou als je geen portemonnee hebt en een geldclip met briefjes van 50 uit je zak haalt? Is het dan nog steeds pure armoede?
Dat is show off.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:05 schreef Sapstengel het volgende:
Wat nou als je geen portemonnee hebt en een geldclip met briefjes van 50 uit je zak haalt? Is het dan nog steeds pure armoede?
In je broek.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:07 schreef Rekkie het volgende:
Waar laat je dat ding, dat vind ik altijd zo onhandig.
Ik heb overigens nooit chartaal geld bij me.
Ja dat maar waar..... voorin kan niet, dat loopt voor geen meter.quote:
CreditCardsquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:07 schreef spijkerbroek het volgende:
Als je een geldclip met briefjes van 50 hebt, dan zou je gewoon een creditcard hebben waarmee je betaalt.
Dat is ook weer onzin, er zijn genoeg mensen die niet met creditcard willen betalen omdat ze dan kunnen worden achterhaald. Zijn er genoeg...quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat is show off.
Als je een geldclip met briefjes van 50 hebt, dan zou je gewoon een creditcard hebben waarmee je betaalt.
Waarom niet achterin? Bang dat 'ie gejat wordt?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:09 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja dat maar waar..... voorin kan niet, dat loopt voor geen meter.
Achterin? Dacht het niet.
Als ik een jas aan heb dan weet ik er wel raad mee.
misschien maar voornamelijk omdat ik het niet lekker vind zitten (letterlijk) en ik ooit eens heb gelezen dat het niet goed zou zijn voor je rug.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:13 schreef nattermann het volgende:
[..]
Waarom niet achterin? Bang dat 'ie gejat wordt?
Frans Duijts?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:18 schreef o.us het volgende:
Opruimslotje, zodat ik rustig kan noten. Jullie kunnen al raden wie er de shitload aan notes krijgen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |