quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:05 schreef Sapstengel het volgende:
Wat nou als je geen portemonnee hebt en een geldclip met briefjes van 50 uit je zak haalt? Is het dan nog steeds pure armoede?
Dat is show off.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:05 schreef Sapstengel het volgende:
Wat nou als je geen portemonnee hebt en een geldclip met briefjes van 50 uit je zak haalt? Is het dan nog steeds pure armoede?
In je broek.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:07 schreef Rekkie het volgende:
Waar laat je dat ding, dat vind ik altijd zo onhandig.
Ik heb overigens nooit chartaal geld bij me.
Ja dat maar waar..... voorin kan niet, dat loopt voor geen meter.quote:
CreditCardsquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:07 schreef spijkerbroek het volgende:
Als je een geldclip met briefjes van 50 hebt, dan zou je gewoon een creditcard hebben waarmee je betaalt.
Dat is ook weer onzin, er zijn genoeg mensen die niet met creditcard willen betalen omdat ze dan kunnen worden achterhaald. Zijn er genoeg...quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat is show off.
Als je een geldclip met briefjes van 50 hebt, dan zou je gewoon een creditcard hebben waarmee je betaalt.
Waarom niet achterin? Bang dat 'ie gejat wordt?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:09 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja dat maar waar..... voorin kan niet, dat loopt voor geen meter.
Achterin? Dacht het niet.
Als ik een jas aan heb dan weet ik er wel raad mee.
misschien maar voornamelijk omdat ik het niet lekker vind zitten (letterlijk) en ik ooit eens heb gelezen dat het niet goed zou zijn voor je rug.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:13 schreef nattermann het volgende:
[..]
Waarom niet achterin? Bang dat 'ie gejat wordt?
Frans Duijts?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:18 schreef o.us het volgende:
Opruimslotje, zodat ik rustig kan noten. Jullie kunnen al raden wie er de shitload aan notes krijgen.
En zo slecht weer ook niet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:22 schreef Chowi het volgende:
Gooi 'm anders gewoon dicht, o.us. Zo'n goed topic is 't niet..
Het is overigens verfomfaaid. Veel gemaakte fout overigens.quote:
Meh.quote:
Edit laat maar zitten.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:23 schreef MREn het volgende:
[..]
Het is overigens verfomfaaid. Veel gemaakte fout overigens.
Doe eens aardigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:17 schreef Rekkie het volgende:
[..]
misschien maar voornamelijk omdat ik het niet lekker vind zitten (letterlijk) en ik ooit eens heb gelezen dat het niet goed zou zijn voor je rug.
Eng hoorquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:18 schreef o.us het volgende:
Opruimslotje, zodat ik rustig kan noten. Jullie kunnen al raden wie er de shitload aan notes krijgen.
Dat maakt niet zoveel uit lijkt me.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:30 schreef Broder het volgende:
[..]
Hoeveel kleingeld moet je dan wel niet bij je hebben?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:23 schreef MREn het volgende:
[..]
Het is overigens verfomfaaid. Veel gemaakte fout overigens.
Onderschat het niet; ik kreeg 4 notes.quote:
En wat is er mis met bovenstaande? Ik doe het zelf ook altijd zo, en dat bevalt mij prima. Uitgaan doe ik sowieso niet, maar das een ander verhaal.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:04 schreef Broder het volgende:
Die dan bij het afrekenen diep in hun broekzakken het geld er proberen uit te halen.
Vaak lukt dit maar half omdat er nog sleutels, pakjes sigaretten, aanstekers en andere zooi tussen zit.
Pure armoe vind ik dat
Vooral als ze er een verfromfraaid 5 euro biljet eruit proberen te trekken om de sleutels te pakken.
Vriend van mij heeft er geen omdat hij bang is dat zijn portemonnee gepikt wordt_!
Bij het uitgaan kan ik dit nog wel een begrijpen maar in het dagelijks leven kom op zeg.
Klacht mensen zonder portemonnee.
Dat duurt ook uren, zo'n zoektocht............quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:07 schreef Broder het volgende:
[..]
Kan dan ook nog wel, gaat mij meer om de onnodige rompslomp en verkreukte biljetten en de zoektocht naar euro's in je broek
Datquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:37 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb ook geen portemonnee. Heb het meeste of in mijn jas, of in de auto liggen. Net als mijn huissleutels, die laat ik ook in de auto. Dus het verhaal van TS of verfrommeld geld dat je eruit haalt gelijk met de sleutels gaat bij mij ook niet op.
Ik vind portemonnees zo gigantisch ruk. Ziet er ook niet uit, zo'n ding in je achterzak
Als ik de stad inga, of ga stappen, heb ik pasjes en los geld gewoon in mijn broekzak.
Dus als je niet met de trein zou gaan, was je ook geen pauper. En hoefde je ook al geen bankpas mee te nemen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:14 schreef Synthesist het volgende:
het is dat je nog een pinpas nodig hebt voor een treinkaartje, anders zou ik hem ook niet zo vaak meenemen
ik één, en ik poste godallejezus en gast met spies in zn hol.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:35 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Onderschat het niet; ik kreeg 4 notes.
Dan moet je die slotjesmocro even PM'en, hij is bij jou minstens zes extra notes vergeten.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:40 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
ik één, en ik poste godallejezus en gast met spies in zn hol.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:36 schreef cvboer het volgende:
[..]
En wat is er mis met bovenstaande? Ik doe het zelf ook altijd zo, en dat bevalt mij prima. Uitgaan doe ik sowieso niet, maar das een ander verhaal.
Ik bewaar mijn geld al jaren zo en dat bevalt mij prima, enig nadeel is wel dat er wel eens geld meegewassen wordt.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:37 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb ook geen portemonnee. Heb het meeste of in mijn jas, of in de auto liggen. Net als mijn huissleutels, die laat ik ook in de auto. Dus het verhaal van TS of verfrommeld geld dat je eruit haalt gelijk met de sleutels gaat bij mij ook niet op.
Ik vind portemonnees zo gigantisch ruk. Ziet er ook niet uit, zo'n ding in je achterzak
Als ik de stad inga, of ga stappen, heb ik pasjes en los geld gewoon in mijn broekzak.
Wat een gekke redeneringen toch altijd. Enerzijds hoor je altijd 'trein is duur, leve de auto' en aan de andere kant ben je als treinreiziger een sneue pauper die blijkbaar geen auto kan betalen...quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:39 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dus als je niet met de trein zou gaan, was je ook geen pauper.
Nee, als je met de trein (of ander Openbaar Veevervoer) gaat ben je gewoon een pauper. Of een linkse bomenknuffelaar, maar da's ongeveer hetzelfde.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:52 schreef MREn het volgende:
[..]
Wat een gekke redeneringen toch altijd. Enerzijds hoor je altijd 'trein is duur, leve de auto' en aan de andere kant ben je als treinreiziger een sneue pauper die blijkbaar geen auto kan betalen...
Veevervoer is het zelden, ik heb vaak riant de ruimte, ben net zo snel als met de auto (en in de spits sneller), en kan nog lekker eten met een biertje van de tap in de restauratie onderwegquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:54 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, als je met de trein (of ander Openbaar Veevervoer) gaat ben je gewoon een pauper. Of een linkse bomenknuffelaar, maar da's ongeveer hetzelfde.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:53 schreef Noin het volgende:
Heb al zeker 10 jaar geen portemonnee meer. Ik pin gewoon alles.
Pinpas doe ik samen met nog 3 pasjes los in mijn zak (anders zou ie breken).
Er vermakelijk om al die stuntels nog met portemonnee of losgeld te zien prutsen.
Ja, want die gasten (lees hindoestanen) doen niks anders dan hun karige loon meteen in het geheel opnemen zodra het gestort wordt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:05 schreef Sapstengel het volgende:
Van al dat geld kun je beter eten kopen, want aan je klauwen te zien krijg je te weinig...quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:55 schreef DroogDok het volgende:
[ afbeelding ]
Past niet inmijn portemonnee, je weet toch.
Ik kan mijn laatste verjaardag nog herinneren. Kwam zo'n maat daar aan met zijn envelopje met geld. Ik dus openen, zat er niets in. 'Oh wacht, dat zit nog in mien buuts'. In zijn binnenzak dus.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:10 schreef afcajos het volgende:
Portemonnees
Echte wiseguys hebben gewoon een rolletje geld in hun binnenzak. Biljetten met de meeste waarde uiteraard aan de buitenkant.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |