Veevervoer is het zelden, ik heb vaak riant de ruimte, ben net zo snel als met de auto (en in de spits sneller), en kan nog lekker eten met een biertje van de tap in de restauratie onderwegquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:54 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, als je met de trein (of ander Openbaar Veevervoer) gaat ben je gewoon een pauper. Of een linkse bomenknuffelaar, maar da's ongeveer hetzelfde.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:53 schreef Noin het volgende:
Heb al zeker 10 jaar geen portemonnee meer. Ik pin gewoon alles.
Pinpas doe ik samen met nog 3 pasjes los in mijn zak (anders zou ie breken).
Er vermakelijk om al die stuntels nog met portemonnee of losgeld te zien prutsen.
Ja, want die gasten (lees hindoestanen) doen niks anders dan hun karige loon meteen in het geheel opnemen zodra het gestort wordt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:05 schreef Sapstengel het volgende:
Wat nou als je geen portemonnee hebt en een geldclip met briefjes van 50 uit je zak haalt? Is het dan nog steeds pure armoede?
Van al dat geld kun je beter eten kopen, want aan je klauwen te zien krijg je te weinig...quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:55 schreef DroogDok het volgende:
[ afbeelding ]
Past niet inmijn portemonnee, je weet toch.
Ik kan mijn laatste verjaardag nog herinneren. Kwam zo'n maat daar aan met zijn envelopje met geld. Ik dus openen, zat er niets in. 'Oh wacht, dat zit nog in mien buuts'. In zijn binnenzak dus.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:10 schreef afcajos het volgende:
Portemonnees
Echte wiseguys hebben gewoon een rolletje geld in hun binnenzak. Biljetten met de meeste waarde uiteraard aan de buitenkant.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |