Haha vooral die gothic.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Okay, that sucks. Ik ga ook bijna nooit met huismatties, maar ze zijn wel chill gelukkig.
Ik deed zonet een gebalde vuist "YESSS!! "quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oké, beter. Had een stuk erger af kunnen lopen
21-14 = 7quote:
???quote:
Vond jij het ook zo zielig voor Enhyema dat hij die bal losliet terwijl hij een geweldig toernooi keeptquote:
???quote:![]()
![]()
![]()
Zo herkenbaar die lyrics:quote:
quote:Day after day... he's in his fantasy world
Yes he's got dreams, he's hanging on to them
chorus:
Bless the day... when I am King !
Already, got my plan.
Oh lonely boy... needs to be working on it
time slips away, you're living in the future
Ik welquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Vond jij het ook zo zielig voor Enhyema dat hij die bal losliet terwijl hij een geweldig toernooi keept?
JAquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Vond jij het ook zo zielig voor Enhyema dat hij die bal losliet terwijl hij een geweldig toernooi keept?
Frankrijk moet dan een doelsaldo van 4-5 goedmaken, vrind. Dat gaat nooit van zijn leven gebeuren.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:15 schreef Madridista het volgende:
Nog steeds een kleine kans voor Frankrijk om door te gaan. Mexico en Uruguay willen Argentinië het liefst ontlopen.
Toch triest dat zo'n land als Frankrijk met topspelers het niet voor elkaar krijgt om een vrije trap over de muur te trappen. Dan verdien je het gewoon niet om door te gaan.
Mooi toch. Lekker voor ze.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:15 schreef Madridista het volgende:
Nog steeds een kleine kans voor Frankrijk om door te gaan. Mexico en Uruguay willen Argentinië het liefst ontlopen.
Toch triest dat zo'n land als Frankrijk met topspelers het niet voor elkaar krijgt om een vrije trap over de muur te trappen. Dan verdien je het gewoon niet om door te gaan.
RESIGN TARIBO WESTquote:
hahahahhahahquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:18 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
RESIGN TARIBO WEST![]()
[ afbeelding ]
Heb je ook plaatjes van die verschrikkelijke paardenstaart met Zuid-Afrika band erin van Tshabalala?quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:18 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
RESIGN TARIBO WEST![]()
[ afbeelding ]
Dat was juist schattigquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Heb je ook plaatjes van die verschrikkelijke paardenstaart met Zuid-Afrika band erin van Tshabalala?
Verschrikkelijk?quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Heb je ook plaatjes van die verschrikkelijke paardenstaart met Zuid-Afrika band erin van Tshabalala?
Hij moet morgen even vragen of het überhaupt klopt.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:23 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hé maar broertje, als ze nu nog niet 1x online is geweest is dat wel zorgelijk hoor.
Zeg nooit nooit.. het zou zomaar kunnen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Frankrijk moet dan een doelsaldo van 4-5 goedmaken, vrind. Dat gaat nooit van zijn leven gebeuren.
Zo awkward als zegt: ja hoor dat is inderdaad mijn msn die je hebtquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hij moet morgen even vragen of het überhaupt klopt.
Ja, ik denk dat ik het verkeerde adres heb ofzo. Dan moet ik even opnieuw toevoegen en dan nu aanvinken dat MSN ook zo'n email stuurt naar haar inbox.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:23 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hé maar broertje, als ze nu nog niet 1x online is geweest is dat wel zorgelijk hoor.
Niet echt, lijkt me.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zo awkward als zegt: ja hoor dat is inderdaad mijn msn die je hebt
Hoezo?quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zo awkward als zegt: ja hoor dat is inderdaad mijn msn die je hebt
Zal wel niet gebeuren omdat je sowieso wel goed met haar overweg kan. Maar ik ken zat meisjes die niet van MSN zijn.quote:
Zeg als je met haar praat irl van " VERDORIE ik heb je nu al 2 dagen op msn toegevoegd zodat je vaker van mijn verschijning kan genieten EN DAN BEN JE ER NOOIT"quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik het verkeerde adres heb ofzo. Dan moet ik even opnieuw toevoegen en dan nu aanvinken dat MSN ook zo'n email stuurt naar haar inbox.
Aan de andere kant heb ik ook van die mensen in mijn lijst die alleen in het weekend op msn gaan en tijdens drukke schoolperiodes het voor mekaar weten te krijgen om gewoon niet in te loggen
DEZE MANquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hoezo?Dan vraagt ie oh, ben je niet vaak online dan? Misschien kunnen we beter nummers uitwisselen =$ Bel me. =$
quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Zeg als je met haar praat irl van " VERDORIE ik heb je nu al 2 dagen op msn toegevoegd zodat je vaker van mijn verschijning kan genieten EN DAN BEN JE ER NOOIT"
Daarom, zou me sterk lijken dat ze mij zou negeren/blokkeren.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zal wel niet gebeuren omdat je sowieso wel goed met haar overweg kan. Maar ik ken zat meisjes die niet van MSN zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |