AP post, niet gelezen.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:14 schreef AdvancedPower het volgende:
soms moe ik vroeg eten vor myn sport, wat is dar mis met?
Kap eens met die 'Ja maar je hebt er toch geen last van dus is het geen klacht waardig' houding.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:24 schreef Chowi het volgende:
je hoeft je hier eigenlijk niet aan te ergeren.
Dat is toch verdomme wel een heel essentieel aspect van een klacht. Dat je er ook daadwerkelijk last van hebt.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:25 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Kap eens met die 'Ja maar je hebt er toch geen last van dus is het geen klacht waardig' houding.
Ook daar heb ik eens een topic over gemaakt.
Houd je bek man.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:25 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Kap eens met die 'Ja maar je hebt er toch geen last van dus is het geen klacht waardig' houding.
Volgens mij gebruik jij een vals identiteitsbewijs om dat biertje te kunnen drinken.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:13 schreef Zero17 het volgende:
What the fack echt, van die jongens die elke dag structureel zo vroeg eten en dan niet tijd hebben om nog even te blijven hangen ofzo, maar stipt om half 6 elke dag aan tafel moeten. En dat elke dag hè, van die types die nooit een keertje nog even mee een biertje gaan drinken, maar snel weer naar huis racen om vroeg te moeten eten.
En dat zijn dezelfde mensen die ook nog elke dag om 10 uur in bed moeten liggen.
Aan de andere kant zijn dat vaak de types die je er toch niet noodzakelijk bij hoeft te hebben, maar toch stoor ik me er aan. Zoals zoveel dingen waar ik eigenlijk niet direct last van heb.
Klacht lijkt me toch wel duidelijk.
Dat is waar, maar je kan je toch soms indirect storen aan een gebeurtenissen die geen directe invloed op jou hebben als je begrijpt wat ik bedoel? Ik bedoel, mensen met klachten over Joran hebben toch ook geen last van hem zelf? Etc.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat is toch verdomme wel een heel essentieel aspect van een klacht. Dat je er ook daadwerkelijk last van hebt.
Wie de neuk heeft jou uit de modder getrokken?quote:
Nee, dat niet, ik ben 18.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:30 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Volgens mij gebruik jij een vals identiteitsbewijs om dat biertje te kunnen drinken.
Nee.quote:
Dat krijg je, als jij en je vriendjes nog bij je ouders thuis wonenquote:Op maandag 21 juni 2010 18:13 schreef Zero17 het volgende:
What the fack echt, van die jongens die elke dag structureel zo vroeg eten en dan niet tijd hebben om nog even te blijven hangen ofzo, maar stipt om half 6 elke dag aan tafel moeten. En dat elke dag hè, van die types die nooit een keertje nog even mee een biertje gaan drinken, maar snel weer naar huis racen om vroeg te moeten eten.
En dat zijn dezelfde mensen die ook nog elke dag om 10 uur in bed moeten liggen.
Aan de andere kant zijn dat vaak de types die je er toch niet noodzakelijk bij hoeft te hebben, maar toch stoor ik me er aan. Zoals zoveel dingen waar ik eigenlijk niet direct last van heb.
Klacht lijkt me toch wel duidelijk.
Ik woon niet bij mijn ouders domme snol.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:32 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dat krijg je, als jij en je vriendjes nog bij je ouders thuis wonen
Mensen die over Joran klagen moeten ook ophouden met janken om dingen waar ze niet direct last van hebben.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:30 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar je kan je toch soms indirect storen aan een gebeurtenissen die geen directe invloed op jou hebben als je begrijpt wat ik bedoel? Ik bedoel, mensen met klachten over Joran hebben toch ook geen last van hem zelf? Etc.
En het olielek dan in de golf van Mexico?quote:Op maandag 21 juni 2010 18:32 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Mensen die over Joran klagen moeten ook ophouden met janken om dingen waar ze niet direct last van hebben.
Ha ok.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:31 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Nee, dat niet, ik ben 18.
Maar ik snap wat je bedoelt, en juist dat is zo erg, als leeftijdsgenoten zich aan het eind van de middag snel naar huis moeten haasten om voor zessen te eten.
Ja snap ik, nee mijn vriendengroep woont ook allemaal op kamers, maar het betrof hier wat jongere jongen van 16/17 die mij niet even uit kon leggen wat ik wilde weten, omdat hij snel naar beneden moest om stipt om half 6 op zijn stoel te zitten.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:34 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Ha ok.
Ik kreeg uit je op de indruk dat je vrienden nog streng onder het ouderlijk juk leefden dus ik schatte jou in die zelfde leeftijdsgroep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |