die beesten kunnen me geen fuck schelenquote:Op zondag 20 juni 2010 23:46 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wat wil je dan, dat dode beesten in een bedje van bloemetjes worden neergelegd met palmbomen enzo?
Volgens mij heb ik dat nog nooit gegeten hoorquote:Op zondag 20 juni 2010 23:48 schreef EETgeenVLEESboee het volgende:
Moet je zien hoe lief:D:D
Alleen hier om zou je al geen konijn meer moeten eten
[ afbeelding ]
Ik eet al nooit konijn, krijg ik nu een lintje?quote:Op zondag 20 juni 2010 23:48 schreef EETgeenVLEESboee het volgende:
[ afbeelding ]
goedzooquote:Op zondag 20 juni 2010 23:50 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Ik eet al nooit konijn, krijg ik nu een lintje?
ok, een konijn met een rollatortje en een luier. nu weet ik zeker dat je aan het trollen bent.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:48 schreef EETgeenVLEESboee het volgende:
[ afbeelding ]
Wauw, jij bent echt gedreven. Hoe kwam je op het idee om die laatste foto bij het hele 'vlees eten is slecht'-opvatting te betrekken?quote:Op zondag 20 juni 2010 23:53 schreef EETgeenVLEESboee het volgende:
[..]
goedzoodat is al iets.:D
Net zoals dieren NIET gegeten mogen worden.
[ afbeelding ]
Ook GEEN misbruik maken van de dieren
[ afbeelding ]
Nee! Ik vind het wel een interessante discussiequote:Op zondag 20 juni 2010 23:54 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
o.us, halal of niet dit topic hoort gewoon op slot.
Jeroen, slot of niet dit topic hoort gewoon verder te gaan.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:54 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
o.us, halal of niet dit topic hoort gewoon op slot.
Ja leuk, discussiėren met een troll.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:55 schreef ViaRegnum het volgende:
[..]
Nee! Ik vind het wel een interessante discussie
dierleeed mag ook niet!!!!!quote:Op zondag 20 juni 2010 23:54 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Wauw, jij bent echt gedreven. Hoe kwam je op het idee om die laatste foto bij het hele 'vlees eten is slecht'-opvatting te betrekken?
Morele codes, normen en waarden is wat ons anders maakt dan dieren en dus staan we los van de natuur.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:30 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wij zijn nou eenmaal wat beschaafder dan andere dieren.
quote:Op zondag 20 juni 2010 23:46 schreef juxtaposition het volgende:
Ik vind vlees echt smerig..
Maar heb een hekel aan dieren, dus eet het uit principe!![]()
Ik mag ook nooit wat van jou!quote:
Doe je mond maar open dan.quote:
Hell no. Die sojazooi is niet te vreten.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:29 schreef EETgeenVLEESboee het volgende:
[..]
Ik ben hier gewoon echt nieuw
zat wat rond te kijken hier en verbaasde me over de vleeseters hier.
even een vraag voor jullie:
Als de overheid jullie geld GEEFT om 3 weken geen vlees te eten, maar vegaburgers en soijamelk en biologische aardappelen enzo. Gewoon diervriendelijk en eko verantwoord. Zouden jullie dat willen proberen om daarna te bepalen of je wel of geen vlees gaat eten ?
Gewoon 8 euro per dag ( ja soija en eko dingen zijn wel duurder).
Nee, want voor een wollen trui moet een schaap een aantal keer flinke stress doorstaan tijdens het scherenquote:Op zondag 20 juni 2010 23:57 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Ik mag ook nooit wat van jou!
Zeker ook geen make-up en kleding dragen waar dieren aan meegeholpen hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |