Oh dus dieren opsluiten is dan wel weer ok?quote:Op zondag 20 juni 2010 23:35 schreef EETgeenVLEESboee het volgende:
[..]
nee
ook VISSEN zijn DIEREN
ik heb een aqquarium met hele schattige visjes
Soms zit ik ipv voor de tv voor mijn aquarium haha
Ik zou het niet erg vinden als je meer van zulke plaatjes zou postenquote:Op zondag 20 juni 2010 23:37 schreef Peter het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yum!
Ik gok dat ook, maar ik wil het even helemaal zeker wetenquote:
Ik wel. Krijg me daar toch een partij honger vanquote:Op zondag 20 juni 2010 23:38 schreef ViaRegnum het volgende:
[..]
Ik zou het niet erg vinden als je meer van zulke plaatjes zou posten
Ik had sowieso best wel trek. Misschien komt het door de vleesloze maaltijd vandaagquote:Op zondag 20 juni 2010 23:40 schreef BlackLining het volgende:
Ik wel. Krijg me daar toch een partij honger van
Mwa, ik heb gelukkig net zo'n brood Unox op. Met zo'nheerlijk gekruidde worstquote:Op zondag 20 juni 2010 23:41 schreef ViaRegnum het volgende:
[..]
Ik had sowieso best wel trek. Misschien komt het door de vleesloze maaltijd vandaag
Dat idee geeft me inderdaad extra trek, ik kan me goed voorstellen dat dat gesmaakt heeftquote:Op zondag 20 juni 2010 23:41 schreef BlackLining het volgende:
Mwa, ik heb gelukkig net zo'n brood Unox op. Met zo'nheerlijk gekruidde worst![]()
![]()
Godverdomme, wat zijn die dingen lekker
Dit dusquote:
Waar is je oude ondertitel, die was zooo geniaal!quote:
Wat wil je dan, dat dode beesten in een bedje van bloemetjes worden neergelegd met palmbomen enzo?quote:
Het verhaal?quote:Op zondag 20 juni 2010 23:47 schreef MacorgaZ het volgende:
(behalve die paar koeien dan, maar hoe kon ik weten dat ze zo snel dood zouden bloeden?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |