JIJ MET JE BARBECUESquote:
echt waar?quote:Op zondag 20 juni 2010 23:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
JIJ MET JE BARBECUES
TS, Ritse barbecuet elke week!!
Wel echt barbecueėn he, op kolen dus.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:27 schreef Koepert het volgende:
Waarom zou ik me schuldig voelen als k vlees eet? Ah wacht, geef maar geen antwoord, dat weet ik al, maar ik voel me toch echt NIET schuldig..
BBQ
Vleesch
ts kan niet kokenquote:Op zondag 20 juni 2010 23:19 schreef EETgeenVLEESboee het volgende:
dik taai vies vlees
Ik ben hier gewoon echt nieuwquote:Op zondag 20 juni 2010 23:25 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Van wie ben jij een kloon? Je topic is populair!
Ik BBQ niet elke week, alleen als ik zin hem om op kolen klaar gemaakte dooie dieren te eten.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
JIJ MET JE BARBECUES
TS, Ritse barbecuet elke week!!
ik bijna?quote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 23:21 schreef __Saviour__ het volgende:
Vlees eten hoort erbij. We staan aan de top van de voedselketen. Dieren staan lager, dus we moeten ze eten. Die dieren willen ook graag gegeten worden, het is hun levensdoel.
Wij zijn nou eenmaal wat beschaafder dan andere dieren.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:29 schreef Zero17 het volgende:
[..]![]()
Als je serieus denkt dat we nog deel uitmaken van de natuur, moet je ook niet zeuren als een ander mens je een kogel door de kop jaagt. Dat is tenslotte intra-specifieke competitie nietwaar?
Maar jullie verkeren toch al best langquote:Op zondag 20 juni 2010 23:29 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik bijna?
haha, die dag moet ik nog zien dat hij me vraagt
maar er kan er altijd nog wel 1 bij
Alleen als je van dooie dieren houd.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:29 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik bijna?
haha, die dag moet ik nog zien dat hij me vraagt
maar er kan er altijd nog wel 1 bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |