Nee, door jouw gezeik eet ik morgen lekker een extra lapje vlees!quote:Op zondag 20 juni 2010 23:19 schreef EETgeenVLEESboee het volgende:
ik hoop jullie overtuigd te hebben
Dat was een levend wezen! Iets wat nuttig kon zin in de maatschappij! Iets wat we juist NU nodig hebben.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:20 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Nee, door jouw gezeik eet ik morgen lekker een extra lapje vlees!
SPEKLAPPENquote:Op zondag 20 juni 2010 23:21 schreef EETgeenVLEESboee het volgende:
[..]
Dat was een levend wezen! Iets wat nuttig kon zin in de maatschappij! Iets wat we juist NU nodig hebben.
Ik vind echt dat er celstraffen moeten komen voor mensen die vlees eten
waarom kankeren dat een mens is vermoord die 5 jaar krijgt?
jij vermoord toch ook indirect een wezen.
kankerdemocratie hier
quote:Op zondag 20 juni 2010 23:21 schreef __Saviour__ het volgende:
Vlees eten hoort erbij. We staan aan de top van de voedselketen. Dieren staan lager, dus we moeten ze eten. Die dieren willen ook graag gegeten worden, het is hun levensdoel.
Goeien troll wel dit.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:21 schreef EETgeenVLEESboee het volgende:
[..]
Dat was een levend wezen! Iets wat nuttig kon zin in de maatschappij! Iets wat we juist NU nodig hebben.
kankerdemocratie hier
richt een partij op met slachtvee op de kandidatenlijst. misschien ga ik nog wel op ze stemmen, meer koeien is meer vlees!quote:Op zondag 20 juni 2010 23:21 schreef EETgeenVLEESboee het volgende:
[..]
kankerdemocratie hier
quote:Op zondag 20 juni 2010 23:21 schreef EETgeenVLEESboee het volgende:
[..]
kankerdemocratie hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |