Nee, inmiddels in de bus. Een of ander genie heeft onlangs mobiel internet uitgevonden.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:55 schreef GekkeBoel het volgende:
HOAX ... nu al thuis om dit stoere verhaal op FOK te plaatsen? ......
Nog steeds een HOAX ... te lui om de schade van deze aanval vast te stellen, maar wel tijd om via mobiele internet een redelijk lange OP te typen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:56 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Nee, inmiddels in de bus. Een of ander genie heeft onlangs mobiel internet uitgevonden.
Wat doe jij te haten op de slettebel.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:58 schreef GekkeBoel het volgende:
[..]
Nog steeds een HOAX ... te lui om de schade van deze aanval vast te stellen, maar wel tijd om via mobiele internet een redelijk lange OP te typen?
Ben niet aan het haten, stel slechts wantoestanden op FOK! aan de kaak.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:59 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wat doe jij te haten op de slettebel.
Begin met jezelf, van wie ben jij nu een kloontje?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:00 schreef GekkeBoel het volgende:
[..]
Ben niet aan het haten, stel slechts wantoestanden op FOK! aan de kaak.
Je had beter niet meer kunnen reageren m'n jongen, deze dis faalt een beetje.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:58 schreef GekkeBoel het volgende:
[..]
Nog steeds een HOAX ... te lui om de schade van deze aanval vast te stellen, maar wel tijd om via mobiele internet een redelijk lange OP te typen?
Nee, met deze reactie faal jij net iets harder.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:00 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Je had beter niet meer kunnen reageren m'n jongen, deze dis faalt een beetje.
Hier stopt ik met lezenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:53 schreef Saaaaab het volgende:
Brave borsten van FOK!.
Ik liep vanochtend naar de bushalte. Ik ben namelijk vrouw, met als logisch gevolg dat ik gezakt ben voor mijn rijexamen. Onderweg kwam ik een vrouw tegen, op wiens kapsel ik niet dieper in zal gaan. Ze had 2 grote honden bij zich. Aangezien ik een slet ben groet ik de meeste mensen die ik op weg naar de bushalte tegenkom. Zo ook deze vrouw. De honden groette ik niet, aangezien ik en hekel heb aan honden.
Dat had ik maar beter wel kunnen doen. Een van de honden kwam op mij af en beet mij verdorie knoeperdkneiterknetterhard in mijn bovenbeen. De vrouw flipte van woede en begon vloekend op de hond in te slaan met de losse riem die ze bij zich had (TERECHTE KLAP, einszwei!!1!22). Toen vroeg ze aan mij of het wel ging. Ik perste een geforceerde grijns op mijn gelaat en maakte een epische grap over dat er niks aan de hand was aangezien ik nog leefde. Ik groette nogmaals en nam de (pijnlijke!1!!) benen. Maar nu, minuten later, doet het nog steeds pijn. Ik wil weten hoe het eruit ziet. Toch hou ik mijn broek maar aan aangezien ik bij de bushalte sta.
Klacht: Bloeddorstige honden
Klacht 2: Bijna verscheurd bovenbeen
Klacht 3: Niet kunnen kijken hoe je bovenbeen er aan toe is
Klacht 4: Bijnagaatjes in mijn broek
Wat deze wijze man zegt.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:08 schreef Dinthe het volgende:
Anders luister je gewoon even GekkeBoel, want zoals Saab zegt zet jij jezelf nogal voor schut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |