quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:49 schreef DeRuphelman het volgende:
sapje
ik zie elke marrokaan zelfs al gaan ze lichtsnelheidquote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:52 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Verder, je zag die 'een of andere gek' niet eens maar het was wel een Marokkaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Marokkaan.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:55 schreef DeRuphelman het volgende:
[..]
ik zie elke marrokaan zelfs al gaan ze lichtsnelheid
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:55 schreef TheKC het volgende:
Was het WillFerrell?jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het was hem. hij zat me echt uit te lachen, volgens mij deed ie het expres.
hoe chille zou jij doen als een of andere allochtoon er voor zorgt , indirect.... dat je hele broek onder zit vol met sap!quote:
En als Henk het was geweest ?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:01 schreef DeRuphelman het volgende:
[..]
hoe chille zou jij doen als een of andere allochtoon er voor zorgt , indirect.... dat je hele broek onder zit vol met sap!![]()
Die mensen doen dat niet, Nederlands zijn eerlijke burgers die werken en belasting betalen. Alleen islamtuig doet dat, kijk maar naar Opsporing Verzocht, hoeveel bewijs wil je hebben man!quote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:04 schreef CantFazeMe het volgende:
Daarom wordt er ook op de PVV gestemd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |