Succes en laat KLB leuk.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:26 schreef Biogarde het volgende:
Zijn we klaar? Want we stoppen met het geven van FB als we steeds moeten graven en opschonen. Niet echt werkbaar vinden we niet? Dit topic is nu al meer dan 5 keer opgeschoond, en ik ben er klaar mee.
Dus wil je FB in de toekomst, kap dan met dat slowchatten/baggeren en richt een theekrans op.
quote:
wegquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:07 schreef Bragi het volgende:
[KLB SC 2848] mongol no-go zone
Ik weet niet waar dat/hij opeens vandaan komt, maar het slaat totaal nergens op...
mods uitmaken voor zure nsb-ers is idd niet notewaardig, maar direct banwaardig!quote:
Done.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:47 schreef Rectum het volgende:
Zou iemand CompleetZuivelonbijt uit zijn lijden willen verlossen?
Anders had ik 'm wel geslotenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:25 schreef stevenmac26 het volgende:
ous what the fuck men
Dagelijkse kuttopics openen
Is gewoon een terechte klacht!
Wat doe je
Lokt veel bagger uit, daarom man.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:25 schreef stevenmac26 het volgende:
ous what the fuck men
Dagelijkse kuttopics openen
Is gewoon een terechte klacht!
Wat doe je
Hoezo??quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoezo??
Het is toch ofzo of niet, er zijn gewoon wat users die dagelijks een kuttopic maken en daar klaag ik over.
quote:
Ik zie zoveel topics die nog meer bagger uitlokken en die ondanks dat je echt veel slot nog open zijn.quote:
Steven,quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoezo??
Het is toch ofzo of niet, er zijn gewoon wat users die dagelijks een kuttopic maken en daar klaag ik over.
okquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:33 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Steven,
Jij maakt een topic over kuttopics, waarbij je dus eigenlijk de users die dergelijke topics openen een platform geeft. Want een mens reageert juist op iets waar ze feedback over krijgen (of dat nou positief of negatief is).
Wat jij dus doet is feedback geven wat er voor zorgt dat men JUIST topics gaat openen omdat jij er over klaagt en je er aan ergert.
Hoop je voldoende te hebben geïnformeerd over onze besluitvorming.
Mocht je nog vragen hebben, schroom niet.
Ja waar is die eigenlijk, hij staat opeens niet meer tussen mijn AT´s.quote:
Daar was ik al bang voorquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:09 schreef zquing het volgende:
weg omdat er privegegevens werden gepost
Dan open je hem in VBL.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:47 schreef Roi het volgende:
Een 'te scherp' schot
Ja het gaat over voetbal, dus?
Ja waarom is het dicht, dat vraag ik mij ook af.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 07:48 schreef zovty het volgende:
Marokkanen dit en dat, ik heb het gehad met jullie
2 vragen... Waarom is er geen slotpost, en daaruit volgt vanzelf de vraag; waarom is het dicht?
voortaan gewoon niet postenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:24 schreef porsche1 het volgende:
Dankje voor het verwijderen van mijn posts in dat afrikaanse trainer topic Zuinq.
quote:
Waarom moest die TS wegquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:42 schreef Biogarde het volgende:
TS is weg.
Done.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:22 schreef Lakitu het volgende:
westerlingen, randstadvolk etc.
Waarom is dit boerentopic nog open?
ik kan niet zien naar welke post je linkt ivm de nieuwe layout, welke user/tijd?quote:Op zondag 13 juni 2010 16:56 schreef Zero17 het volgende:
marrokaantjes zorgen er voor dat bus remt ...
post weggehaaldquote:Op zondag 13 juni 2010 16:56 schreef Zero17 het volgende:
marrokaantjes zorgen er voor dat bus remt ...
quote:Op zondag 13 juni 2010 20:31 schreef 9611Niels het volgende:
Hallo, waarom staat de zondagavondreeks onderaan?
Groetjes.
Dit.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:57 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Omdat het een centraal topic is. Dus die gaat mooi bij de andere centrale topics.
Groetjes,
Veldmuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |