quote:Nieuwe spelers voor seizoen 2009-2010:Rihairo Meulens (transfervrij overgenomen van Vitesse); Mads Junker (gehuurd van Vitesse); Morten Skoubo (gehuurd van FC Utrecht); Eric Addo (transfervrij overgenomen van PSV (na huurperiode)).
Spelers terug na verhuurperiode:Harrie Gommans (Roeselare); Jan-Paul Saeijs (Southampton).
Spelers die vertrokken na/tijdens 2008-2009:Andres Oper (Shanghai Shenhua); Marcel Meeuwis (Borussia Mönchengladbach); Sekou Cissé (Feyenoord) Dieter van Tornhout (Enosis Neon Paralimni); Wesley Schors (MVV).
Stemmen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:09 schreef Hydrogeny het volgende:
Rodamaar alleen omdat er 36,2% van de stemmen werd behaald
doen!quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:35 schreef De-Hamster het volgende:
Misschien een idee deze OP op de FOK Wiki ofzo te zetten? Zodat je nu een iets up2datere versie hebt.
Hadouir zal nu wel vertrekken naar Dubai.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:09 schreef Hydrogeny het volgende:
Rodamaar alleen omdat er 36,2% van de stemmen werd behaald
Toen ik dat las dat ie daar heen gaat moest ik behoorlijk lachen...quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:19 schreef Professional het volgende:
Saeijs gaat dus naar De Graafschap, kan die daar degradatievoetbal spelen.
Als ik FC Oss was zou ik een rechtszaak aanspannen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:41 schreef planethugo het volgende:
[ afbeelding ]
hadden ze dat maar 2 maanden eerder gerapporteerd bij de knvb
dat zal wel meevallen. Als ie wil cashen gaat ie wel naar qatarquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:38 schreef TheYoung1 het volgende:
Ooier naar Cyprus misschien? Dan kan Roda het wel schudden, die gasten hebben net ietske meer centjes schat ik zo..
Als je dat niks voor Roda vindt......quote:
Kom op man, die kerel ligt er sinds 2007 uit. Leuk dat het Bouma is, leuk dat ie ooit bij PSV en Aston Villa speelde, maar hij is 33, uitgerangeerd en hij zal heus niet voor een appel en een ei in Kerkrade komen ballen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:40 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Als je dat niks voor Roda vindt......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |