quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:40 schreef Kramerica-Industries het volgende:
16-02-2010 - Na een uitstapje van ruim een maand naar DHL heeft Programmabladen AKN besloten om de RTV gidsen voor de komende drie jaar weer door TNT Post te laten bezorgen.
Programmabladen AKN, de uitgever van Avrobode, Televizier, Mikrogids, KRO Magazine, NCRV Gids en TV Film, had afgelopen zomer een Europese Aanbesteding uitgeschreven voor de distributie van deze RTV gidsen. Het weekvolume van AKN is circa 1,1 miljoen stuks. TNT Post heeft deze aanbesteding op dat moment verloren aan DHL, omdat DHL een bijzonder laag tarief had geboden.
Het contract met DHL zou ingaan per 1 januari 2010. Omdat DHL echter hiervoor nog niet klaar was, werd TNT Post verzocht om de gidsen nog wat langer te bezorgen. De gidsen zouden vervolgens gefaseerd overgaan naar DHL. De eerste uitgave 2010 van TV Film is als eerste overgegaan naar DHL, enkele weken later gevolgd door de Mikrogids. De overige titels zouden overgaan met ingang van week 9.
Echter, de bezorgkwaliteit en het inregelen van het gehele logistieke proces door DHL is niet naar tevredenheid van AKN verlopen. Door een clausule in het contract kon AKN het contract met DHL nog na een aantal weken ontbinden. Alleen TV Film blijft voorlopig nog bij DHL.
TNT Post neemt de bezorging van de Mikrogids per direct over. Aanstaande donderdag, 18 februari staat de Mikrogids al gepland.
Uiteraard is TNT Post verheugd dat AKN als klant terug is. Met deze 3 jarige overeenkomst heeft TNT Post, met uitzondering van het Veronicamagazine en TV Film, weer alle RTV bladen in huis. Echter is de volumedaling, ook zonder het AKN-verlies, groot in de eerste weken van 2010.
Tsja, hoe moeten wij weten wat zich daar heeft afgespeeld? Ik zou het houden op een fout van de betreffende postbode.Je zou kunnen overwegen een klacht in te dienen, maar gelukkig heb je je pakketje.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:21 schreef DSGamer het volgende:
Ok.. vraagje
ik kom thuis, briefje in de brievenbus, "u bent niet thuis, we komen eerstvolgende werkdag" blabla
goed..
daarna nooit meer een bezoekje gekregen van de postman, ook geen briefje.
volgens track & trace is het pakketje wel afgeleverd
2 dagen later komt er een buurman die ik helemaal niet ken, met m'n pakketje, met de melding dat de bezorger zei dat het voor hem was (terwijl het niet zijn naam op mijn pakketje was)
verklaring + wtf
Postbode is kluns.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:21 schreef DSGamer het volgende:
Ok.. vraagje
ik kom thuis, briefje in de brievenbus, "u bent niet thuis, we komen eerstvolgende werkdag" blabla
goed..
daarna nooit meer een bezoekje gekregen van de postman, ook geen briefje.
volgens track & trace is het pakketje wel afgeleverd
2 dagen later komt er een buurman die ik helemaal niet ken, met m'n pakketje, met de melding dat de bezorger zei dat het voor hem was (terwijl het niet zijn naam op mijn pakketje was)
Dus als mijn buurman niet gekomen was had ik nooit geweten waar mijn spullen waren
verklaring + wtf
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:20 schreef Bloemhof het volgende:
Zie net dat ze hier vandaag de gamma, karwei en media markt als HAH vandaag. Blij dat ik zaterdagbesteller ben!
nee jij had het beter gedaanquote:
wtfquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:10 schreef rubje het volgende:
[..]
nee jij had het beter gedaanLuister geen kwaad woord over de TNT bezorgers want die lui die brengen wel door wind en weer,storm of geen storm,jouw post elke keer langs op die brakke fietsen en overvolle draagtassen. En die pakketten komen vaak van individuele bezorgers in witte bestelbusjes en daar staat
TNT verder buiten.
Hier gisteren 3 x HAH Gamma, AH en Douwe Egberts (dikke boekjes)quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:44 schreef ultra_ivo het volgende:
Leuke dag vandaag, 2x HAH op carnavalsdinsdag. Zowat alle steunpunten waren gesloten. Ik heb een eind buiten de wijk uiteindelijk m'n zakken laten komen en m'n wijk zowat helemaal andersom gelopen. In andere gedeeltes van de stad waren er kilometers in de omtrek geen steunpunten over. Waarom dan weer gelijk Gamma erbij, er is toch geen mens die nu denkt aan verbouwen/boodschappen doen. Maar ja, in Den Haag waar ze plannen weet niemand dat onder de rivieren het openbare leven helemaal plat ligt.
Pff, medelijden. Als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel aangetekende brieven.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:07 schreef xxiessiexx het volgende:
Sneeuw is gesmolten, hallelujah!
Moest weer aangetekenden doen (17!) en een buitenwijk en één straat (
) van een klein wijkje.
Haha ja idd. Ik prees mezelf nog wel een beetje gelukkig dat er geen legitimatiezendingen tussen zaten. Handtekening retour en gewone aangetekenden, dat gaat welquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:27 schreef gelebeer het volgende:
[..]
Pff, medelijden. Als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel aangetekende brieven.
Dat is wel geluk ja. Ik heb er altijd van die 'grapjassen' bijzitten die dan zo'n opmerking maken als: "Goh, moet je soms ook mijn kleur onderbroek nog weten?" of mensen die een half uur moeten zoeken naar een legitimatie bewijsquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:36 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Haha ja idd. Ik prees mezelf nog wel een beetje gelukkig dat er geen legitimatiezendingen tussen zaten. Handtekening retour en gewone aangetekenden, dat gaat wel
Ik heb ook wel eens aan de deur gestaan, de allereerste keer dat ik aangetekenden moest rondbrengen, en ik een rijbewijs oude versie overhandigd kreeg. Toen liet ik die persoon zijn id-kaart uit de kluis (quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:10 schreef gelebeer het volgende:
[..]
Dat is wel geluk ja. Ik heb er altijd van die 'grapjassen' bijzitten die dan zo'n opmerking maken als: "Goh, moet je soms ook mijn kleur onderbroek nog weten?" of mensen die een half uur moeten zoeken naar een legitimatie bewijs
Gewoon aangeven dat je dat wil doen en dan ben jij de eerste die ze bellen als er een plekje vrij isquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:00 schreef ScarFace- het volgende:
Chauffeur lijkt me wel een leuk baantje om een tijdje te doen.
Ze zoeken alleen geen chauffeursnouja komt vanzelf wel weer.
ik heb ook weleens gehad dat ik 2 aangetekenden op 1 adres had... mevrouw was wel thuis, maar meneer niet. En het was persoonlijk tekenen, dus moest ik voor die man een briefje schrijven en die mevrouw kon ik het geven. Voelde me best wel oenig toenquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:12 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens aan de deur gestaan, de allereerste keer dat ik aangetekenden moest rondbrengen, en ik een rijbewijs oude versie overhandigd kreeg. Toen liet ik die persoon zijn id-kaart uit de kluis (rare plek om t te bewaren) halen omdat ik niet wist waar het documentnummer stond
ja maar toch voelt het een beetje stom. Ik geef t ook niet af, maar het slaat eigenlijk nergens op imoquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:51 schreef Peterselieman het volgende:
Dat heb ik zo vaak gehad. Telkens proberen de mensen het, maar ik ben daar gewoon streng in. Krijg je er ook geen problemen mee.
Ik vind het juist goed!quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:47 schreef sbientje het volgende:
[..]
ja maar toch voelt het een beetje stom. Ik geef t ook niet af, maar het slaat eigenlijk nergens op imo
Ook een paar keer gehad. Heb het wel eens 'frauduleus' gedaan, dus meneer voor zichzelf en voor mevrouw laten tekenen (op vertoon van beide paspoorten), maar die mensen had ik wel eens vaker gezien, plus dat het voor mij en voor hen op dat moment makkelijker was. Weet dat het officieel niet mag, maar leek me een prima oplossing. Maar normaal weiger ik dat eigenlijk gewoon, "m'n man is net de hond uitlaten", "kan ik niet voor m'n moeder tekenen"...nee, jammerquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:49 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik heb ook weleens gehad dat ik 2 aangetekenden op 1 adres had... mevrouw was wel thuis, maar meneer niet. En het was persoonlijk tekenen, dus moest ik voor die man een briefje schrijven en die mevrouw kon ik het geven. Voelde me best wel oenig toen
Hee jij was toch diegene met een "permban"?quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:17 schreef Dionysiou het volgende:
TVP
Volgende week maar aangeboden om wat extra bij te werken.
Hoef alleen niet te sorteren hadden ze genoeg mensen voor. Dus mag lekker bezorgen en tassen post bij de steunpunten ophalen.
Goed idee.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Gewoon aangeven dat je dat wil doen en dan ben jij de eerste die ze bellen als er een plekje vrij is
Klopt.quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:07 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Hee jij was toch diegene met een "permban"?
Ik las in KLB alweer een klacht dat ze voor maandag een pak sneeuw voorspellenquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:35 schreef Bloemhof het volgende:
Vandaag door Postbode Plus gebeld, moet zaterdag andere wijk lopen dan normaal en moet maandag ook lopen.. Hopelijk gaat het niet sneeuwen of al die zooi.
28e volgensmij of 22equote:Op donderdag 18 februari 2010 16:09 schreef ftt1989 het volgende:
weet iemand welke dag ze deze maand het loon uitbetalen, vroeger had ik daar een mooie tabel voor maar ik kan hem even niet vindenen wil het even weten in verband met vakantie
Ja, bussen leeghalen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:32 schreef CHEVHB het volgende:
Ik werk nu al bijna een jaar op zaterdag bij TNT. Ik vroeg me af of ze ook werk op zondag hebben? Ik wil graag ook nog op zondag erbij gaan werken.
Zoals je op intranet kunt zien: Datum overschrijving door ING: 21 februari. Het geld staat er dus de 22e op.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:19 schreef ftt1989 het volgende:
beter de 22steiemand die het zeker weet? anders morgen op kantoor maar even vragen.
Je kan aan je Teamtoach een uitdraai van de Harmony vragen. Dat is een overzicht waarop alle uren staan die jij hebt gemaakt volgens het gene wat ingevoerd is door de Teamcoach in het systeem. Dat krijg je dus uitbetaald, Staat het niet op je Harmony overzicht, dan kan je er dus op rekenen dat je die uren niet uitbetaald krijgt. *dus bijvoorbeeld op de 23e heb jij 8 uur gewerkt, maar bij de Harmony staat bij de 23e maar 5 uur, dan kan je naar de overige 3 uur fluiten. De teamcoach is verantwoordelijk voor de invoer in Harmony dus hij moet je ook kunnen uitleggen waar die uren dan wel niet gebleven zijn...quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:41 schreef kelgo1990 het volgende:
Dag allemaal.
even een vraag wat overuren betreft, ik heb een contract van 5 uur. Maar ik werk er gemiddeld 20 per week sinds 3 weken.
Eerder had ik gewoon een wijk wat ik alleen meost bezorgen, nu moet ik regelmatig ook voorbereiden en wegbrengen. Op papier staat ongeveer dat ik 18 uur per week heb. Alleen in de praktijk werk ik er minstens 25 per week. Vaak werk ik ook dubbele diensten die op het laatste moment aan mij worden mee gedeeld. Daarom denk ik ook dat deze niet worden opgeschreven. Is er trouwens ook een manier om dit te controleren? Wat hun allemaal in hun systeem registreren qua diensten, zodat je het zelf kunt nakijken?
Verder word ik ook gewoon 'gedropped' in wijken waar ik de weg geen eens ken en ook nooit kom. Dan moet ik het maar uitzoeken wat resulteerd in 3-4 uur werken waar anderhalf of 2 uur voor staat.
Nu is dus mijn vraag, omdat er voor een wijk een bepaalde tijd staat, heb ik het recht om altijd meerdere uren op te schrijven?
Verder sta ik al 60 uur in de plus, vanwege mijn contract, dus ik heb aangegeven dat ik deze uitbetaald wil hebben, krijg ik te horen dat ik ze pas in maart kan krijgen. Lekker is dat.
Nu word dit ook al lastig omdat ik ook geen bezorgrapporten krijg aangeleverd omdat ik 'toch op het hoofdkantoor kom' Lekker is dat. Ben het eigenlijk nu al helemaal zat :p maar heb een contract tot januari 2011.
22e is op zondag...quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:34 schreef gelebeer het volgende:
[..]
Zoals je op intranet kunt zien: Datum overschrijving door ING: 21 februari. Het geld staat er dus de 22e op.
Wat ben jij vroeg wakker!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 05:11 schreef tntster het volgende:
En de uren die je meer werkt als je contracturen krijg je altijd pas een maand later bij je loon dus het is normaal dat dat maart zou zijn ;-)
nietsquote:
Gereageerd. Ik vind het niet normaal.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:56 schreef Lastpost het volgende:
tvp.
Iemand trouwens ervaringen met dit soort grappen en grollen:
Collega afgezeken achter d'r rug om
Ik zag het ja, leek me ook niet.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:06 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Gereageerd. Ik vind het niet normaal.
Gadver moet al niet denken aan het idee dat ze zo over je pratenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:13 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik zag het ja, leek me ook niet.
Weet ook nog niet of ik daadwerkelijk iets ga doen met dat registratiesysteem, maar ik zal het zeker wel melden aan haar, ken d'r goed genoeg om te weten dat ze dát niet bepaald een pretje vind, laat staan als compliment zou zien.![]()
Meid in kwestie is trouwens 17, zieke gedachten van collega's in de 30 en 50, maar dan zal ik wel ouderwets zijn.
Ik vraag me af waar die jongelui werken, als het daar normaal is om fap-bewegingen te maken op een foto van een collega met bijbehorende teksten, vast de AH vol 16 jarige hormoon-ventjes.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:28 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik ben wel weer de enige met die mening in dat topic
Ze gaan ook maar door met commentaar leverenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:32 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar die jongelui werken, als het daar normaal is om fap-bewegingen te maken op een foto van een collega met bijbehorende teksten, vast de AH vol 16 jarige hormoon-ventjes.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:29 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik ben net bij de man die onze belastingaangifte doet geweest en ben me best wel kapot geschrokken van het bedrag dat ik mag betalen omdat TNT blijkbaar geen belasting inhoudt op loon.
Oh daar heeftie het niet over gehad. 500 euro ongeveer.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:44 schreef Deezertje het volgende:
Tijdens je indiensttreding bij TNT had je die keuze, wel of niet afdragen... duur foutje van je TC dus waar jij nu mee zit...
Kom je ook niet voor verrassingen te staan.
Om welk bedrag gaat het?
Wow, das best wel veel voor een bijbaantje...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:45 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Oh daar heeftie het niet over gehad. 500 euro ongeveer.
Ik lees nu ergens anders dat daar nog wat vanaf gaat en het ongeveer op 6000 neerkomt. En daar zit ik boven door een ander baantje dat ik dit jaar had. Gelukkig volgend jaar niet meerquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:53 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wow, das best wel veel voor een bijbaantje...
maar tot de 9000 euro is toch belastingvrij?
Moet je even kijken op de belastingsite bij het t formulier...
Ik heb vekozen voor wel afdragen maar dat gebeurt dus niet...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:44 schreef Deezertje het volgende:
Tijdens je indiensttreding bij TNT had je die keuze, wel of niet afdragen... duur foutje van je TC dus waar jij nu mee zit...
Om welk bedrag gaat het?
Waarom wist ik dat niet?!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 09:02 schreef xxiessiexx het volgende:
Vandaag lekker vrij want ik ga zo in de auto op vakantie![]()
Ging je verkleed als postbode?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:49 schreef MissSpooky het volgende:
Nog geen post gehadNu maak je me wel erg nieuwsgierig, aangezien Carnaval m'n rekening nogal geplunderd heeft.
Er zit fietsvergoeding bijquote:Is jullie loon ook zo hoog?
Weet ik, maar dan nog!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:54 schreef gelebeer het volgende:
Lekker dagje vandaag. Niet koud, geen sneeuw, geen HAH en niet al te veel post
[..]
Er zit fietsvergoeding bij
Valt allemaal wel mee hoor met die beide dingen. Net wat je gewend bent. Ik werk van 08.00 tot 15.30 lachend zonder geklaag of gekleun. En ik heb al last van mijn rug (bekken is verschoven + ingezakte voeten) loop ook bij de Fysio. Dus dat zegt wel wat.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:23 schreef Deezertje het volgende:
Is het sorteren/vossen van de post minder intensief dan het bezorgen van de post zelf?
Je wordt er moe van omdat het hersendodend is, maar het is makkelijk werk.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:23 schreef Deezertje het volgende:
Is het sorteren/vossen van de post minder intensief dan het bezorgen van de post zelf?
Ik doe niet meer mee aan dat hele MMO. Er wordt niets gedaan met de uitkomsten, en de uitkomsten worden vaak ook niet eens bekend gemaakt. Vorig jaar zou gebleken zijn dat de betrokkenheid zo hoog was, omdat meer dan 90% het onderzoek had ingevuld. Ja, zo kan ik het ook! Vroeger kreeg je het MMO thuisgestuurd, tegenwoordig moet je het op je werk VERPLICHT invullen, onder toeziend oog van de TC.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:13 schreef Deezertje het volgende:
Nog meer mensen de pilot van het Medewerkers Motivatie Onderzoek ingevuld?
Bij de vraag, wat voor cijfer geef je TNT als bedrijf, gaf ik een 6... vind ik nog hoog persoonlijk.
Leuk werk, middelmatige vergoeding (harder werken dan in supermarkt o.i.d voor ongeschoold werk en maar paar eurotjes meer verdienen...) leuke collegas, maar daar houdt t dan ook wel op:
Hier waren ze ballonnen uit aan het delen aan de kinderen. Een van ze wilde er een aan zo'n klein jochie geven, maar deze weigerde.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:02 schreef Deezertje het volgende:
Hier was een lokale politieke partij zieltjes aan het winnen met het uitdelen van bloembakjes met een bloemetje erin.... nou ja uitdelen.,...ze zetten er eentje samen met een folder recht voor iemand zijn deur... Dus de hele wijk stond vol met die bloemtjes voor de voordeur bij de mensen, en tja er zijn er een paar gesneuveldIk moest er ook nog ff langs
En ze hebben zelf meteen de wet overtreden, want bij een NEE/JA , NEE/NEE sticker mag je geen bloemetje met folder dumpen...
Een voorschot? Wat is dat nu weer voor gekkigheid?! Ik heb wel gewoon het hele bedrag gehad (althans, volgens het loonstrookje, het wordt geloof ik morgen pas gegireerd).quote:Op zondag 21 februari 2010 10:40 schreef tntster het volgende:
hier ook een voorschot, de rest zit er in maart bij staat in de brief die erbij zat..
Wel jammer mis nog ongeveer een 100 euro.
Dat wordt goed opletten in maart of alles wel klopt
Hier was het weer eens 3 HAH , Gamma, AH en Blokkerquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:24 schreef Bloemhof het volgende:
Zo, ben weer klaar voor vandaag.. Hadden vandaag alleen de Gamma, morgen vrij!
Open dan een VSP topicquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:50 schreef blckbb het volgende:
Bijna 3 uur bezig geweest met postsorteren (Netwerk VSP)
wel 650 poststukken en 40 euro
Gast, dat is geen gek salaris zegquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:50 schreef blckbb het volgende:
Bijna 3 uur bezig geweest met postsorteren (Netwerk VSP)
wel 650 poststukken en 40 euro
Het trekt wel mensen met een VSP TT denk ik. Bovendien zijn er in bijv. het Kruidvatmedewerkerstopic ook maar weinig mensen.quote:
quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:48 schreef blckbb het volgende:
Netwerk VSP Medewerkers topic #1 - Waar we geen TNT zijn!
quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:48 schreef blckbb het volgende:
Netwerk VSP Medewerkers topic #1 - Waar we geen TNT zijn!
Ik werk als chauffeur Collectie (post bij klanten ophalen en brievenbussen legen). Dit doe ik op alle doordeweekse dagen van 15.45 tot ongeveer 19.15 uur. Je kunt ook pakketbezorger worden maar ik weet niet of er vacatures voor deze functies zijn, dus ik zou zeggen kijk even op de website van tnt zelf of zoek een vestiging op en vraag of ze nog chauffeurs nodig hebben.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:38 schreef Apfel. het volgende:
Ik ben eigenlijk op zoek naar een nieuw bijbaatje, ben HBO student en heb al zo'n 3 jaar mijn rijbewijs. Is het mogelijk om bij TNT een chauffeur / koerier te worden? Voornamelijk wil ik op zaterdag werken, doordeweeks is ook geen probleem. Echter heb ik een vrij wisselend rooster (om de 8 weken ander rooster).
Dat is zeker mogelijk mochten ze mensen nodig hebbenquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:38 schreef Apfel. het volgende:
Ik ben eigenlijk op zoek naar een nieuw bijbaatje, ben HBO student en heb al zo'n 3 jaar mijn rijbewijs. Is het mogelijk om bij TNT een chauffeur / koerier te worden? Voornamelijk wil ik op zaterdag werken, doordeweeks is ook geen probleem. Echter heb ik een vrij wisselend rooster (om de 8 weken ander rooster).
heb je er zo'n last van, die af en toe opmerking over netwerk?quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:35 schreef Jojoortje het volgende:
Kunnen de Netwerk VSP-mensen geen eigen topic openen?
Geen last er van, maar dit is handiger.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:49 schreef sbientje het volgende:
[..]
heb je er zo'n last van, die af en toe opmerking over netwerk?
Geen idee, voor ons staat de VVD folder, een lokale toko en de Blokker geplanned omdat er dinsdag het e.e.a verschoven is.quote:
dat zou mooi zijn, wij hebben geen c1000quote:
hier ook ja.. kletsnat geregend weer, en het hagelde ook nog ff... blehquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:49 schreef Bloemhof het volgende:
Kutweer vandaag hier, dan regen en dan weer zon, etc. Blij dat ik nu klaar ben, want komt nu een grote bui deze kant op.
QFT!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:50 schreef Jojoortje het volgende:
Toch heb ik liever dit weer, dan dat ik op sneeuw moet lopen/fietsen
Heb jij mazzel. Ik krijg er vanaf volgende week gewoon een tweede folder bij op zaterdagquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:27 schreef sbientje het volgende:
[..]
dat zou mooi zijn, wij hebben geen c1000![]()
ik heb al lang geen huis aan huis gehad zeg!
dat is minder... ik vind huis aan huis nooit zo heel erg in mijn wijik, heb heel erg veel flats. Dan scheelt het wel wat tijd, maar hoef je iig niet met die huis aan huis rond te sjouwen..quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heb jij mazzel. Ik krijg er vanaf volgende week gewoon een tweede folder bij op zaterdag
Ha, ben ik toch niet de enige.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:13 schreef Jojoortje het volgende:
OMG wat een dag
Normaal gesproken komen mijn laatste 2 wijken die ik moet zetten rond een uurtje of 10.30, maar nu waren ze pas om 13.00 (!!!!!!!!!!!!) uit de machine
Om 14.15 kon ik pas mijn wijk in... Kutbelastingbrieven, elk huishouden kreeg er één
Dus alle rode bakken waren x 4 ongeveerBohhhhhh, lamme hand nu!
Bohhhh, wat een geluk. Heb het zelfs niet zo druk gehad tijdens de KNJperiodequote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:20 schreef MissSpooky het volgende:
Wat raar, hier was echt niks.
Naja, zal wel op een andere dag zijn geweest.
Las jouw verhaal net pasquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:22 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ha, ben ik toch niet de enige.
Ja. Gelukkig is het voor mij pas de eerste zaterdag dat het zo erg was. En oja, voor de rest van het team ookquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Bohhhh, wat een geluk. Heb het zelfs niet zo druk gehad tijdens de KNJperiode
[..]
Las jouw verhaal net pasKlootn he?
Ze wisten dat het kwam vandaag en die teamcoaches doen er geen zak aanquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:33 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ja. Gelukkig is het voor mij pas de eerste zaterdag dat het zo erg was. En oja, voor de rest van het team ookZegt al genoeg, aangezien er mensen bijstonden die al tientallen jaren bij de post werken.
Ja lol, onze TC was er dus niet, dus de Postbode plus heeft een lekker gestrest dagje achter de rug. Iedereen die moest wachten krijgt er zo'n vier uur bij, want de meesten hadden een dienst die tot 11 uur liep. Ja, duur dagje ja, zeker. Maar ach, op zich wel makkelijk geld verdienen. Aan de andere kant is wachten echt kut.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ze wisten dat het kwam vandaag en die teamcoaches doen er geen zak aanOntzettend veel collega's hebben echt lang moeten wachten en postbezorgers werden niet gebeld dat ze beter later konden komen
Heeft ze echt veel geld gekost, dat zeker
Onze TC was er ook niet, lekker makkelijk dusquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:37 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ja lol, onze TC was er dus niet, dus de Postbode plus heeft een lekker gestrest dagje achter de rug. Iedereen die moest wachten krijgt er zo'n vier uur bij, want de meesten hadden een dienst die tot 11 uur liep. Ja, duur dagje ja, zeker. Maar ach, op zich wel makkelijk geld verdienen. Aan de andere kant is wachten echt kut.
Hehe, de extra (af en toe 4) dubbele HAH.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Onze TC was er ook niet, lekker makkelijk dus
Moest trouwens hier " Gemeentelijke belastingen, hoe hoog? " even mijn frustratie kwijt
Ik deel je frustratie in t topic. Pokkedingen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Onze TC was er ook niet, lekker makkelijk dus
Moest trouwens hier " Gemeentelijke belastingen, hoe hoog? " even mijn frustratie kwijt
Doe mij toch maar liever huis aan huis, schiet wat sneller op, omdat je dan wat meer tijd hebt om de folder(s) te pakken terwijl je naar de volgende bus loopt, in flats heb je de volgende bus al onder je neus zitten... ;Pquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:25 schreef sbientje het volgende:
[..]
dat is minder... ik vind huis aan huis nooit zo heel erg in mijn wijik, heb heel erg veel flats. Dan scheelt het wel wat tijd, maar hoef je iig niet met die huis aan huis rond te sjouwen..
dat doe ik bij alle flats.. gewoon eerst de post en dan de HAH.. of andersom natuurlijkquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:09 schreef gelebeer het volgende:
In relatief kleine flats gooi ik altijd eerst de HAH in, dat is veel efficienter.
Belachelijk... nog zoiets: tot een paar weken geleden werd ik keurig elke maandag- of dinsdagochtend door een van de TC's gebeld met de planning voor die week, dat hield echter op een gegeven moment gewoon op. Nu moet ik elke keer zelf bellen, soms zelfs elke dag als ik nog niet ingepland sta... misschien moet ik maar een keer gewoon niet bellen en lekker niets doen en wachten tot zij mij bellen. Dat zal ze leren, haha (vast niet)quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:35 schreef Jojoortje het volgende:Hier hebben ze de postbezorgers dus ook niet gebeld, het kost ze gewoon te veel moeite![]()
Zo doe ik dat ook altijd bij alle flats. Al hebben we vaak geen HAH op zaterdag.quote:Op zondag 28 februari 2010 01:57 schreef sbientje het volgende:
[..]
dat doe ik bij alle flats.. gewoon eerst de post en dan de HAH.. of andersom natuurlijk
heb je de 3S-code van de zending? Dan moet je even 058-233 33 33 bellen en je probleem uitleggen.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:14 schreef Dionysiou het volgende:
Mijn nieuwe mobiel ligt bij het postkantoor (aangetekende zending) ben alleen mijn afhaalkaart kwijt. Wat nu?
ID-Kaart? Aankoopbewijs?quote:Op zondag 28 februari 2010 23:14 schreef Dionysiou het volgende:
Mijn nieuwe mobiel ligt bij het postkantoor (aangetekende zending) ben alleen mijn afhaalkaart kwijt. Wat nu?
Jij bedoelt dat briefje dat in je brievenbus is gegooid met waar je het pakketje op kan halen? Daar komt je handtekening niet op.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:25 schreef Dionysiou het volgende:
3S code heb ik. Ben ook bekend bij het postkantoor als vaste klant (ik verstuur veel). Aankoopbewijs heb ik niet (particulier via Marktplaats).
Ik dacht meer dat het probleem was dat ik mijn handtekening nu niet kan zetten op dat briefje.
Ah oke, dat dacht ik altijd. Dan moet het geen probleem zijn denk ik..quote:Op zondag 28 februari 2010 23:41 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Jij bedoelt dat briefje dat in je brievenbus is gegooid met waar je het pakketje op kan halen? Daar komt je handtekening niet op.
tvp omdak nog altijd denk dak van de postbode benquote:Op maandag 1 maart 2010 04:42 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ah oke, dat dacht ik altijd. Dan moet het geen probleem zijn denk ik..
Bij ons hebben wij een boek waar in we onze naam moeten schrijven als we vrij willen, bij jullie is dat gewoon een kwestie van doorgeven? Want als zij dat vergeten zijn is dat hun probleem. Vertel je teamcoach precies wanneer je hebt gebeldquote:Op maandag 1 maart 2010 21:33 schreef gekkewiebel het volgende:
Even een vraagje, ik heb een hele tijd geleden (meerdere weken, ik denk +/- 1,5 maand geleden) vrij gevraagd voor aankomende zaterdag. Het ging net zoals altijd, niemand keek gek op, en zover ik weet krijg je gewoon altijd vrij als je het ruim op tijd aangeeft en het is niet in de zomervakantie ofzo. Nou vroeg ik vorige week woensdag, min of meer als bevestiging, of ze dat nog wel 'wisten'. Nou bleek dus dat ze het niet meer wisten.
Ik kan die zaterdag echt niet werken en de teamleider vertelde mij dat ik waarschijnlijk geen vrij kon krijgen! Woensdag moet ik hem bellen dan kan hij me het definitief vertellen.
Maar stel nou dat ik te horen krijg dat ik geen vrij krijg, wat zijn dan mn rechten? Ik heb het ruim op tijd aangegeven dus ik neem aan dat het probleem niet aan mijn kant ligt? De gevolgen helaas wel alleen...
Wat gebeurt er als ik gewoon niet op kom dagen? Wordt je dan ontslagen (wat ik prima zou vinden)? Of krijg je ook een aantekening in die verklaring omtrent gedrag e.d.?
QFTquote:Op maandag 1 maart 2010 21:57 schreef Troeta het volgende:
Nooit navragen of ze het nog weten!!
maar kijk even in het boek of je stiekem doorgegumd of gekrast bent en anders ziek melden!
Dat zal vast niet opvallen.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:57 schreef Troeta het volgende:
en anders ziek melden!
Dat je dan die wijk toch loopt. Dat zou ik al geweigerd hebben.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:57 schreef Lastpost het volgende:
Jeej, wéer een andere wijk gekregen vandaag.
Wordt er simpel van, afgelopen zaterdag notabene nog de planning doorgenomen en gezegt dat ik éen wijk wilde lopen zodat ik de middag een afspraak kon maken.
Geen enkel probleem was het, kreeg ik nu een wijk die om 11:30 klaar stond ipv eentje van 10:00 uur en of ik hem zelf nog even wilde bundelen en inpakken, ja de groeten.
Afspraak dus weer kunnen verzetten, heb nu gewoon aankomende donderdag gekozen aangezien er dan nogal wat post en HAH is, pech voor hem dan.
Word er nogal simpel van bij die TNT.
Sterker nog, dat is zelfs beleid. Bij loslopende honden hoef je niet te bezorgen (in principe zou je zelfs de hele handel retour kunnen sturen).quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:38 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik heb vandaag bij een adres de post niet bezorgd omdat er twee honden losliepen en hard blaffend op me af kwamen rennen (*is als de dood voor loslopende honden*). Heb de post maar teruggedaan in het vak met een briefje erbij, zal toch geen problemen opleveren zeker? Ga geen beten in m'n been riskeren voor een paar envelopjes.
![]()
Oke het leek mij ook meer dan logisch. Het is een buitenwijk en er loopt verder nog één hond los, maar daar is me bij de opleiding voor de wijk over verteld dat hij echt niks doet. En dat is ook zo, hele lieve hondquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:48 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Sterker nog, dat is zelfs beleid. Bij loslopende honden hoef je niet te bezorgen (in principe zou je zelfs de hele handel retour kunnen sturen).
ik bijna. Ging bij een herdershond echt nog maar net goedquote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:15 schreef xxiessiexx het volgende:
Zijn er hier trouwens mensen bij het post bezorgen wel eens gebeten?
Zei je boe tegen hem en droop hij toen af?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik bijna. Ging bij een herdershond echt nog maar net goed
Nee, hij had mijn poot in zijn bek zitten, maar beet gelukkig niet. Het had niet veel gescheeld.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:23 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Zei je boe tegen hem en droop hij toen af?
Vorig jaar een keer in mijn been. Ben dan ook blij dat de brievenbussen inmiddels aan het begin van de weg staan, op die manier kan ik toch heel wat van die rotbeesten ontlopen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:15 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Oke het leek mij ook meer dan logisch. Het is een buitenwijk en er loopt verder nog één hond los, maar daar is me bij de opleiding voor de wijk over verteld dat hij echt niks doet. En dat is ook zo, hele lieve hondAlleen vandaag waren die twee honden echt helemaal nieuw voor me, nog nooit eerder daar gezien en ik schrok er echt van (hihi mietje
).
Ja, tijdens mijn 1e maand bij de post. Dat beest was zelfs aangelijnd 'Dat doet heeft ie nog nooit gedaan' was het commentaar van het baasje. Ik gebruik dit verhaal altijd als mensen verbaasd zijn als ik hun vraag hun hond kort te houden als ik in de buurt kom.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:15 schreef xxiessiexx het volgende:
Ja, waarom zou je dat niet vertellen?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:49 schreef Dionysiou het volgende:
What the fuck????????
Ik kreeg een brief van de TNT Bedrijfsarts die ziekte en verzuim regelt over dat ik 6 febr. dus ziek was. Of ik 4 maart om 10.45 op gesprek wil komen bij het sorteercentrum.. Zou ik meteen vertellen dat ik bij de Fysio loop vanwege rugklachten (bekken die niet goed staat en ingezakte voeten?)
Omdat ik dan niet meer mag bezorgen of zetten. Want als ik zit en zet krijg ik last van mijn rug evenals tijdens bezorgen. Word ik straks nog ontslagen ook.quote:
Jaquote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:15 schreef xxiessiexx het volgende:
Geloof het of niet, maar mijn handen zijn een keer open gehaald door een debiele kat. Beest lag kennelijk onder de deur, en zodra ik de post door de brievenbus duwde, stak de kat ff z'n pootjes door de brievenbus heen. Dat verwacht je dus totaal niet (en dat beest was ontzettend snel ook) dus voor ik wist wat er nou eigenlijk door de brievenbus hing, bloedde ik al.. Fijn was dat..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:15 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Kattenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:17 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar mijn handen zijn een keer open gehaald door een debiele kat. Beest lag kennelijk onder de deur, en zodra ik de post door de brievenbus duwde, stak de kat ff z'n pootjes door de brievenbus heen. Dat verwacht je dus totaal niet (en dat beest was ontzettend snel ook) dus voor ik wist wat er nou eigenlijk door de brievenbus hing, bloedde ik al.. Fijn was dat..
Ik had ook zoiets met een kat, ik doe de post door de brievenbus en ik voel iets over mijn hand krabben, ik trek het snel terug en mijn hand lag gedeeltelijk open. Het was zo vervelend omdat ik niets hoorde ofzo, honden die hoor je blaffen maar deze sloeg toe terwijl ik nietsvermoedend post erin deed. De bewoners die zagen dat toevallig en gelijk helemaal excuses maken en ze zouden de kat niet meer in de gang laten komen. Volgens mij klopt dat wel, want ik hoor/voel het beestje nooit meer.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:17 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar mijn handen zijn een keer open gehaald door een debiele kat. Beest lag kennelijk onder de deur, en zodra ik de post door de brievenbus duwde, stak de kat ff z'n pootjes door de brievenbus heen. Dat verwacht je dus totaal niet (en dat beest was ontzettend snel ook) dus voor ik wist wat er nou eigenlijk door de brievenbus hing, bloedde ik al.. Fijn was dat..
Als je zulke problemen hebt kan je beter gewoon ander werk gaan zoeken, je gezondheid is belangrijker dan een paar euro's. Daarbij, als je deze problemen nog niet had toen je je aanmeldde mogen ze je niet zomaar ontslaan, als je een contract voor bepaalde tijd hebt kunnen ze het TZT niet verlengen, dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:10 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Omdat ik dan niet meer mag bezorgen of zetten. Want als ik zit en zet krijg ik last van mijn rug evenals tijdens bezorgen. Word ik straks nog ontslagen ook.
Ik had het hier voor wel. Niet zo erg. Dus ik ging naar een arts en toen bleek het ingewikkelder te liggen..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:36 schreef TokenW het volgende:
[..]
Als je zulke problemen hebt kan je beter gewoon ander werk gaan zoeken, je gezondheid is belangrijker dan een paar euro's. Daarbij, als je deze problemen nog niet had toen je je aanmeldde mogen ze je niet zomaar ontslaan, als je een contract voor bepaalde tijd hebt kunnen ze het TZT niet verlengen, dat dan weer wel.
Tsja, vervelend wel.. Maar je moet je wel ff afvragen wat er dan beter is voor jezelf; als je dit werk eigenlijk niet kan doen kan je er beter mee stoppen..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:56 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik had het hier voor wel. Niet zo erg. Dus ik ging naar een arts en toen bleek het ingewikkelder te liggen..
Kijk, hier hebben we een echte dierenvriend.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:10 schreef Bloemhof het volgende:
Als een hond of kat mij bijt, dan kunnen ze een trap terug verwachten met mijn kisten. Noem het ook wel zelfverdediging.
Dus als jij gebeten wordt, ga jij het beest aaien?quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:06 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Kijk, hier hebben we een echte dierenvriend.
Ik woon trouwens al jaren in Amsterdam maar sinds ik bij TNT post werk heb ik nog nooit zoveel zwerfhonden gezien, vandaag zag ik er weer eentje lopen. Aangezien ik wel een dierenvriend ben vind ik het klote om te zien maar dat hoort nou eenmaal bij de grote stad denk ik maar.
Waar ik me trouwens aan erger zijn mensen met loslopende honden. Gewoon gezellig met je hond naast de fiets een druk kruispunt oversteken of in de smalle straatjes met de hond naast de fiets rijden.
Als je niet meer kunt lopen en niet meer kunt zetten, waarom zoek je dan geen andere baan?quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:49 schreef Dionysiou het volgende:
Morgen gesprek met bedrijfsarts.. pff ik ben echt bang mijn baan kwijt te raken..
Ja hoor, jij geeft ook meteen het andere uiterste aan in wat je kan doen als je gebeten wordt. Maar je hebt gelijk, als ik gebeten zou worden zal ik me ook verdedigen maar zoals Bloemhof het post lijkt het alsof hij die beesten helemaal verrot zou trappen. En een kat moet je echt wel op andere manieren van je af kunnen slaan.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dus als jij gebeten wordt, ga jij het beest aaien?
Heeft echt niks te maken met of je een dierenvriend bent of niet.
Na overleg met mijn teamleider mag ik het aankijken (ben bezig met Fysio) en hoef ik niet te komen omdat ik weer in functie ben.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als je niet meer kunt lopen en niet meer kunt zetten, waarom zoek je dan geen andere baan?
Want ik neem aan dat ze je niet meer kunnen gebruiken dan...
Ik zal ze niet verrot trappen, maar wel van mij aftrappen. Ben niet van plan om naar de dokter te gaan om een spuit te halen tegen hondsdolheid. Maar hier hebben de mensen meestal de hond in huis en brievenbus apart.quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:14 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Ja hoor, jij geeft ook meteen het andere uiterste aan in wat je kan doen als je gebeten wordt. Maar je hebt gelijk, als ik gebeten zou worden zal ik me ook verdedigen maar zoals Bloemhof het post lijkt het alsof hij die beesten helemaal verrot zou trappen. En een kat moet je echt wel op andere manieren van je af kunnen slaan.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:30 schreef Lastpost het volgende:
Nou ik sta hier echt op het punt om ontslag te nemen, vandaag wéer feest.
Had enkele posts hierboven aangegeven dat ik eigenlijk maandag een afspraak had maar die dus verzet heb naar vandaag en zodoende deze middag écht vrij moest hebben.
Kom ik aan, sta ik ingeroosterd op een wijk te nutten, grappenmakers.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:30 schreef Lastpost het volgende:
Nou ik sta hier echt op het punt om ontslag te nemen, vandaag wéer feest.
Had enkele posts hierboven aangegeven dat ik eigenlijk maandag een afspraak had maar die dus verzet heb naar vandaag en zodoende deze middag écht vrij moest hebben.
Kom ik aan, sta ik ingeroosterd op een wijk te nutten, grappenmakers.
En meestal ook nog bij het wegbrengen in stukken hakken.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:01 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Nutten is een wijkje dat overblijft klaarmaken
Ja ik heb idd ook een keer één straatje weg moeten brengenquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En meestal ook nog bij het wegbrengen in stukken hakken.
Doen wij op kantoor ook standaard met 1 wijk.
Dit is het enige dat ik erover kon vinden, dus ben bang dat dat je niet gaat lukken.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:52 schreef reverb_ het volgende:
Weet iemand hoe het zit met uitbetaling van verlofuren?
Ik ben een zaterdagmedewerker en heb dus een zaterdagmedewerkerscontract(mooi scrabble woord)
Ik heb 157 verlofuren. Ik heb aan mijn teamcoach gevraagd of ik hiervan 140 uitbetaald kon krijgen. Hij zou dat vragen aan de VBG-manager.
Maandag belde ik erachter aan, omdat het mij te lang duurde, met antwoord krijgen. Hij zei dat de VBG-manager er negatief tegenover stond. Vond dit zelf maar vreemd. Mij lijkt het geen verschil uitmaken of ik ze nu opneem, of dat ik ze betaald krijg als ik wegga. Mijn teamcoach vond zei dat ie er nog weer ff achter aan zou gaan, omdat hij het zelf ook maar vreemd vond.
Is hier nog een bepaalde regeling voor(CAO kon ik niks vinden)? Kan ik als ik het hard speel het toch uitbetaald krijgen? Sta ik in mijn recht? 2 jaar terug lukte het wel om 40 uur verlofuren uitbetaald te krijgen(was toen andere teamcoach + VBG-manager ook).
Op een zaterdag?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:40 schreef xxiessiexx het volgende:
Wij hebben volgende week de Wehkampgidsen. Ik kijk er al naar uit![]()
Officieël wel ja, maar kan nogal verschillen per locatie (lees: gedoogbeleid).quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:49 schreef Sapphira het volgende:
Weet iemand hoelang je nog moet werken nadat je ontslag neemt? Een maand toch?
Begrijpelijk, het is puur dat ik niet hoef rond te komen van het geld dat de TNT ons biedt, anders had ik hier ook niet aan begonnen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:55 schreef Sapphira het volgende:
Hmm ok.. Ik zit te twijfelen of ik ontslag zal indienen. Het verdient gewoon veel te weinig.
Ik wil heel graag de zomer nog meemaken als postbezorger, maar ik denk dat dat niet gaat lukken.![]()
Ik heb in het recente verleden binnen de IT-sector 24 euro netto per uur verdiend, daar moet ik nu 3 uur voor werken.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:59 schreef Sapphira het volgende:
Maar ik wil toch liever een loon dat rond de 800 euro ligt.
Hier mag je geen oordopjes in i.v.m de verkeersveiligheid, maar gewoon op een normaal volume een muziekje aan vinden ze prima.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:44 schreef gelebeer het volgende:
Mogen jullie muziek op?Dat is bij ons streng verboden, dat is asociaal tegenover de klanten en niet goed voor het imago van de TNT
Mag niet, maar iedereen doet hetquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:44 schreef gelebeer het volgende:
Mogen jullie muziek op?Dat is bij ons streng verboden, dat is asociaal tegenover de klanten en niet goed voor het imago van de TNT
je moet bij de HR SSC in je regio zijn. Staat daarvan niet een telefoonnummer of adres van op je salarisstrook?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:18 schreef Dionysiou het volgende:
Ik heb een nieuwe rekening. Nu heb ik zo'n kaartje van de ING voor de nieuwe informatie. Naar welk adres van de TNT kan ik dat sturen?
Voor mij is het morgen de C1000 en voor het eerst de Poieszquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:02 schreef Deezertje het volgende:
Gelukkig waren de Wehkamp gidsen al geweest hier, 160 paginas p/s bij 400 adressen is geen pretje...
Morgen alleen C1000?
het gaat flink regenen en stormen morgen.... nu trouwens ook al... maar ben lekker binnen
Zo kan je het ook zien, maar ik begin al om 6:30 en kan voor 13:30 nooit de deur uit met mijn wijk, zo wordt de dag wel erg lang.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:46 schreef gelebeer het volgende:
Je krijgt dat uur toch betaald. Ik vind het altijd wel leuk, een beetje taart eten en praten met je collega's terwijl de leidinggevende uit z'n nek aan het kletsen is
Je teamcoach?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:18 schreef Dionysiou het volgende:
Ik heb een nieuwe rekening. Nu heb ik zo'n kaartje van de ING voor de nieuwe informatie. Naar welk adres van de TNT kan ik dat sturen?
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Voor mij is het morgen de C1000 en voor het eerst de Poiesz
Nee doordeweeksquote:
Scenario's kloppen echt nooitquote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:49 schreef gelebeer het volgende:
Scenario rustig? M'N REET!!
Ik had gewoon 10(!) blauwe bakken en 6 volle tassen. Ik moest zelfs een nieuw nabrengpunt regelen. Ik had net zoveel post als met de KNJ zo ongeveer. Stelletje koekenbakkers bij de TNT.
Oranje labels? Je mag die grijze tassen vullen tot de zwarte strip die aan de binnenkant van de tas zit. Tassen die voller zitten dan dat mag je weigeren, dan moeten ze hem maar normaal vullen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:36 schreef Bloemhof het volgende:
Ze hadden bij mij mijn tassen dicht gemaakt met die oranje labels, echte kut dingen om open te krijgen als je niet weet hoe die dingen los gaan. Maar verder alleen maar mooi weer, wel met koude wind. Verder niks te klagen dus.
Zou je niet even aanbellen bij de buren?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:30 schreef Jesse_ het volgende:
Even een vraagje:
Ik heb hier een pakketje voor een van de buren liggen (adres althans, de naam klopt niet) dat is aangenomen door een huisgenootje. Het pakketje ligt hier nu al een tijdje en ik ben te lui om er zelf achter aan te gaan. Wanneer wordt het pakketje eigendom van mij?
Moeilijk hè, even aanbellen?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:30 schreef Jesse_ het volgende:
Even een vraagje:
Ik heb hier een pakketje voor een van de buren liggen (adres althans, de naam klopt niet) dat is aangenomen door een huisgenootje. Het pakketje ligt hier nu al een tijdje en ik ben te lui om er zelf achter aan te gaan. Wanneer wordt het pakketje eigendom van mij?
hier idd ook jaquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:27 schreef Peterselieman het volgende:
Ondanks de extra reclamefolder was ik mooi op tijd klaar, was vorige week wel anders.
Zag er bij mij wel redelijk wat Kampioenen tussen zitten.
Hier dwarrelt het ook naar beneden, blijft nog liggen ook.quote:Op maandag 8 maart 2010 09:06 schreef gelebeer het volgende:
En ja hoor, het witte festijn begint hier weer
Dan werk je 1.5 uur per week?quote:Op maandag 8 maart 2010 11:51 schreef CHEVHB het volgende:
Ik had laatst voor 1 maand werken 53 euro gekregen.. ( werkte op Zaterdag)
En ik zat er nog over te denken om parttime te werken
Da's een beetje heel erg weinig?quote:Op maandag 8 maart 2010 11:51 schreef CHEVHB het volgende:
Ik had laatst voor 1 maand werken 53 euro gekregen.. ( werkte op Zaterdag)
En ik zat er nog over te denken om parttime te werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |