Met z´n 2-en? Is het bij jullie zo´n klein kantoor of DVG? Wij hebben vandaag met een man of 8 staan vossen van 6 tot kwart over 8. Qua kerstkaartjes de drukste dag tot nu toe, iedere ochtendwijk had 4 bakken van de HSM, en dan nog een hele berg die met de hand er tussen gezet moesten worden. Gelukkig hadden we veel extra mensen, dus nog redelijk bijtijds klaar (half 4).quote:Op maandag 22 december 2008 17:31 schreef tntster het volgende:
hier was het qua machinepost minder als verwacht.
De vos post was echter superveel.
Met 2 man hebben we continu staan vossen tot half 11 's ochtends.
Ow ja vandaag hadden we soep LEKKERRRR.
Verder wens ik iedereen alvast fijne feestdagen
Even serieus, Gamma én Karwei?quote:Op maandag 22 december 2008 19:05 schreef Rosalien89 het volgende:
Vandaag was er weinig post... ongeveer 3 rode bakken per wijk.
Ik heb alleen voorbereid vandaag... Hoorde dat we zaterdag HAH Gamma en Karwei hebben
Vandaag hadden we heerlijke pizzabroodjes van de bakker bart van de baas
Heb PM gestuurd naar een mod.quote:Op maandag 22 december 2008 19:08 schreef ultra_ivo het volgende:
Deezertje, spreek je ff een mod aan om dit topic tot en stickie te maken?
Wie is dat mooie blonde meisje?quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:20 schreef tntster het volgende:
ow ja vandaag was het ED bij ons op visite om te filmen..zie hier deze link..
Ik sta achteraan te vossen bij de voskast als rob dillen in beeld is(petje op)
http://www.ed.nl/regio/he(...)as-begint-het-al.ece
Dat had ik ook gehoord. Maar gaat dat ook op zaterdag plaatsvinden voortaan? Hoewel ik geen fan ben van hah is het natuurlijk toch mooi dat we er dan 2 grote klanten bijkrijgen, zeker met het oog op het toekomstige verlies van Gamma en Karwei. Maar dat neemt niet weg dat ik die meuk liever niet op zaterdag erbij heb.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:11 schreef Rosalien89 het volgende:
He he... eindelijk vrij.
Was echt gekkenhuis in Tiel vandaag, ons team was pas om 12 uur klaar met voorbereiden. Gelukkig dat ik geen bestelling hoefde te lopen.
Zaterdag dus wel![]()
HAH.
Waarschijnlijk gaan wij ook de plus en de c1000 hah doen. Stond in de nieuwsbrief
´t Viel reuze mee hier. Wel een hoop kerstkaartjes, maar minder dan de afgelopen dagen. En de tijdschriften hadden we de afgelopen dagen er al door gejast, dus qua dikke post was er niet zo veel. En geen h-a-h, dus dat scheelt ook (als je nog moet lopen, tenminste).quote:Op woensdag 24 december 2008 16:54 schreef Deezertje het volgende:
Hier was het ook nog druk.
Genoeg kerstkaartjes en heel veel dikke tijdschriften plus Makro folder etc. en de staatsloten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |