abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63620115

Het klaag-, praat en vraagtopic voor medewerkers van TNT Post.

Alle postbodes, postbezorgers, pakketchauffeurs, dames van de klantenservice, de medewerkers van de kantoren en alle andere TNT'ers zijn van harte welkom!

Klanten kunnen hier al hun vragen stellen over het versturen van poststukken!

Eerdere delen:
[Centraal] TPG Medewerkers-topic Deeltje 12
[Centraal] TPG Medewerkers-topic Deeltje 13
[Centraal] TPG Medewerkers-topic Deeltje 16
[Centraal] TPG Medewerkers-topic Deeltje 17
[Centraal] TPG Medewerkers-topic Deeltje 18
[Centraal] TPG Medewerkers-topic Deeltje 19
[Centraal] TPG Medewerkerstopic - Deel 20
[Centraal] TNT Medewerkerstopic - Deel 21
Centraal] TNT Medewerkerstopic - Deel 22
[Centraal] TNT Medewerkerstopic - Deel 23
[Centraal] TNT Medewerkerstopic - Deel 24
[Centraal] TNT Medewerkerstopic - Deel 25
[Centraal] TNT Medewerkerstopic - Deel 26
[Centraal] TNT Medewerkerstopic - Deel 27
[Centraal] TNT Medewerkerstopic - Deel 28
[Centraal] TNT Medewerkerstopic Deel 29 Staken zulllen we!
[Centraal] TNT Medewerkerstopic deel 30 over gleufellende...
[Centraal] TNT Medewerkerstopic deel 31
[Centraal] TNT Medewerkerstopic deel 32
[Centraal] TNT Medewerkerstopic deel 33

Handige linkjes voor klanten:

Consumenten:
TNT Post voor Thuis
Posttarieven
Juist adresseren
Verhuisservice
Bewaarservice
Postzegeluitgiftekalender

Zakelijke klanten:
TNT Zakelijk

Veel gebruikte afkortingen en termen:
HAH = Huis aan Huis
HSM = HuisNummerSorteermachine
Lola = Los en Laad ruimte
VOS = Vroege Ochtend Sorteering

Overige linkjes:
Over TNT Post
TPG en klagen
IntranetMail-Thuis voor TNT'ers

En, ook niet geheel onbelangrijk voor onze postbodes, de weersvoorspelling:

De OP is hier te vinden.
(29 november, 14:32)
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_63620194
Klopt Jordy.. dat heb ik ook gelezen op de HAH planning.
Hier hebben we de Poiesz (plaatselijke supermakt, volgens mij niet landelijk??)
En nog iets van TNT er bij..
Moet niet gekker worden!
pi_63620212
waarom is het toch altijd onmogelijk om een dagje vrij te krijgen in KNJ
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_63620259
Poiesz en weer iets van TNT, idd... Ach, ik vind het niet zo'n ramp, mits er verder geen rare mailingen bijkomen. Vandaag was de laatste zaterdag van de maand èn er was makro, dus ik hoop dat het qua post volgende week wel meevalt.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_63620282
Kan er trouwens een wachtwoord op de TNT-OP-wiki? Ik word er een beetje suf van om iedere keer weer te moeten zoeken naar de meest recente OP. We hebben nogal een spam-probleempje.

Oh wacht, ik PM wel even een admin.
pi_63620332
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 15:35 schreef Jordy-B het volgende:
Poiesz en weer iets van TNT, idd... Ach, ik vind het niet zo'n ramp, mits er verder geen rare mailingen bijkomen. Vandaag was de laatste zaterdag van de maand èn er was makro, dus ik hoop dat het qua post volgende week wel meevalt.
Volgende week is er ook makro
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_63620383
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 15:40 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Volgende week is er ook makro
Hmm oke.. verbaasd me niks zal wel weer zo`n special sinterklaas editie zijn zeker
pi_63621104
Ik ben vandaag aangenomen als zaterdagbesteller in Tiel

Lijkt mij erg leuk, ik moet aankomende vrijdag en zaterdag vanaf 8 tot 12 alleen gaan sorteren en die week erop pas lopen.. Ik heb in iedergeval 6 maanden dezelfde wijk en in die wijk woon ik gelukkig
  Redactie Frontpage zaterdag 29 november 2008 @ 16:39:21 #9
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_63621213
Welkom bij de TNT-clan dan maar
pi_63621760
De zakkenwagen was erg laat vandaag. Veel volk in de stad, vooral Belgen. Dus die stond continu vast .
pi_63621859
Gelukkig ben ik volgende week vrij.
pi_63622071
Volgende week inderdaad HAH (zo'n 'Er is post' boekje van TNT), maar hier iig geen Poiesz erbij.

Weet iemand trouwens hoe het zit met zaterdag 27 december? Zijn er überhaupt mensen / bedrijven die post versturen op 25 / 26 dec, en werken de sorteercentra door tijdens de kerstdagen? Of wordt het een soort maandag (wel een KNJ maandag dan )?
pi_63622100
Pff twee soorten HAH is helemaal niet leuk
pi_63622203

Vandaag mijn 1e kerstrit al gereden. Op 6 verschillende postagentschappen geweest om 'kerst' post op te halen. Natuurlijk werd ik bij elk agentschap smakelijk uitgelachen. . Uiteindelijk kwam ik met 4 kleine zakken baliepost aan op het sorteercentrum in Den Bosch

Maar goed... allemaal uren
pi_63622363
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 17:40 schreef Ohrpolster. het volgende:
Volgende week inderdaad HAH (zo'n 'Er is post' boekje van TNT), maar hier iig geen Poiesz erbij.

Weet iemand trouwens hoe het zit met zaterdag 27 december? Zijn er überhaupt mensen / bedrijven die post versturen op 25 / 26 dec, en werken de sorteercentra door tijdens de kerstdagen? Of wordt het een soort maandag (wel een KNJ maandag dan )?
Zal wel behoorlijk druk zijn. De overkomstduur ligt bij kerstpost een stuk lager, dus je loopt waarschijnlijk gewoon met post die op de 23e of 24e is afgestempeld. Zeker geen maandag, zelfs geen KNJ-maandag.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_63622445
Wat een dag vandaag, redelijk druk, en complete chaos. "Vergeten" verlofgangers, iemand ziek naar huis (incl. kots) en natuurlijk geen teamcoach of postbode-plus te bekennen. Men met al die verschillende opkomsttijden en mensen die nooit op kantoor komen en alleen vanuit depots werken heeft de toch al gebrekkige interne communicatie binnen de TNT veel grotere gevolgen dan toen we nog op ons eigen kleine kantoortje zaten waar iedereen elkaar kende.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_63623057
Bij ons was het ook chaos wegens ziekte.

En we zijn nog niet helemaal gewend aan de reorganisatie, dus dat helpt niet mee.
pi_63623388
Hey paranoid welk kantoor ben je zelf werkzaam..wij hadden vandaag ook iemand over de vloer die richting den bosch moest met zijn rit ;-)
pi_63624187
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 17:40 schreef Ohrpolster. het volgende:
De sorteercentra werken iig 2e kerstdag. Er is dan nog veel achterstallige kerstpost en nieuwjaarspost. Reken dus op niet al teveel volume maar heel veel stuks. Je gooit je dus suf.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 29 november 2008 @ 20:04:34 #20
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_63624951
Vandaag was de vrachtwagen weer eens 45 minuten te laat, dus begon ik uiteindelijk ook 10 minuten te laat, omdat de auto met de tassen natuurlijk te laat was.
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 29 november 2008 @ 20:27:40 #21
93199 lisje
prof. dr. drs. ir. mr. Lisje
pi_63625551
Ik was lekker vrij vandaag
Tevens tvp.
pi_63628359
kerstpakketten gesignaleerd!!

tevens een slechte tvp
pi_63628523
Nou, hier nog geen kerstpaketten gezien, maar vandaag wel de bekende zak pepernoten van bakkerij Het Stoepje, plus een kaart met hetzelfde gedicht als vorig gekregen van TNT piet
pi_63629907
Ze gingen inderdaad vanaf deze zaterdag de kerstpost van de regio Zuid-Oost verwerken op het sorteercentrum in Den Bosch. Eerst deden ze dat nog op de vestigingen voor een deel, maar nu brengen ze alles naar Den Bosch. Omdat ze op het sorteercentrum zelf niet genoeg plek hebben gaan ze ook gebruik maken van de oude TNT vestiging aan de parallelweg in Den Bosch, naast het station Den Bosch, waar vroeger nog posttreinen kwamen.

Bij de ingang van het sorteercentrum in Den Bosch staan al enkele pallets met in totaal 1200 zoveel kerstpakketen. Oranje doosjes, iets kleiner dan vorig jaar.
pi_63630809
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 23:15 schreef ruben3123 het volgende:
Ze gingen inderdaad vanaf deze zaterdag de kerstpost van de regio Zuid-Oost verwerken op het sorteercentrum in Den Bosch. Eerst deden ze dat nog op de vestigingen voor een deel, maar nu brengen ze alles naar Den Bosch. Omdat ze op het sorteercentrum zelf niet genoeg plek hebben gaan ze ook gebruik maken van de oude TNT vestiging aan de parallelweg in Den Bosch, naast het station Den Bosch, waar vroeger nog posttreinen kwamen.
Het oude EKP? *proest*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')