quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:24 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Beroepsmatige tvp.
Nog erger is: kou + regenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:27 schreef MiSS_TiquE het volgende:
Brr volgens mij wordt het vandaag koud. Voor mij de eerste dat het wat fris is tijdens het lopen. Ik heb over het algemeen mooi weer gehad de afgelopen weken. En ik vind kou erger dan regen.
gister was het kouder... vandaag schijnt het zonnetje lekker.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:27 schreef MiSS_TiquE het volgende:
Brr volgens mij wordt het vandaag koud. Voor mij de eerste dat het wat fris is tijdens het lopen. Ik heb over het algemeen mooi weer gehad de afgelopen weken. En ik vind kou erger dan regen.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:19 schreef DonHenkie het volgende:
Zaterdag hier btw weer HAH van Ministirie van Sport / Welzijn geloof ik. Zoiets zag ik buiten staan :-(
Als je er een fijne wijk voor terugkrijgt is dat toch niet zo'n punt?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:33 schreef lisje het volgende:
Ben zaterdagwerker, maar in praktijk komt dat vooral neer op meestal 2 late diensten in de week en zo her en der een bestelling voorbereiden en wegbrengen, wanneer dat nodig is. De zaterdag werk ik ook, maar ik moet a.s. zaterdag een nieuwe opleiden die mijn wijk gaat overnemen (helaas).
Hopelijk geldt het niet voor alle buitengebieden van de Pallasweg.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:19 schreef DonHenkie het volgende:
Zaterdag hier btw weer HAH van Ministirie van Sport / Welzijn geloof ik. Zoiets zag ik buiten staan :-(
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |