abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Sport zondag 24 augustus 2008 @ 19:25:00 #1
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_61091305

Het klaag-, praat en vraagtopic voor medewerkers van TNT Post.

Alle postbodes, postbezorgers, pakketchauffeurs, dames van de klantenservice, de medewerkers van de kantoren en alle andere TNT'ers zijn van harte welkom!

Klanten kunnen hier al hun vragen stellen over het versturen van poststukken!

Eerdere delen:
[Centraal] TPG Medewerkers-topic Deeltje 12
[Centraal] TPG Medewerkers-topic Deeltje 13
[Centraal] TPG Medewerkers-topic Deeltje 16
[Centraal] TPG Medewerkers-topic Deeltje 17
[Centraal] TPG Medewerkers-topic Deeltje 18
[Centraal] TPG Medewerkers-topic Deeltje 19
[Centraal] TPG Medewerkerstopic - Deel 20
[Centraal] TNT Medewerkerstopic - Deel 21
Centraal] TNT Medewerkerstopic - Deel 22
[Centraal] TNT Medewerkerstopic - Deel 23
[Centraal] TNT Medewerkerstopic - Deel 24
[Centraal] TNT Medewerkerstopic - Deel 25
[Centraal] TNT Medewerkerstopic - Deel 26
[Centraal] TNT Medewerkerstopic - Deel 27
[Centraal] TNT Medewerkerstopic - Deel 28
[Centraal] TNT Medewerkerstopic Deel 29 Staken zulllen we!
[Centraal] TNT Medewerkerstopic deel 30 over gleufellende...
[Centraal] TNT Medewerkerstopic deel 31

Handige linkjes voor klanten:

Consumenten:
TNT Post voor Thuis
Posttarieven
Juist adresseren
Verhuisservice
Bewaarservice
Postzegeluitgiftekalender

Zakelijke klanten:
TNT Zakelijk

Veel gebruikte afkortingen en termen:
HAH = Huis aan Huis
HSM = HuisNummerSorteermachine
Lola = Los en Laad ruimte
VOS = Vroege Ochtend Sorteering

Overige linkjes:
Over TNT Post
TPG en klagen
IntranetMail-Thuis voor TNT'ers

En, ook niet geheel onbelangrijk voor onze postbodes, de weersvoorspelling:

De OP is hier te vinden.
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport zondag 24 augustus 2008 @ 19:25:55 #2
Maffe Fries
pi_61091327
Even een quote uit het vorige topic:
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 22:31 schreef Peterselieman het volgende:
Volgende week staat in het teken van HAH. Donderdag is de klapper van de week, want dan valt de veronicagids bij alle huishoudens én bedrijven op de mat

Werk aan de winkel dus
  Redactie Frontpage / Sport zondag 24 augustus 2008 @ 19:26:53 #3
Maffe Fries
pi_61091359
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 23:34 schreef Ohrpolster. het volgende:
Serieus? Ik sta donderdag nog niet ingepland, misschien moet ik dat maar effe zo houden dan
Schijnt een samenwerking met Ziggo te zijn. Die leveren een heel adressenbestand aan Veronica.
pi_61092120
Gelukkig ben ik een zaterdagwerker.
pi_61093617
Meer info over de Veronica-Ziggo HAH:
http://www.radiovisie.eu/nl/nieuws.rvsp?art=00076044
quote:
De kabelexploitant participeert commercieel in de uitgave en verspreidt ze onder haar klantenbestand.
Met andere woorden, de gebieden waar Ziggo niet actief is (o.a hier in Gelderland) geldt deze HAH actie niet voor?
pi_61094281
tvp
  Redactie Frontpage / Sport zondag 24 augustus 2008 @ 21:57:44 #7
Maffe Fries
pi_61095589
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 20:45 schreef Deezertje het volgende:
Meer info over de Veronica-Ziggo HAH:
http://www.radiovisie.eu/nl/nieuws.rvsp?art=00076044
[..]

Met andere woorden, de gebieden waar Ziggo niet actief is (o.a hier in Gelderland) geldt deze HAH actie niet voor?
Mja, dat is even afwachten dus hoe dat zich gaat ontvouwen. Donderdag weten we meer
pi_61095817
Bij ons stonden zaterdag al hele delen van het kantoor vol met pallets met veronicagidsen.

Blij dat ik vrij ben.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 24 augustus 2008 @ 22:08:50 #9
Maffe Fries
pi_61095912
Bij ons stond dus zaterdagmorgen alleen maar containers met normale reclame en geen veronicagidsen. Misschien dat ze later nog aangevoerd worden.
pi_61096014
Wij zijn wel een doorvoerpunt voor de randgemeentes, hè...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zondag 24 augustus 2008 @ 23:09:01 #11
108725 e-wok
niet mokken, lekker fokken
pi_61097867
succes dan donderdag
pi_61103859
Volgens het betreffende bericht gebruikt Veronica het klantenbestand van Ziggo. Betekent dat dat de gidsen ditmaail geadresseerd zullen zijn? Of worden ze gewoon overal in het Ziggo-bebied bezorgd, ook bij niet-Ziggo klanten? In dat laatste geval is er nml helemaal geen adressenbestand nodig!
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_61108575
Terugvindpostbode
pi_61111814
Iemand enig idee welke HAH er morgen (Dinsdag) is?
Alleen Albert Heijn of ook weer de GAMMA?
pi_61112612
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 15:23 schreef Deezertje het volgende:
Iemand enig idee welke HAH er morgen (Dinsdag) is?
Alleen Albert Heijn of ook weer de GAMMA?
Er is toch altijd gamma op dinsdag? Wij hebben eigenlijk altijd drie soorten op dinsdag: AH, Gamma en nog iets (soms karwei, soms iets als de poeiz)
pi_61112892
Gamma is er niet elke week hoor, maar 50 van de 52 weken wel ja, haha
pi_61114199
Wij hebben morgen Karwei en AH, geen Gamma
  Redactie Frontpage / Sport maandag 25 augustus 2008 @ 23:59:03 #18
Maffe Fries
pi_61127465
Morgen heb ik AH XL en Poiesz, en 15 stuks AH XL, Poiesz en Karwei.

Ik denk dat een deel van die Veronicagidsen ongeadresseerd is en een deel geadresseerd.
pi_61127529
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 23:59 schreef Peterselieman het volgende:
Morgen heb ik AH XL en Poiesz, en 15 stuks AH XL, Poiesz en Karwei.

Ik denk dat een deel van die Veronicagidsen ongeadresseerd is en een deel geadresseerd.
Het is een veronicagids die voorzien is van ziggo-reclame (dus geen normale veronica-gids)... Het zou me dus eigenlijk niets verbazen als de veronica-klanten er ook een krijgen. Maar dat hoor je tzt wel.
pi_61140456
Nou.... maak ik me wat mee net ....

Fiets dus over 't fietspad met hoge snelheid ( like always I do.. )

Zit er een fietser met daarachterop een gast dat steeds loopt te spugen... ( eerst links... dus ik kom wat dichterbij in de buurt.... en dan spuugde hij naar rechts... )

Hij zag me niet geloof ik maargoed, ik fietste dus nee-schuddend-met-hoofd gewoon door... tot dat verderop 2 andere gasten ' instructies ' krijgen om me uit te schelden? wtf...

Ik steek gewoon over en volg me weg.... wordt nageroepen met... KOM HIER KK**** bla bla bla....

prima... ik kom eraan... staan er 4 ukkies van 14-15 jaar echt 'n grote bek te hebben en zeggen dat ik van me fiets moet afstappen zodat ik een pak rammel kan krijgen... ( right ) ... nou.. ik stap dus af... 2 van beginnen wat scheiterig te reageren.. 15 mensen die (toekijken maar niets uitvoeren...) 1 pakt de telefoon en begint haastig (naar nummers te zoeken of hij wilde 't maar opnemen ) en de ander dus: "grote bek he jongen?" ik dus: wat is je probleem... ik fiets gewoon langs en jullie hebben daar al moeite mee?...

Ik: " etters van tegenwoordig... "
hij... " etter? hoorde ik dat goed? "
Ik: " zeg.. kindje... wat schiet je op met vechten..."
hij: " kom hier eikel " ( stond ook maar 2 meter van m af ofzo )
Ik: " ik heb tenminste verstand en zeg jullie kinders gedag "
Hun.. : Scheiijttttttterddddddddd" ...

dus stapte weer op de fiets... en ging naar een van die toeschouwers toe om te vragen waarom ie maar toekeek en niet ingreep of whatever... en vertelde ook maar even wat er gebeurde...

Jeetje... wat 'n grote bek hadden ze Tis niet 't probleem dat 't 4 tegen 1 zou kunnen worden... maar 't feit dat ik hersens heb en hun toch de grond ingeslagen zou hebben... zit ik dalijk met een boete en een celstraf boven 't hoofd.... (poging tot doodslag whatever...)

Laat ze maar lekker lullen
I pwn u!
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 18:00:37 #21
108725 e-wok
niet mokken, lekker fokken
pi_61144511
goed gehandeld...als ze toch wat hadden geprobeerd hadden die omstanders echt wel anders gereageerd (hoop ik voor je )
pi_61145582
Ah, van die 'stoere' pubertjes Werk pas kort als postbode maar ben al een stuk of 4 keer nagefloten. (Die scootah-figuren schijnen me nogal aantrekkelijk te vinden als ik in mn oude broek, op bergschoenen en met een klittere, natte bos haar (van de regen) over straat ga

Maar goed gehandeld in elk geval. (Hoewel ik zelf had doorgefietst, maar ja, ik ben een meisje )
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 26 augustus 2008 @ 20:17:07 #23
Maffe Fries
pi_61148172
Gelukkig hier geen last van dat soort dingen gehad.

Was trouwens vandaag geen fluit te beleven.
pi_61148504
quote:
Die Brabantiadingen deugen niet. Er zijn wettelijke eisen waaraan de afmetingen van een bus moeten voldoen. De ruimte achter een brievenbus moet nml minstens 15 cm hoog en 38 cm diep zijn. Omdat bij die Brabantiakrengen de klep aan de voorkant zit ipv aan de bovenkant zijn deze bussen feitelijk 38 cm hoog en 15 cm diep, dus precies omgekeerd. Sta je daar met je bol.com pakje, raakt het na 15 cm al de achterkant van de bus. En dan gaan wij zelf die ondeugdelijke dingen verkopen??
Het gaat dan gelukkig wel om de bussen met een klep aan de bovenkant. Die zijn er ook van Brabantia en die zijn opzich nog wel fijn. Maar toch... die groene PTT bussen blijven het fijnst!
pi_61153499
Hier in Leeuwarden hebben we idd ongeadresseerde veronica gidsen van Ziggo. Weet niet of Ziggo hier ook actief is maar we moeten ze iig wel op donderdag bezorgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')