Nou.... maak ik me wat mee net

....
Fiets dus over 't fietspad met hoge snelheid ( like always I do.. )
Zit er een fietser met daarachterop een gast dat steeds loopt te spugen...

( eerst links... dus ik kom wat dichterbij in de buurt.... en dan spuugde hij naar rechts... )
Hij zag me niet geloof ik maargoed, ik fietste dus nee-schuddend-met-hoofd gewoon door... tot dat verderop 2 andere gasten ' instructies ' krijgen om me uit te schelden?

wtf...
Ik steek gewoon over en volg me weg.... wordt nageroepen met... KOM HIER KK**** bla bla bla....
prima... ik kom eraan... staan er 4 ukkies van 14-15 jaar echt 'n grote bek te hebben en zeggen dat ik van me fiets moet afstappen zodat ik een pak rammel kan krijgen... ( right

) ... nou.. ik stap dus af... 2 van beginnen wat scheiterig te reageren.. 15 mensen die (toekijken maar niets uitvoeren...) 1 pakt de telefoon en begint haastig (naar nummers te zoeken of hij wilde 't maar opnemen

) en de ander dus: "grote bek he jongen?" ik dus: wat is je probleem... ik fiets gewoon langs en jullie hebben daar al moeite mee?...
Ik: " etters van tegenwoordig... "
hij... " etter? hoorde ik dat goed? "
Ik: " zeg.. kindje... wat schiet je op met vechten..."
hij: " kom hier eikel " ( stond ook maar 2 meter van m af ofzo )
Ik: " ik heb tenminste verstand en zeg jullie kinders gedag "
Hun.. : Scheiijttttttterddddddddd"

...
dus stapte weer op de fiets... en ging naar een van die toeschouwers toe om te vragen waarom ie maar toekeek en niet ingreep of whatever... en vertelde ook maar even wat er gebeurde...
Jeetje... wat 'n grote bek hadden ze

Tis niet 't probleem dat 't 4 tegen 1 zou kunnen worden... maar 't feit dat ik hersens heb en hun toch de grond ingeslagen zou hebben... zit ik dalijk met een boete en een celstraf boven 't hoofd.... (poging tot doodslag whatever...)
Laat ze maar lekker lullen