quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:31 schreef Peterselieman het volgende:
Volgende week staat in het teken van HAH. Donderdag is de klapper van de week, want dan valt de veronicagids bij alle huishoudens én bedrijven op de mat
Werk aan de winkel dus
Schijnt een samenwerking met Ziggo te zijn. Die leveren een heel adressenbestand aan Veronica.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:34 schreef Ohrpolster. het volgende:
Serieus? Ik sta donderdag nog niet ingepland, misschien moet ik dat maar effe zo houden dan
Met andere woorden, de gebieden waar Ziggo niet actief is (o.a hier in Gelderland) geldt deze HAH actie niet voor?quote:De kabelexploitant participeert commercieel in de uitgave en verspreidt ze onder haar klantenbestand.
Mja, dat is even afwachten dus hoe dat zich gaat ontvouwen. Donderdag weten we meerquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:45 schreef Deezertje het volgende:
Meer info over de Veronica-Ziggo HAH:
http://www.radiovisie.eu/nl/nieuws.rvsp?art=00076044
[..]
Met andere woorden, de gebieden waar Ziggo niet actief is (o.a hier in Gelderland) geldt deze HAH actie niet voor?![]()
Er is toch altijd gamma op dinsdag? Wij hebben eigenlijk altijd drie soorten op dinsdag: AH, Gamma en nog iets (soms karwei, soms iets als de poeiz)quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:23 schreef Deezertje het volgende:
Iemand enig idee welke HAH er morgen (Dinsdag) is?
Alleen Albert Heijn of ook weer de GAMMA?
Het is een veronicagids die voorzien is van ziggo-reclame (dus geen normale veronica-gids)... Het zou me dus eigenlijk niets verbazen als de veronica-klanten er ook een krijgen. Maar dat hoor je tzt wel.quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:59 schreef Peterselieman het volgende:
Morgen heb ik AH XL en Poiesz, en 15 stuks AH XL, Poiesz en Karwei.
Ik denk dat een deel van die Veronicagidsen ongeadresseerd is en een deel geadresseerd.
Het gaat dan gelukkig wel om de bussen met een klep aan de bovenkant. Die zijn er ook van Brabantia en die zijn opzich nog wel fijn. Maar toch... die groene PTT bussen blijven het fijnst!quote:Die Brabantiadingen deugen niet. Er zijn wettelijke eisen waaraan de afmetingen van een bus moeten voldoen. De ruimte achter een brievenbus moet nml minstens 15 cm hoog en 38 cm diep zijn. Omdat bij die Brabantiakrengen de klep aan de voorkant zit ipv aan de bovenkant zijn deze bussen feitelijk 38 cm hoog en 15 cm diep, dus precies omgekeerd. Sta je daar met je bol.com pakje, raakt het na 15 cm al de achterkant van de bus. En dan gaan wij zelf die ondeugdelijke dingen verkopen??
maar dat vind ik ook wel sexy hoorquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:45 schreef Candaasje het volgende:
Ah, van die 'stoere' pubertjesWerk pas kort als postbode maar ben al een stuk of 4 keer nagefloten. (Die scootah-figuren schijnen me nogal aantrekkelijk te vinden als ik in mn oude broek, op bergschoenen en met een klittere, natte bos haar (van de regen) over straat ga
![]()
![]()
Maar goed gehandeld in elk geval. (Hoewel ik zelf had doorgefietst, maar ja, ik ben een meisje)
Dan moet je gewoon 1 of ander formulier invullen en aangeven of jouw team zich volgens jou op een bepaald punt qua organisatie in fas 1, fase 3 of fase 3 bevind. Is geloof ik iets van 4 pagina's, opgedeeld in verschillende onderwerpen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:59 schreef Horloge het volgende:
Waarde collega's!
Ik krijg hier net een brief dat ik in het kader van "Anders Organiseren" een nulmeting moet doen?? Wat mag dat wel niet zijn? * Horloge heeft de info-avond niet bij kunnen wonen
Volgens mij kan dat inderdaad gewoon. Niet tekenen is al genoeg om het dienstverband te beëindigen in feite.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:42 schreef Apfelsaft het volgende:
Hey (nu nog) collegae!
Ik ben van plan na 2,5 jaar trouwe dienst te gaan stoppen met de post rondbrengen. Nu de winter er toch bijna aan zit te komen ga ik een baantje zoeken waar ik lekker droog en warm kan blijven![]()
Nu is het zo dat mijn (jaar)contract per 1 september afloopt, en aangezien TNT mijn contract al 3 keer heeft verlengd moeten ze me nu een contract voor onbepaalde tijd aanbieden. Ik vroeg me af of ik dan morgen gewoon kan zeggen dat ik niet meer terugkom na 1 september (ik heb immers het nieuwe contract niet getekend), en ik dus geen opzegtermijn van een maand in acht hoef te nemen.
Kan ik dit zomaar doen? Of is er ook nog een ontslagbrief of iets dergelijks nodig?
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:16 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon 1 of ander formulier invullen en aangeven of jouw team zich volgens jou op een bepaald punt qua organisatie in fas 1, fase 3 of fase 3 bevind. Is geloof ik iets van 4 pagina's, opgedeeld in verschillende onderwerpen.
Ga er maar vanuit dat, wanneer je wel in dienst wilde blijven, je sowieso 3 maand en 1 dag weg mocht blijven. Vaste contracten doen ze tegenwoordig niet meer aan. Je kunt gewoon zeggen dat je geen nieuw contract wiltquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:42 schreef Apfelsaft het volgende:
Nu is het zo dat mijn (jaar)contract per 1 september afloopt, en aangezien TNT mijn contract al 3 keer heeft verlengd moeten ze me nu een contract voor onbepaalde tijd aanbieden.
Oh, doen ze daar echt niet meer aan? Lekker is dat dan, dan mag ik dus nog max. 1 jaartje voor de TNT werken en dan kan ik opzouten zeker. En ze hebben hier al een chronisch personeelstekort.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:44 schreef e-wok het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat, wanneer je wel in dienst wilde blijven, je sowieso 3 maand en 1 dag weg mocht blijven. Vaste contracten doen ze tegenwoordig niet meer aan. Je kunt gewoon zeggen dat je geen nieuw contract wilt
Verschilt per vestiging, hier krijgen postbezorgers en zaterdagbestellers na 3 bepaalde tijdscontracten wel gewoon een vast contract. Kunnen ze makkelijk doen, want aan die mensen is een chronisch tekort. Er zijn nog maar weinigen tegenwoordig die die 3 jaar uitzingen, dus de angst dat ze straks met een overcompleet zitten is volstrekte onzin. We hebben hier juist een enorm tekort aan mensen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:44 schreef e-wok het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat, wanneer je wel in dienst wilde blijven, je sowieso 3 maand en 1 dag weg mocht blijven. Vaste contracten doen ze tegenwoordig niet meer aan. Je kunt gewoon zeggen dat je geen nieuw contract wilt
Succes met het vinden van een goeie baan, een salaris als bij de TNT is schaars (voor ongeschoold werk)
Dat vaste contract was me in de wandelgangen al beloofd door de teamcoach. En wellicht zal ik inderdaad genoegen moeten nemen met een wat schameler uurloon, maar ik denk dat het wel mee zal vallen. 7 euro per uur is ook weer niet zó veel.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:44 schreef e-wok het volgende:
[..]
Succes met het vinden van een goeie baan, een salaris als bij de TNT is schaars (voor ongeschoold werk)
Are you kidding? Na die hele drukke donderdag en vrijdag had ik vandaag verwacht dat het nu wel eens rustig zou zijn. Niet dus! Iedere keer werden er nieuwe containers met post aangevoerd. Intermediairs, woonbladen, een heel dik tijdschrift genaamd Happinezz, een of ander zeilblad, een tijdschrift van Nuon, en iets van een enquete: heel veel A4-grote enveloppen met een potlood er in die niet door de SMG konden, dus dat moest allemaal handmatig. Middagwijken die normaal gesproken 2 blauwe bakken hadden en die je fluitend in 1 a 1,5 uur loopt hadden nu ineens 4 bakken, en sommigen zelfs 7 a 8! We hebben bijna 2 uur staan vossen, terwijl het in een uur af moet zijn.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:04 schreef Peterselieman het volgende:
Was trouwens vandaag geen fluit te doen zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |