abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 29 juli 2008 @ 14:53:46 #1
181312 kvdv
<=50mm Baby!
pi_60420032
Jemig, alweer vol



Het klaag-, praat en vraagtopic voor medewerkers van TNT Post.
Alle postbodes, postbezorgers, pakketchauffeurs, dames van de klantenservice, de medewerkers van de kantoren en alle andere TNT'ers zijn van harte welkom!

Klanten kunnen hier al hun vragen stellen over het versturen van poststukken!





Eerdere delen:
[Centraal] TPG Medewerkers-topic Deeltje 12
[Centraal] TPG Medewerkers-topic Deeltje 13
[Centraal] TPG Medewerkers-topic Deeltje 16
[Centraal] TPG Medewerkers-topic Deeltje 17
[Centraal] TPG Medewerkers-topic Deeltje 18
[Centraal] TPG Medewerkers-topic Deeltje 19
[Centraal] TPG Medewerkerstopic - Deel 20
[Centraal] TNT Medewerkerstopic - Deel 21
Centraal] TNT Medewerkerstopic - Deel 22
[Centraal] TNT Medewerkerstopic - Deel 23
[Centraal] TNT Medewerkerstopic - Deel 24
[Centraal] TNT Medewerkerstopic - Deel 25
[Centraal] TNT Medewerkerstopic - Deel 26
[Centraal] TNT Medewerkerstopic - Deel 28
[Centraal] TNT Medewerkerstopic Deel 29 Staken zulllen we!
[Centraal] TNT Medewerkerstopic deel 30 over gleufellende...



Handige linkjes voor klanten:

Consumenten:
TNT Post voor Thuis
Posttarieven
Juist adresseren
Verhuisservice
Bewaarservice
Postzegeluitgiftekalender

Zakelijke klanten:
TNT Zakelijk



Veel gebruikte afkortingen en termen:
HAH = Huis aan Huis
HSM = HuisNummerSorteermachine
Lola = Los en Laad ruimte
VOS = Vroege Ochtend Sorteering



Overige linkjes:
Over TNT Post
TPG en klagen
IntranetMail-Thuis voor TNT'ers



En, ook niet geheel onbelangrijk voor onze postbodes, de weersvoorspelling:






De OP is hier te vinden.
Crack open the cranium, and let awareness begin...
&gt; Zoekt kamer in Utrecht!
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 29 juli 2008 @ 15:00:34 #2
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_60420149
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 14:51 schreef kvdv het volgende:
Weer erg slap met de post vandaag... is wel prettig bestellen
Jammer alleen van die ene HaH.
De Veronicagidsen maakten dat er nog iets te doen was vandaag en 2 stuks HAH hier. Was 13.35 al klaar en dat ondanks dat ik vanochtend nog een deel van het HAH moest zetten, omdat daar gisteren geen tijd meer voor was. (niemand ingeroosterd voor het HAH, zodat ik gister tussen mijn diensten door al 1,5 wijken heb moeten doen).

Zometeen nog even een haalritje en daarna nog even een auto naar de garage brengen en dan zit mijn dagje er op
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 29 juli 2008 @ 15:01:28 #3
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_60420163
Oh ja, het regent hier nu pijpenstelen, terwijl ik rustig binnen zit achter mijn laptop. Heb medelijden met de collega's die nog onderweg zijn.
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 29 juli 2008 @ 15:01:44 #4
181312 kvdv
<=50mm Baby!
pi_60420168
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 15:00 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

De Veronicagidsen maakten dat er nog iets te doen was vandaag en 2 stuks HAH hier. Was 13.35 al klaar en dat ondanks dat ik vanochtend nog een deel van het HAH moest zetten, omdat daar gisteren geen tijd meer voor was. (niemand ingeroosterd voor het HAH, zodat ik gister tussen mijn diensten door al 1,5 wijken heb moeten doen).

Zometeen nog even een haalritje en daarna nog even een auto naar de garage brengen en dan zit mijn dagje er op
Verrek, nu je het zegt... hier geen Veronica's vandaag
Crack open the cranium, and let awareness begin...
&gt; Zoekt kamer in Utrecht!
  Redactie Frontpage dinsdag 29 juli 2008 @ 15:04:31 #5
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_60420220
Mooi postje vandaag
pi_60420462
KUT HAH!

Had me een uur kunnen schelen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_60420599
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 15:01 schreef Peterselieman het volgende:
Oh ja, het regent hier nu pijpenstelen, terwijl ik rustig binnen zit achter mijn laptop. Heb medelijden met de collega's die nog onderweg zijn.
dank je.....

ik had voor de regen ook binnen kunnen zitten, maar nee, ze moesten zo nodig TRAAG werken vandaag... ( mocht lekker me eigen wijkje gaan zetten.. )

En daarnaast nog 'n ' collega' afgezeikt dat ie te traag werkt en teveel fouten maakte... (stond erbij en zag hoe hij mijn andere wijkje fout inelkaar wilde gaan bundelen.)


Zegt ie dat ik eigenwijs ben bla bla bla... dat ik niet zo moest gaan kijken en zeuren... jonge.. Begon zowat te flippen joh


achteraf ( 4 uur later kwam ik toevallig hem tegen.. ) zegt ie van: je had gelijk, ik bundelde het verkeerd.... stom van me.... ik zo: duhhh
I pwn u!
  dinsdag 29 juli 2008 @ 15:28:10 #8
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_60420701
uit vorig topic
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 14:20 schreef Apfel. het volgende:
Ik kom er op de site van TNT niet helemaal uit,

Maar ik ben dus opzoek naar een nieuw baantje, en dacht dat misschien de TNT wel leuk is. Pakketjes rondrijden oid dat lijkt me wel wat. Iemand die hier meer info over kan geven wat betreft omgeving haarlem? Dus hoe je daar naar toe kan solliciteren, en of je nog aan bepaalde eisen moet voldoen ofzo?

Desnoods een PMtje kun je sturen .
pi_60422545
Ook lekker doordeweeks aan het werk nu in de vakantie!

Wij hadden vandaag 2x HAH (Karwei en AH), maar weinig post dus qua hoeveelheid was het wel te doen. Toen ik net klaar was met m'n eerste wijk begon het te regenen, onderweg naar het nabrengadres voor m'n tweede wijk stortregende het, en toen ik daar m'n tassen weer ingepakt had (overdekt gelukkig) was het weer droog, later in de wijk alleen nog wat motregen gehad....viel al met al nog wel mee met de regen voor mij dus
pi_60425035
Morgen komt er een eind aan mijn vakantie
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 29 juli 2008 @ 19:10:51 #11
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_60425555
Ik heb vanmiddag behoorlijk wat plenswater over mij heen gehad. Maar op zich wen je er na een tijdje ook wel aan, het is soms wel wat glibberig als je met je blote huid tegen je tassen of zadel oid aan schuurt. ( Voelt gewoon echt vies )
Ik hield HAH gewoon bovenop zodat zo nu en dan een supermarktfoldertje een beetje nat door de bus ging. Bij een straat zat er zo'n hele grote belastingbrief tussen uit te steken, en die kwam pas na het volledige straatrondje. Heb zelden zo'n kapotte brief gezien. ;P
Na 2 middagwijkjes nog ff cbl + haalrit gedaan zodat ik weer een beetje kon opdrogen met de ramen open.
Voor de rest vonden mijn lenzen het niet zo fijn met al die regen. Het begon echt enorm te tranen en te prikken. Niet echt lekker.
Nothing is what it seems
  FOK!fotograaf woensdag 30 juli 2008 @ 05:12:38 #12
73911 ultra_ivo
pi_60435531
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 18:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Morgen komt er een eind aan mijn vakantie
Ik komende dinsdag pas.
pi_60437707
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 05:12 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

Ik komende dinsdag pas.
Komende dinsdag komt er een eind aan jou?!?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Redactie Frontpage woensdag 30 juli 2008 @ 11:29:50 #14
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_60439511
Nog anderhalve week en dan begint mijn vakantie pas
  woensdag 30 juli 2008 @ 11:56:43 #15
181312 kvdv
<=50mm Baby!
pi_60440190
Lol, vandaag 1.5 uur gewerkt...

Vakantie? Daar doe ik niet aan... (nog 4 weekjes en dan ben ik voortaan echt zaterdagbesteller )
Crack open the cranium, and let awareness begin...
&gt; Zoekt kamer in Utrecht!
pi_60440651
Na 3 weekjes vrij mag ik morgen ook weer aan de slag. Maar goed ook eigenlijk, komt er tenminste weer wat structuur in mijn dagritme. Anders zit ik ook maar de hele dag te Fokken enzo
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_60441815
Jeej vandaag hadden we ijs en flesjes water =)
beter dus en weinig post, maar daar zal deze week weinig verandering in komen
pi_60442421
Zo, dat was een rustig dagje
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 30 juli 2008 @ 13:36:16 #19
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_60442422
Geen fluit te doen vandaag zeg
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 30 juli 2008 @ 18:44:29 #20
108725 e-wok
niet mokken, lekker fokken
pi_60449252
uit vorige topic
quote:
Op zondag 20 juli 2008 22:56 schreef tntster het volgende:
wat je werkt krijg je uiteraard gewoon uitbetaald..
Dit is incorrect...voor elke wijk staat een bepaalde tijd waarin je de post rond moet brengen. Wanneer je hier buiten valt is dit je eigen tijd. Alleen met kerst is er een uitzondering, want dan geef je aan het einde van de dag door wat je gewerkt hebt en dus betaald krijgt.
pi_60449904
hmmz ja maar daar ging het niet over..het ging over de lage contracturen die ze je bieden terwijl het werk dat je krijgt dus per dag een wijk van 3 uur bijvoorbeeld..boven je contracturen uitkomt.

Dan betalen ze die 3 uur die voor die wijk staat echt wel uit..en niet alleen je contracturen als die eens lager zijn.
daar ging het volgens mij over=)

postbezorgers krijgen idd een vaste tijd die er voor staat dus een onderweg is eigen tijd
  FOK!fotograaf woensdag 30 juli 2008 @ 20:17:58 #22
73911 ultra_ivo
pi_60451524
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 10:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Komende dinsdag komt er een eind aan jou?!?
deze week verlof, maandag RV
pi_60453948
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 18:44 schreef e-wok het volgende:
uit vorige topic
[..]

Dit is incorrect...voor elke wijk staat een bepaalde tijd waarin je de post rond moet brengen. Wanneer je hier buiten valt is dit je eigen tijd. Alleen met kerst is er een uitzondering, want dan geef je aan het einde van de dag door wat je gewerkt hebt en dus betaald krijgt.
Bij ons krijg je gewoon betaald wat je werkt, jaaaaaaaaaaaaaren geleden werkten we idd met vaste tijden. Ik kan me vergissen maar volgens mij is het landelijk beleid dat je gewoon alles wat je werkt uitbetaald krijgt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 30 juli 2008 @ 22:04:39 #24
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_60454031
mja bij ons is het weer anders. Het voorbereiden krijgen wij volledig uitbetaald en voor de uitvoering staan vaste tijden, behalve als je dienst geen standaard dienst is, dan krijg je uitbetaald wat je gewerkt hebt.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_60454265
Vreemd, ik zou als het in je nadeel werkt toch zeker eens informeren bij de vakbond.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')