De Veronicagidsen maakten dat er nog iets te doen was vandaag en 2 stuks HAH hier. Was 13.35 al klaar en dat ondanks dat ik vanochtend nog een deel van het HAH moest zetten, omdat daar gisteren geen tijd meer voor was. (niemand ingeroosterd voor het HAH, zodat ik gister tussen mijn diensten door al 1,5 wijken heb moeten doen).quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:51 schreef kvdv het volgende:
Weer erg slap met de post vandaag... is wel prettig bestellen
Jammer alleen van die ene HaH.
Verrek, nu je het zegt... hier geen Veronica's vandaagquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De Veronicagidsen maakten dat er nog iets te doen was vandaag en 2 stuks HAH hier. Was 13.35 al klaar en dat ondanks dat ik vanochtend nog een deel van het HAH moest zetten, omdat daar gisteren geen tijd meer voor was. (niemand ingeroosterd voor het HAH, zodat ik gister tussen mijn diensten door al 1,5 wijken heb moeten doen).
Zometeen nog even een haalritje en daarna nog even een auto naar de garage brengen en dan zit mijn dagje er op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dank je.....quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:01 schreef Peterselieman het volgende:
Oh ja, het regent hier nu pijpenstelen, terwijl ik rustig binnen zit achter mijn laptop. Heb medelijden met de collega's die nog onderweg zijn.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:20 schreef Apfel. het volgende:
Ik kom er op de site van TNT niet helemaal uit,
Maar ik ben dus opzoek naar een nieuw baantje, en dacht dat misschien de TNT wel leuk is. Pakketjes rondrijden oid dat lijkt me wel wat. Iemand die hier meer info over kan geven wat betreft omgeving haarlem? Dus hoe je daar naar toe kan solliciteren, en of je nog aan bepaalde eisen moet voldoen ofzo?
Desnoods een PMtje kun je sturen.
Ik komende dinsdag pas.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Morgen komt er een eind aan mijn vakantie
Komende dinsdag komt er een eind aan jou?!?quote:
Dit is incorrect...voor elke wijk staat een bepaalde tijd waarin je de post rond moet brengen. Wanneer je hier buiten valt is dit je eigen tijd. Alleen met kerst is er een uitzondering, want dan geef je aan het einde van de dag door wat je gewerkt hebt en dus betaald krijgt.quote:Op zondag 20 juli 2008 22:56 schreef tntster het volgende:
wat je werkt krijg je uiteraard gewoon uitbetaald..
deze week verlof, maandag RVquote:Op woensdag 30 juli 2008 10:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Komende dinsdag komt er een eind aan jou?!?![]()
Bij ons krijg je gewoon betaald wat je werkt, jaaaaaaaaaaaaaren geleden werkten we idd met vaste tijden. Ik kan me vergissen maar volgens mij is het landelijk beleid dat je gewoon alles wat je werkt uitbetaald krijgt.quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:44 schreef e-wok het volgende:
uit vorige topic
[..]
Dit is incorrect...voor elke wijk staat een bepaalde tijd waarin je de post rond moet brengen. Wanneer je hier buiten valt is dit je eigen tijd. Alleen met kerst is er een uitzondering, want dan geef je aan het einde van de dag door wat je gewerkt hebt en dus betaald krijgt.
Bij ons krijg je in principe gewoon de tijd uitbetaalt die je schrijft. Uitzondering hierop vormen de fulltimers, bij hun wordt de uitloop wel geregistreerd maar niet meteen uitbetaald. Gedurende, ik meen, 3 maanden, wordt de uitloop bijgehouden en weggestreept tegen de keren dat je te vroeg klaar was. Een positief saldo na 3 maanden wordt uitbetaald, een negatief saldo (minuren) na 3 maanden kwijtgescholden.quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:48 schreef BertMaalderink het volgende:
En als je nou extra snel en efficient werkt? Krijg je dan minder betaald omdat je te vroeg klaar bent?
Niet dat je met de voorgeschreven tijd enorm kan luieren, maar het zou gek zijn als het in je nadeel werkt als je een beetje voort maakt.
Tja, je krijgt gewoon wat je gewerkt hebt? Daar kan niemand redelijkerwijs toch bezwaar tegen hebben? En als je denkt dat je extra langzaam kan doen, daar is geen sprake van bij ons. De teamcoach zit er bovenop als je langer dan normaal loopt.quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:48 schreef BertMaalderink het volgende:
En als je nou extra snel en efficient werkt? Krijg je dan minder betaald omdat je te vroeg klaar bent?
Niet dat je met de voorgeschreven tijd enorm kan luieren, maar het zou gek zijn als het in je nadeel werkt als je een beetje voort maakt.
Ik heb het ook niet over langer dan normaal.quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Tja, je krijgt gewoon wat je gewerkt hebt? Daar kan niemand redelijkerwijs toch bezwaar tegen hebben? En als je denkt dat je extra langzaam kan doen, daar is geen sprake van bij ons. De teamcoach zit er bovenop als je langer dan normaal loopt.
Geen idee. Heb nog nooit een postbodetest gedaan, laat staan een functioneringsgesprek gehad en dat terwijl ik alweer bijna 1,5 jaar in dienst ben bij het bedrijfquote:Op donderdag 31 juli 2008 17:11 schreef MaxPowers het volgende:
tijdens de functioneringsgesprek bleek dat ik nooit een postbodetest heb gedaan die je op de computer doet. Die moet ik zaterdag dus gaan maken. Is het te halen zonder je voor te bereiden?
bedankt
Er is niks flauws aan als je gewoon je uren betaald krijgt die je werkt. Als jij als een gek over straat rent krijg je dus idd gewoon minder betaald. Een vaste tijd voor een wijk hebben is in principe ook belachelijk. Dan heb ik het niet eens over de verschillen in volumes maar ook over andere zaken. Slecht opgebundelde wijken bijvoorbeeld. Dat kost de bezorger tijd op straat. Als je ziet wat er bij ons allemaal fout gaat dan zou je je erg genaaid voelen als die tijd steeds voor eigen rekening is.quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:27 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over langer dan normaal.
Stel dat er voor mijn wijk 3 uur wordt gerekend, maar ik ga als een bezetene fietsen en ben drie kwartier eerder klaar. Heb ik dan m'n eigen salaris zitten korten? Dat lijkt me toch niet de bedoeling.
Als je langer dan de voorgeschreven uren over je wijk doet snap ik ook wel dat je die uitloop niet uitbetaald krijgt. Maar als je er korter over doet omdat je gewoon onzettend stoer bent (zoals ik) dan is het flauw als je daarvoor 'gestraft' wordt op je loonstrookje.
hoe moet je je voor kunnen bereiden hierop?quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:11 schreef MaxPowers het volgende:
tijdens de functioneringsgesprek bleek dat ik nooit een postbodetest heb gedaan die je op de computer doet. Die moet ik zaterdag dus gaan maken. Is het te halen zonder je voor te bereiden?
bedankt
Maar wel harder dan die lapzwans die een een half uur pauze neemt voor een broodje. En hij krijgt dan meer betaald als ikquote:Op donderdag 31 juli 2008 21:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als je graag rent, prima, dan ben je eerder thuis, maar dat heeft als nadeel dat je idd minder uren werkt.
Ben gister ook bezig geweest om er op te komen, maar ik bleef steeds in hetzelfde cirkeltje. Kreeg een pop-up dat ik "hier" moest klikken voor de nieuwe site, en kwam weer op dezelfde uit...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 08:52 schreef Paran0id het volgende:
Kan iemand me overigens uitleggen hoe ik kleren kan bestellen via dat WorkWearWeb. Voorheen kon ik daar altijd inloggen, maar nu kom ik geen steek verder op die website sinds ze zijn overgenomen door een vaag bedrijf. Wil graag een blouse bestellen, lekker koel met dit weer.
oh zo...ja dat is logisch natuurlijk, je doet meerdere wijken en dan kom je idd boven je contracturen uit.quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:14 schreef tntster het volgende:
hmmz ja maar daar ging het niet over..het ging over de lage contracturen die ze je bieden terwijl het werk dat je krijgt dus per dag een wijk van 3 uur bijvoorbeeld..boven je contracturen uitkomt.
Dan betalen ze die 3 uur die voor die wijk staat echt wel uit..en niet alleen je contracturen als die eens lager zijn.
daar ging het volgens mij over=)
postbezorgers krijgen idd een vaste tijd die er voor staat dus eenonderweg is eigen tijd
![]()
Dit verschilt dan denk ik per vestiging.quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bij ons krijg je gewoon betaald wat je werkt, jaaaaaaaaaaaaaren geleden werkten we idd met vaste tijden. Ik kan me vergissen maar volgens mij is het landelijk beleid dat je gewoon alles wat je werkt uitbetaald krijgt.
Zo was het bij mij ook. Meestal wel te halen, alleen als het weer tegenzit werd het krap aan. Ach ik heb me wel vermaakt in de 5 jaar tijd, als ik maar tegen 13.30 klaar was zodat ik thuis mee kon etenquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:04 schreef Peterselieman het volgende:
mja bij ons is het weer anders. Het voorbereiden krijgen wij volledig uitbetaald en voor de uitvoering staan vaste tijden, behalve als je dienst geen standaard dienst is, dan krijg je uitbetaald wat je gewerkt hebt.
Ah, dan ben ik dus niet de enige die dat heeft. Heb van de week al een mailtje gestuurd via die site of ik soms een verkeerd wachtwoord invoerde ofzo, maar nog geen reactie terug gehad. Maar blijkbaar functioneert die site dus gewoon niet...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:36 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Ben gister ook bezig geweest om er op te komen, maar ik bleef steeds in hetzelfde cirkeltje. Kreeg een pop-up dat ik "hier" moest klikken voor de nieuwe site, en kwam weer op dezelfde uit...
Dat is ook zo krom als een hoepel. Als je dus geen HAH hebt en je midden in de zomer zit (weinig post) krijg je toch uitbetaald volgens de urenstaat?quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:38 schreef koene het volgende:
Als je rent zoals ik, schrijf je gewoon de uren volgens het urenstaatje, ookal kost het je 30 minuten minder![]()
Maar als je harder werkt ben je eerder klaarquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat is ook zo krom als een hoepel. Als je dus geen HAH hebt en je midden in de zomer zit (weinig post) krijg je toch uitbetaald volgens de urenstaat?
Ben ik nou echt de enige die het normaal vindt dat je gewoon krijgt wat je hebt gewerkt?
Oh dan zou ik alle verkeerde post op een stapeltje doen en met een briefje erbij terugbrengen. Als ik je post zo lees heeft dat je zeker een kwartier extra tijd gekostquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:59 schreef BertMaalderink het volgende:
Wat een zootje was het vandaag bij mij zeg. Zelfs als je de post door een aap at random op een stapel laat pleuren was het nog beter geordend dan nu. Moest om de tien minuten weer een paar adressen terug en zelfs het bejaardentehuis lag compleet onlogisch verdeeld over twee tassen. En verder heel veel brieven in het verkeerde pakketje, omdat ze naar een straat moesten waar ik al een uur geleden geweest was. Kost toch allemaal best veel tijd, zulke ongein.
Maargoed, ben weer thuis, weekend, bier, slapen...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |