quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:24 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Beroepsmatige tvp.
Nog erger is: kou + regenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:27 schreef MiSS_TiquE het volgende:
Brr volgens mij wordt het vandaag koud. Voor mij de eerste dat het wat fris is tijdens het lopen. Ik heb over het algemeen mooi weer gehad de afgelopen weken. En ik vind kou erger dan regen.
gister was het kouder... vandaag schijnt het zonnetje lekker.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:27 schreef MiSS_TiquE het volgende:
Brr volgens mij wordt het vandaag koud. Voor mij de eerste dat het wat fris is tijdens het lopen. Ik heb over het algemeen mooi weer gehad de afgelopen weken. En ik vind kou erger dan regen.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:19 schreef DonHenkie het volgende:
Zaterdag hier btw weer HAH van Ministirie van Sport / Welzijn geloof ik. Zoiets zag ik buiten staan :-(
Als je er een fijne wijk voor terugkrijgt is dat toch niet zo'n punt?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:33 schreef lisje het volgende:
Ben zaterdagwerker, maar in praktijk komt dat vooral neer op meestal 2 late diensten in de week en zo her en der een bestelling voorbereiden en wegbrengen, wanneer dat nodig is. De zaterdag werk ik ook, maar ik moet a.s. zaterdag een nieuwe opleiden die mijn wijk gaat overnemen (helaas).
Hopelijk geldt het niet voor alle buitengebieden van de Pallasweg.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:19 schreef DonHenkie het volgende:
Zaterdag hier btw weer HAH van Ministirie van Sport / Welzijn geloof ik. Zoiets zag ik buiten staan :-(
Nee, dat is niet normaal. Ik zou toch maar even het HRSSC bellen, ze zitten in Utrecht geloof ik, nummer staat linksboven op je loonstrookje.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:30 schreef PrinceSL het volgende:
Ik heb een vraag. Ik ben halverwege augustus uit dienst getreden na een aantal jaar zaterdagpostbode geweest te zijn. Destijds is mij verteld dat mijn vakantieuren die ik nog open had staan uitbetaald zouden worden. Uiteraard niet diezelfde maand nog volgens mijn teamcoach, maar allicht de maand erop of anders daarop. Aangezien naar ik begrepen heb gisteren weer het salaris is uitgekeerd maar ik niets ontvangen heb, vraag ik me af of iemand hier ervaring mee heeft en of het normaal is dat het uitkeren van de vakantieuren 3 maanden op zich laat wachten?
En welk kantoor zit jij? ( Zit ook in het noorden... )quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:31 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Kut, ook in het Noorden.
Ik zal morgen wel even kijken op het schema.
In Emmen (aan de Weerdingestraat)quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:57 schreef Viper86 het volgende:
[..]
En welk kantoor zit jij? ( Zit ook in het noorden... )
Thanks. Ga er achteraanquote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:54 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Nee, dat is niet normaal. Ik zou toch maar even het HRSSC bellen, ze zitten in Utrecht geloof ik, nummer staat linksboven op je loonstrookje.
Kleine correctie, is niet morgen maar volgende week zaterdag!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hopelijk geldt het niet voor alle buitengebieden van de Pallasweg.
Hiero volgende week ook hah van de overheid, volgens mij is ´t landelijk.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:33 schreef DonHenkie het volgende:
[..]
Kleine correctie, is niet morgen maar volgende week zaterdag!
Ik blij dat ik vrij ben!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:05 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Hiero volgende week ook hah van de overheid, volgens mij is ´t landelijk.
jep...quote:
Niemand kan je verplichten vrij te nemen, alleen bij een schorsing of zo.quote:Op zondag 26 oktober 2008 08:57 schreef Patjakker het volgende:
Verplicht 2 weken vrij, had nog enorm veel uren staan.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 01:02 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
jep...
Hier weinig post, weinig afwezige medewerkers... Alles was lekker op tijd klaar. Ik heb zelfs voor het eerst in maanden weer eens rustig middagpauze gehad.
Volgende twee weken hebben we HAH op zaterdag. Volgende week die overheidszending en de week daarop de kieslijsten voor de waterschapsverkiezingen.
Beetje jammer dat de overheidszendingen volle 100% zijn (dus inclusief de huizen met een sticker op de bus).
Dat heb ik ook :\quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:33 schreef lisje het volgende:
Ben zaterdagwerker, maar in praktijk komt dat vooral neer op meestal 2 late diensten in de week en zo her en der een bestelling voorbereiden en wegbrengen, wanneer dat nodig is. De zaterdag werk ik ook, maar ik moet a.s. zaterdag een nieuwe opleiden die mijn wijk gaat overnemen (helaas).
Ik mis even hoe ik dit moet interpreteren...Werkte je bij je vorige teamcoach meer uren dan je contract (en verdiende je dus meer dan volgens contract), of kom je nu niet aan je contracturen toe? Contracturen krijg je sowieso uitbetaald...quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:47 schreef koene het volgende:
Gister kwam ik voor een wijkje, en kwam dus wel aan mn contracturen.
Ja, dat is zeker een rotstreek. Is er niet een andere vestiging of DVG waar je wel terecht kunt? Zat plekken waar ze wel om mensen zitten te springen, zeker om mensen die graag iets extra´s doen. Is dat het geval, dan kun je overplaatsing aanvragen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:47 schreef koene het volgende:
[..]
Dat heb ik ook :\
Vorig jaar liep ik doordeweeks elke dag 1 middagwijk naast school, en zaterdag 3 wijken. Nieuwe teamcoach gekomen, wijk minder op zaterdag en soms heeft ie me doordeweeks niet nodig.
Gister kwam ik voor een wijkje, en kwam dus wel aan mn contracturen.
Ik had met mijn vorige manager afspraken hierover, en die heeft deze zo van tafel geveegd. Erg stijlloos.
Ik heb besloten dat ik ergens anders werk ga zoeken, want zo verdien ik wel erg weinig. Ik werk er met deze kerst 2 jaar. Ik vind het jammer dat TNT op zo'n manier met haar werknemers om gaat en ben daar behoorlijk boos over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |