Volgende week is er ook makroquote:Op zaterdag 29 november 2008 15:35 schreef Jordy-B het volgende:
Poiesz en weer iets van TNT, idd... Ach, ik vind het niet zo'n ramp, mits er verder geen rare mailingen bijkomen. Vandaag was de laatste zaterdag van de maand èn er was makro, dus ik hoop dat het qua post volgende week wel meevalt.
Zal wel behoorlijk druk zijn. De overkomstduur ligt bij kerstpost een stuk lager, dus je loopt waarschijnlijk gewoon met post die op de 23e of 24e is afgestempeld. Zeker geen maandag, zelfs geen KNJ-maandag.quote:Op zaterdag 29 november 2008 17:40 schreef Ohrpolster. het volgende:
Volgende week inderdaad HAH (zo'n 'Er is post' boekje van TNT), maar hier iig geen Poiesz erbij.
Weet iemand trouwens hoe het zit met zaterdag 27 december? Zijn er überhaupt mensen / bedrijven die post versturen op 25 / 26 dec, en werken de sorteercentra door tijdens de kerstdagen? Of wordt het een soort maandag (wel een KNJ maandag dan)?
De sorteercentra werken iig 2e kerstdag. Er is dan nog veel achterstallige kerstpost en nieuwjaarspost. Reken dus op niet al teveel volume maar heel veel stuks. Je gooit je dus suf.quote:Op zaterdag 29 november 2008 17:40 schreef Ohrpolster. het volgende:
Weet iemand trouwens hoe het zit met zaterdag 27 december? Zijn er überhaupt mensen / bedrijven die post versturen op 25 / 26 dec, en werken de sorteercentra door tijdens de kerstdagen? Of wordt het een soort maandag (wel een KNJ maandag dan)?
Het oude EKP? *proest*quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:15 schreef ruben3123 het volgende:
Ze gingen inderdaad vanaf deze zaterdag de kerstpost van de regio Zuid-Oost verwerken op het sorteercentrum in Den Bosch. Eerst deden ze dat nog op de vestigingen voor een deel, maar nu brengen ze alles naar Den Bosch. Omdat ze op het sorteercentrum zelf niet genoeg plek hebben gaan ze ook gebruik maken van de oude TNT vestiging aan de parallelweg in Den Bosch, naast het station Den Bosch, waar vroeger nog posttreinen kwamen.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:26 schreef Ohrpolster. het volgende:
Nou, hier nog geen kerstpaketten gezien, maar vandaag wel de bekende zak pepernoten van bakkerij Het Stoepje, plus een kaart met hetzelfde gedicht als vorig gekregen van TNT piet
Volgens mij is dat allemaal gelijk. De "bedank"-pakketjes, voor bijvoorbeeld de bewoners van de nabrengadressen, zijn wel iets anders.quote:Op zondag 30 november 2008 00:35 schreef Deezertje het volgende:
Zit er eigenlijk verschil in kerstpakketten, bijvoorbeeld een Zaterdagwerker kerstpakket, postbode kerstpakket en een postbezorgerkerstpakket? En moet je een X aantal maanden bij TNT werken als je er eentje krijgt?
Hangt er van af. Op mijn vestiging waren ze vorig jaar zo flauw om degenen die korter dan 3 maanden in dienst waren geen pakket te geven. En dat terwijl er meer dan genoeg pakketten waren.quote:Op zondag 30 november 2008 12:08 schreef Rosalien89 het volgende:
Ik was gister op sollicitatiegesprek in TIel, en daar stonden ook allemaal kerstpakketjes...
Ik ben vanaf vrijdag in dienst van de TNT alleen de eerste 3 weken via Tempo Team daarna jaarcontakt..
Zou ik ook zo'n pakketje krijgen (A)
Hier net zo. Ik moest zelf 3 outlets af, en er werd door andere vestigingen post van 5 outlets afgestort. Ik moest die vervolgens naar Eindhoven-Kanaaldijk brengen.quote:Op zaterdag 29 november 2008 17:49 schreef Paran0id het volgende:
Vandaag mijn 1e kerstrit al gereden. Op 6 verschillende postagentschappen geweest om 'kerst' post op te halen. Natuurlijk werd ik bij elk agentschap smakelijk uitgelachen.. Uiteindelijk kwam ik met 4 kleine zakken baliepost aan op het sorteercentrum in Den Bosch
Maar goed... allemaal uren
Da's toch een verklaring goed gedrag? Gewoon naar het Gemeentehuis gaan en aanvragenquote:Op zondag 30 november 2008 15:25 schreef Rosalien89 het volgende:
Weet iemand dit trouwens,
Ik moet een VOG gaan halen voor de TNT. Hoe krijg ik die?
Groetjes!!
Ja denkt het. Zou niet weten hoe het er daar uitziet. Vanuit de trein zie je er alleen tientallen containers en bakkenkarren staan op het perron.quote:
Ja dat klopt,, en die kost iets van 30 euro toch??quote:Op zondag 30 november 2008 16:22 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Da's toch een verklaring goed gedrag? Gewoon naar het Gemeentehuis gaan en aanvragen
Ja en je had geloof ik een formulier van TNT daarvoor meegekregen? Want die moet je ook even meenemen naar het gemeentehuis. Ja, het kost iets meer dan 30 euro, ik weet niet meer precies.quote:Op zondag 30 november 2008 18:11 schreef Rosalien89 het volgende:
[..]
Ja dat klopt,, en die kost iets van 30 euro toch??
Thanks!
Hmmm ik heb niks meegekregen... :Squote:Op zondag 30 november 2008 19:04 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ja en je had geloof ik een formulier van TNT daarvoor meegekregen? Want die moet je ook even meenemen naar het gemeentehuis. Ja, het kost iets meer dan 30 euro, ik weet niet meer precies.
Oh en dan voor mezelf nog even een vraagje. Hoelang duurt t voor je dat bedrag terug krijgt gestort? Het is nu al iets van 2 maanden geleden en ik heb nog niks mogen ontvangen.
Inderdaad, omfg. TNT haalt nu de meest uitzinnige recamecampagnes uit de kast om maar aan postbezorgers te komen. Die radioreclames zijn helemaal erg, ik hoorde er pas 1 met een kerel die bij iemand aanbelde en zich op hysterisch vrolijke wijze voorstelde met "HALLO; IK BEN DE POSTBODE!!!!".quote:
quote:
quote:
Raarquote:Op zondag 30 november 2008 20:30 schreef joriannn het volgende:
Dat probleem heb ik ook, en daarom sta ik op het punt weer ontslagen te worden.... Ik had niks over een VOG gehoord, en vorige week donderdag kreeg ik een keer te horen dat ik binnen een week die VOG moest opsturen omdat mijn contract anders zou verlopen. Dat haal ik niet, en bovendien zie ik mijn werkgever pas zaterdag weer.
Dat heb ik ook en als ze je nodig hebben dan bellen ze om 09.00 of je om 09.30 even kan komen want ze hebben je zo erg hard nodig. Pfff geen manier van werken vind ik dat. Geef het dan een dag van te voren aan dan vind ik het ook helemaal geen probleem. Als ik weet dat ik vrij ben ga ik iets later op bed en neem ik een drankje extra.quote:Op maandag 1 december 2008 13:35 schreef tntster het volgende:
inderdaad wel vaag ja..
bij ons wordt het steeds minder gezellig..mensen krijgen te horen dat ze naar andere kantoren worden overgeplaatst etc terwijl er wel een hoop postbezorgers aangenomen worden.
en jawel de flex werkers worden.(natuurlijk na de kerstperiode) weer strak aan de uurtjes gehouden..
helaas blijft er voor mij dan weer weinig over aangezien ik ook doordeweeks werk met een zaterdagcontract.
We gaan het zien =)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |